Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #941 Skrevet 9. september 2009 Du Steinar, du Steinar :søvn: Er det leggetid alt?
Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #942 Skrevet 9. september 2009 Og det skal gjøre at jeg føler meg tryggere da eller? Jeg har aldri vært naiv. Trygg det blir du hvis du tør å åpne for det. Utrygg er noe du skaper inni hodet ditt, hvis en dame velger å være sammen med deg, så må du kunne la henne ha friheter og venner, ellers så ville hun valgt å være singel. Med de holdningene du har, så vil du alltid være utrygg. Selv om jeg har en fuktig kveld på byen med kompisene, så er det den jeg (hvis jeg hadde hatt det) har hjemme som jeg sparer hele meg til.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #943 Skrevet 9. september 2009 Ja, "bilde" ditt ga i hvert fall meg prestasjonsangst. Men det forstår selvfølgelig ingen kvinner. Men ikke for å være nedlatende altså....!
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #944 Skrevet 9. september 2009 Ja, "bilde" ditt ga i hvert fall meg prestasjonsangst. Men det forstår selvfølgelig ingen kvinner. Ok, så det at jeg trenger en trygg mann, gir DEG prestasjonsangst?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #945 Skrevet 9. september 2009 Trygg det blir du hvis du tør å åpne for det. Utrygg er noe du skaper inni hodet ditt, hvis en dame velger å være sammen med deg, så må du kunne la henne ha friheter og venner, ellers så ville hun valgt å være singel. Med de holdningene du har, så vil du alltid være utrygg. Selv om jeg har en fuktig kveld på byen med kompisene, så er det den jeg (hvis jeg hadde hatt det) har hjemme som jeg sparer hele meg til. Klart at en normal fest en gang i mellom er ikke noe problem. Men blir det hver helg etc. - DA blir det et STORT problem. Og at du sparer hele deg til han hjemme er jo bare positivt da selvfølgelig.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #946 Skrevet 9. september 2009 Men ikke for å være nedlatende altså....! Det er bare sannheten.
moki Skrevet 9. september 2009 #947 Skrevet 9. september 2009 Er det politisk korrekt å avstå fra å svare? Uten smilefjes selvfølgelig. jeg synes du skal svare jeg, Steinar. synes du det er greit at en eventuell kjæreste har mannlige venner som er homofile, men ingen mannlige venner som er heterofile. og i så fall, hvorfor?
Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #948 Skrevet 9. september 2009 Klart at en normal fest en gang i mellom er ikke noe problem. Men blir det hver helg etc. - DA blir det et STORT problem. Og at du sparer hele deg til han hjemme er jo bare positivt da selvfølgelig. Så hvis det bare er en gang ibland? Da er det ikke noe problem med venner av det andre kjønn?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #949 Skrevet 9. september 2009 Ok, så det at jeg trenger en trygg mann, gir DEG prestasjonsangst? Ingen mann - eller kvinne - er alltid trygg. Da er man ikke et normalt menneske. Det er totalt urealistisk - eller naivt. Og når bildet av en trygg mann er pikken hans - da blir det fort feil.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #950 Skrevet 9. september 2009 Klart at en normal fest en gang i mellom er ikke noe problem. Men blir det hver helg etc. - DA blir det et STORT problem. Og at du sparer hele deg til han hjemme er jo bare positivt da selvfølgelig. Glir du ikke litt igjen nå Steinar?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #951 Skrevet 9. september 2009 jeg synes du skal svare jeg, Steinar. synes du det er greit at en eventuell kjæreste har mannlige venner som er homofile, men ingen mannlige venner som er heterofile. og i så fall, hvorfor? Herregud da, dette er jo spørsmål som 10 vise menn ikke kan svare på! Jeg vet ikke - er det et bra nok svar da eller?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #952 Skrevet 9. september 2009 Så hvis det bare er en gang ibland? Da er det ikke noe problem med venner av det andre kjønn? Jeg tenkte mest på festing generelt. En normal fest en gang i blant - uten overnatting - er ikke noe problem selv om jeg ikke kunne være med.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #953 Skrevet 9. september 2009 Glir du ikke litt igjen nå Steinar? Nei. Hvordan da?
Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #954 Skrevet 9. september 2009 Jeg tenkte mest på festing generelt. En normal fest en gang i blant - uten overnatting - er ikke noe problem selv om jeg ikke kunne være med. Så da er det greit at kjæresten er på fest med guttevenner? Ergo har guttevenner?
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #955 Skrevet 9. september 2009 Ingen mann - eller kvinne - er alltid trygg. Da er man ikke et normalt menneske. Det er totalt urealistisk - eller naivt. Og når bildet av en trygg mann er pikken hans - da blir det fort feil. NEI. Nå må du lese. JEG TRENGER EN MANN SOM ER TRYGG NOK PÅ SIN EGEN SEKSUALITET TIL AT HAN IKKE TROR AT JEG KOMMER TIL Å HA SEX MED ANDRE MENN! På samme måte som jeg VET at jeg er kvinne nok for min mann.
kristian82 Skrevet 9. september 2009 #956 Skrevet 9. september 2009 Ingen mann - eller kvinne - er alltid trygg. Da er man ikke et normalt menneske. Det er totalt urealistisk - eller naivt. Og når bildet av en trygg mann er pikken hans - da blir det fort feil. Hva skjer her da???? :klø:
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #957 Skrevet 9. september 2009 Så da er det greit at kjæresten er på fest med guttevenner? Ergo har guttevenner? Nei, helst ikke. Men hvis han ser ut som et skautroll så kanskje
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #958 Skrevet 9. september 2009 NEI. Nå må du lese. JEG TRENGER EN MANN SOM ER TRYGG NOK PÅ SIN EGEN SEKSUALITET TIL AT HAN IKKE TROR AT JEG KOMMER TIL Å HA SEX MED ANDRE MENN! På samme måte som jeg VET at jeg er kvinne nok for min mann. Greit, bare du ikke gir meg prestasjonsangst. Mye lettere for damer - dere kan jo bare ligge der!
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 9. september 2009 #959 Skrevet 9. september 2009 Nei, helst ikke. Men hvis han ser ut som et skautroll så kanskje Du er så usikker på deg selv du. La meg spørre om en ting,- hvordan ser du på andre kvinner når du er i et forhold?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #960 Skrevet 9. september 2009 Du er så usikker på deg selv du. La meg spørre om en ting,- hvordan ser du på andre kvinner når du er i et forhold? Hva mener du med hvordan?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå