Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Wow, så lang denne tråden ble da! Har du lært noe nå Steinar?

Om ikke annet så burde du vel snart komme frem til konklusjonen at du kan forsvinnende lite om kvinner og dynamikkene forhold. Jeg ville prøvd å endre innstillingen min om at kvinner bare er objekter/eiendom som bor på en helt annen planet enn deg, og heller prøvd å se på dem som likeverdige medmennesker som du kan være venner med. Vi er faktisk ganske like dere menn, vi bor på planeten jorda og tilhører rasen homo sapiens, vi har en hjerne som er nesten like stor som din og kan prate og lese og legge sammen tall. Vi har også evnen til å være venner med menn uten at det rasler i eggstokkene. Menn har også denne evnen, og jeg vet at Penisen er mektig men jeg tror at med litt viljestyrke så kan DU Steinar frigjøre deg fra dens makt og se på kvinnen som en aktuell samtalepartner og venn uten noe seksuelt.

Hvem vet, kanskje du lærer litt om både kvinner og deg selv og mellomenneskelige relasjoner generelt og får deg et vellykket, langvarig forhold til slutt. Om du fortsetter i det sporet du er i nå så vil jeg ikke tro at oddsen for det er spesielt god.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Om ikke annet så burde du vel snart komme frem til konklusjonen at du kan forsvinnende lite om kvinner og dynamikkene forhold. Jeg ville prøvd å endre innstillingen min om at kvinner bare er objekter/eiendom som bor på en helt annen planet enn deg, og heller prøvd å se på dem som likeverdige medmennesker som du kan være venner med. Vi er faktisk ganske like dere menn, vi bor på planeten jorda og tilhører rasen homo sapiens, vi har en hjerne som er nesten like stor som din og kan prate og lese og legge sammen tall. Vi har også evnen til å være venner med menn uten at det rasler i eggstokkene. Menn har også denne evnen, og jeg vet at Penisen er mektig men jeg tror at med litt viljestyrke så kan DU Steinar frigjøre deg fra dens makt og se på kvinnen som en aktuell samtalepartner og venn uten noe seksuelt.

Hvem vet, kanskje du lærer litt om både kvinner og deg selv og mellomenneskelige relasjoner generelt og får deg et vellykket, langvarig forhold til slutt. Om du fortsetter i det sporet du er i nå så vil jeg ikke tro at oddsen for det er spesielt god.

Godt sagt!

Dette lurer jeg også på, har du lært noe Steinar? :fnise:

Skrevet
Her er du -igjen- en smule nedlatende mot kvinner. Vi mener faktisk det vi sier, det er ikke noe vi bare lirer av oss for å få oppmerksomheten din.

Og generellt det er ikke sånn at jeg kjefter på en jeg liker for å få oppmerksomheten hans. Og hvis du selv skal plage vettet av en potensiell partner for å teste om hun holder ut med deg, tror jeg ikke det er mange som gidder å fullføre testen din.

Så et nei betyr ikke ja da altså ;) hehe

Det er i hvert fall damer med temperament her inne.

Greit nok det da :)

Og jeg plager ingen.

Men litt testing er jo naturlig.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Så et nei betyr ikke ja da altså ;) hehe

Det er i hvert fall damer med temperament her inne.

Greit nok det da :)

Og jeg plager ingen.

Men litt testing er jo naturlig.

Ja, det er vel dét du driver med. Du tester oss. :skratte:

:filer:

Skrevet
Har du lært noe nå?

Om ikke annet så burde du vel snart komme frem til konklusjonen at du kan forsvinnende lite om kvinner og dynamikkene forhold.

Har du selv lært noe også? At ikke alle mener det samme som deg?

Det er vel også frekt å trekke konklusjoner for andre!

Skrevet

Lært noe og lært noe.

En lærer vel et eller annet hver dag en lever.

Og det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere.

Jeg har egentlig ingen problemer med å kunne prate med kvinner.

Men det kjønnet deres kommer fort i veien altså.

Sånn er det bare.

Det er ikke min skyld at jeg ikke kan se en attraktiv kvinne uten å tenke på hvordan hun ser ut uten klær. Men det vet jo ikke hun noe om - som regel.

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet
Min teori er at dama prøver å plage vettet av meg så lenge som overhode mulig, bare for å se om jeg kan klare å holde ut med henne i et forhold :ler:

Det vil jeg si du har helt rett i, det er typisk for mange damer å gjøre akkurat det ;-)

Skrevet
Ja, det er vel dét du driver med. Du tester oss. :skratte:

:filer:

Tålmodighetsprøving :ler:

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Lært noe og lært noe.

En lærer vel et eller annet hver dag en lever.

Og det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere.

Jeg har egentlig ingen problemer med å kunne prate med kvinner.

Men det kjønnet deres kommer fort i veien altså.

Sånn er det bare.

Det er ikke min skyld at jeg ikke kan se en attraktiv kvinne uten å tenke på hvordan hun ser ut uten klær. Men det vet jo ikke hun noe om - som regel.

Hm. Greit nok. Men se sånn på det da,- hva hvis dama di var sjalu (sånn som deg), og reagerte på at du kikka på andre damer og drømte om den uten klær. Ville du slutta da?

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet
Hm. Greit nok. Men se sånn på det da,- hva hvis dama di var sjalu (sånn som deg), og reagerte på at du kikka på andre damer og drømte om den uten klær. Ville du slutta da?

Eller for å spørre på en annen måte, - ville du fortsette å drømme om andre damer uten klær hvis du fikk dame?

Skrevet
Her er du -igjen- en smule nedlatende mot kvinner. Vi mener faktisk det vi sier, det er ikke noe vi bare lirer av oss for å få oppmerksomheten din.

Og generellt det er ikke sånn at jeg kjefter på en jeg liker for å få oppmerksomheten hans. Og hvis du selv skal plage vettet av en potensiell partner for å teste om hun holder ut med deg, tror jeg ikke det er mange som gidder å fullføre testen din.

Har du ennå ikke skjønt det Ella

- Steinar vet mye bedre enn oss hva vi mener - det har han jo gang på gang forklart oss.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Har du selv lært noe også? At ikke alle mener det samme som deg?

Det er vel også frekt å trekke konklusjoner for andre!

Det er vel nettopp det at ikke alle mener det samme som er konklusjonen Steinar bør tenke litt over.

Bare fordi han mener vennskap på tvers av kjønn er både umulig og poengløst så betyr ikke det er en naturlov som gjelder for hele menneskeheten.

Skrevet

Eller for å spørre på en annen måte, - ville du fortsette å drømme om andre damer uten klær hvis du fikk dame?

Interessant spørsmål.... :popcorn:

Og ville man eventuelt måtte nekte deg å gå utfor døra, i frykt for at du skulle ha deg med alle kvinner du traff på?

Skrevet

- Steinar vet mye bedre enn oss hva vi mener - det har han jo gang på gang forklart oss.

Ah, det var sånn det var ja :klaske:

Gjest Silmarill utlogget
Skrevet
Ja, da kan det ikke være meg du fantaserer om :ler:

Men bare fantasi blir ikke akkurat helt det samme, nei.

Nei, det var jo ikke det da....innrømmer det :sjenert: men så gikk jeg over til deg (holdt på i flere timer) og jeg ble mer eller mindre som Sahara "der nede" uten vannspeiling vel og merke........... :gjeiper:

Nei, du har rett så det var derfor jeg ba deg i et tidligere inlegg om å fortelle om deg selv da vettu :regn:

Skrevet

Nei, når dama mi gir meg det jeg trenger så har jeg ingen behov for andre kvinner.

Skrevet

Vel, selv om dere er kvinner så betyr faktisk ikke det at dere alltid vet best.

Derfor vil det være positivt for dere å ha en bra og solid mann å støtte dere på.

Skrevet
Det er vel nettopp det at ikke alle mener det samme som er konklusjonen Steinar bør tenke litt over.

Bare fordi han mener vennskap på tvers av kjønn er både umulig og poengløst så betyr ikke det er en naturlov som gjelder for hele menneskeheten.

Jeg har lenge vært klar over at folk kan være like forskjellige som natt og dag.

Men jeg er meg, og lever i min verden, og har mine meninger og mine preferanser.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og her diskuteres vennskapsforhold fortsatt, på tredje uken?

Skrevet
Vel, selv om dere er kvinner så betyr faktisk ikke det at dere alltid vet best.

Derfor vil det være positivt for dere å ha en bra og solid mann å støtte dere på.

Nå blander du kortene igjen.

Jeg har aldri sagt at kvinner alltid vet best, men jeg vet hva jeg er og er rimelig sikker på at jeg og de fleste kvinner vet bedre enn deg hva som er godt for oss.

Og det har da vel aldri vært snakk om at en mann ikke kunne være en positiv ting i livene våre - om vi finner den rette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...