Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1101 Skrevet 10. september 2009 Nei - men jeg har en følelse av at jeg begynner å få et bilde av hva han vil at kvinnen hans skal ha (få/trenge el). Og skulle jeg valgt mellom deg og Steinar ut fra holdningene - er det ikke særlig tvil hvem som taper ... Ja, det var jo dumt for deg woof
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1102 Skrevet 10. september 2009 Der er jeg enig med deg - men du vil ALDRI klare å hindre utroskap med å nekte partner alt. Det har jeg aldri trodd heller - faktisk!
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1103 Skrevet 10. september 2009 Ja, men hovedsaken er at du liker dem! hehe Dere kvinnemennesker har nok egentlig ikke forandret dere så mye - det kan bare se sånn ut. Hæ? Og HVA??? Og hva ER det du prøver å si? Forøvrig jeg er en kvinne, Steinar. OG et menneske... Og om du tror jeg liker holdningene dine, så bør du ta deg ei pille, eller to...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 10. september 2009 #1104 Skrevet 10. september 2009 For mye og for lite skjemmer alt! Gammelt godt ordtak. Det betyr at det skulle like gjerne kunne skje fordi du får lov til for mye, som for lite. Du skal ikke gi kjæresten din "lov" til noenting. Du skal gi henne full tillit, og da får du det tilbake. Frie tøyler er ikke synonymt med utroskap, og stramme tøyler er slett ikke en garanti for at det ikke skjer. Heller omvendt vil jeg si, da de fleste ikke vil trives sammen med en så kontrollerende person. Kanskje en av grunnene til at du har opplevd utroskap (?) er at du vil ha den type kvinne som ikke har mannlige venner fordi hun ser menn bare som sex, og som lar menn kontrollere og styre henne og ikke har en følelse av ansvar for seg selv og selvkontroll. Det slår deg ikke at vi som har delt opplevelser, interesser, telt, hotellrom og mange flasker med rødvin med menn uten at det var seksuelt kanskje er bedre rustet til å skille mellom det vi har med en kjæreste og det vi har med andre? At vi som fint klarer å kontrollere oss selv ikke er så svake at "ulykker" skjer? At vi som klarer å dyrke flere relasjoner og skille mellom dem vet akkurat hva vi vil ha i en kjæreste og er utrolig dedikerte til han når vi først finner en mann som er mye mer enn en venn? Du ønsker deg en svak kvinne uten et eget hode på skuldrene eller en sterk visshet om at hun selv bestemmer over sin kropp, og det er akkurat de som er mest utro.
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1105 Skrevet 10. september 2009 Nei, det har jeg aldri påstått. Jupp, det er det du påstår hele tiden. Gir du en dame frihet, (som er en konsekvens av tillit) er hun utro.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1106 Skrevet 10. september 2009 Hæ? Og HVA??? Og hva ER det du prøver å si? Forøvrig jeg er en kvinne, Steinar. OG et menneske... Og om du tror jeg liker holdningene dine, så bør du ta deg ei pille, eller to... Jeg prøver bare å si at kvinner er kvinner og menn er menn. Fortsatt. Men ingen er perfekt selvfølgelig. Så det du liker minst med meg er da altså?
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1107 Skrevet 10. september 2009 Så det du liker minst med meg er da altså? Holdningene dine, kvinensynet ditt og kvinnefrykten din
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1108 Skrevet 10. september 2009 Kanskje en av grunnene til at du har opplevd utroskap (?) er at du vil ha den type kvinne som ikke har mannlige venner fordi hun ser menn bare som sex, og som lar menn kontrollere og styre henne og ikke har en følelse av ansvar for seg selv og selvkontroll. Og hvorfor er da enkelte kvinner slik?
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1109 Skrevet 10. september 2009 Jupp, det er det du påstår hele tiden. Gir du en dame frihet, (som er en konsekvens av tillit) er hun utro. Alt med måte er det jeg har skrevet (eller ment i hvert fall). I et forhold kan ingen forvente å gjøre akkurat som man vil. Da vil det aldri kunne fungere.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1110 Skrevet 10. september 2009 Holdningene dine, kvinensynet ditt og kvinnefrykten din Jeg er ikke redd for kvinner. Og jeg er fullstendig klar over at det finnes mange bra kvinner. Og en av de ville være veldig positivt for meg og mitt liv.
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #1111 Skrevet 10. september 2009 Jeg er ikke redd for kvinner. Og jeg er fullstendig klar over at det finnes mange bra kvinner. Og en av de ville være veldig positivt for meg og mitt liv. Og du tror ikke du skremmer vekk mange flotte kvinner med det kvinnesynet du viser?
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1112 Skrevet 10. september 2009 Og hvorfor er da enkelte kvinner slik? Fordi de aldri har opplevd et trygt forhold til en mann som stoler på dem, kanskje? Det være seg partner, eller kompis?
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1113 Skrevet 10. september 2009 Og en av de ville være veldig positivt for meg og mitt liv. Jaha, og du da, tror du DU kunne vært positiv for henne og hennes liv? Det er der man må begynne, Steinar, med hva man kan bidra med, snarere enn hva man trenger.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 10. september 2009 #1114 Skrevet 10. september 2009 Og hvorfor er da enkelte kvinner slik? Fordi det finnes menn som deg kanskje? Poenget er at det finnes forskjellige type mennesker, og jeg tror du fisker i feil ende av bassenget hvis du ser etter disse kvinnene som synes kontroll er OK og ikke har mannlige venner. Men du må nesten holde deg i den enden, for i vår ende av bassenget har du ikke sjangs i det hele tatt
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1115 Skrevet 10. september 2009 Fordi det finnes menn som deg kanskje? Poenget er at det finnes forskjellige type mennesker, og jeg tror du fisker i feil ende av bassenget hvis du ser etter disse kvinnene som synes kontroll er OK og ikke har mannlige venner. Men du må nesten holde deg i den enden, for i vår ende av bassenget har du ikke sjangs i det hele tatt Men Ange da, det har da Steinar ALDRI sagt!
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1116 Skrevet 10. september 2009 Og du tror ikke du skremmer vekk mange flotte kvinner med det kvinnesynet du viser? Muligens. Men det går ikke an å ta det inntrykket du får av meg her helt bokstavelig. Ingen er akkurat som her i virkeligheten eller IRL. Her diskuterer vi forskjellige saker og ting. Virkeligheten er alltid noe annerledes.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1117 Skrevet 10. september 2009 Jaha, og du da, tror du DU kunne vært positiv for henne og hennes liv? Det er der man må begynne, Steinar, med hva man kan bidra med, snarere enn hva man trenger. Tja, det vil jo være individuelt. Noen kan jeg sikkert gi det de trenger, og andre ikke.
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1118 Skrevet 10. september 2009 Fordi de aldri har opplevd et trygt forhold til en mann som stoler på dem, kanskje? Det være seg partner, eller kompis? Det er jo en mulighet sikkert.
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #1119 Skrevet 10. september 2009 Muligens. Men det går ikke an å ta det inntrykket du får av meg her helt bokstavelig. Ingen er akkurat som her i virkeligheten eller IRL. Her diskuterer vi forskjellige saker og ting. Virkeligheten er alltid noe annerledes. Betviles...
Steinar40 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1120 Skrevet 10. september 2009 Fordi det finnes menn som deg kanskje? Poenget er at det finnes forskjellige type mennesker, og jeg tror du fisker i feil ende av bassenget hvis du ser etter disse kvinnene som synes kontroll er OK og ikke har mannlige venner. Men du må nesten holde deg i den enden, for i vår ende av bassenget har du ikke sjangs i det hele tatt Bare enden er god så hehe Og jeg tror faktisk ikke at jeg er så ille som du tror - håper jeg da i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå