Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #921 Skrevet 9. september 2009 (endret) Dobbelt Endret 9. september 2009 av KateW
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #922 Skrevet 9. september 2009 1) Når du sier hva som IKKE er godkjente aktiviteter, og de ikke godkjente aktivitetene inneholder det meste man gjør sammen med venner, så lurer jeg på hva som er igjen av aktiviteter som er godkjente. Det er ikke så generelt det vel. 2) Sjalusi og kjærlighet har ingenting med hverandre å gjøre. Ingenting. En mann elsker meg ikke mindre om han ikke blir sjalu. Sjalusi har svært ofte med usikkerhet å gjøre. Ikke med kjærlighet å gjøre. 1) Alt som ikke gjør meg usikker. Og jeg vet at du ikke er fornøyd med det svaret hehe 2) Alle mennesker er mer eller mindre usikre så her er du naiv.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #923 Skrevet 9. september 2009 Hvorfor? Og hvorfor skulle kvinner ikke kjenne til et begrep fordi de er kvinner? Fordi min verdi da åpenbart ligger i pikken min i dine øyne. Og kvinner har ikke pikk (eller i hvert fall bare en veldig liten en kalt klitoris hehe
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #924 Skrevet 9. september 2009 1) Så i bunn og grunn det som gjør deg usikker er at dama di er alene sammen med en annen mann? 2) Nei, Steinar, jeg er ikke naiv om jeg stoler på at kjæresten min ikke puler over alle damer han er alene i et rom med. Spesielt ikke venner han har hatt i tjue år. Da hadde han vel pult dem for lenge siden? Hvorfor skulle han pule dem når han har kjæreste, om han ikke har gjort det før?
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #925 Skrevet 9. september 2009 OK, så du kan komme med en haug med utsagn, og med en gang noen spør det om å svare og utrype, så sier du bare. "Umulig å si, det kan jeg ikke svare på?" I mange sammenhenger hjelper et teoretisk svar - eller tomt prat om du vil - ingenting. Det eneste som betyr noe er hvordan det er i praksis.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #926 Skrevet 9. september 2009 Fordi min verdi da åpenbart ligger i pikken min i dine øyne. Og kvinner har ikke pikk (eller i hvert fall bare en veldig liten en kalt klitoris hehe Hva? Er du ravende gal??? Mannens verdi ligger i pikken? Mener jeg??? *tar fram teskje* Dersom mannen i mitt liv er så utrygg på sin egen seksualitet (her referert til som pikken, for å forenkle) at han tror at jeg trenger andre menn enn ham til sex, så er han for utrygg og usikker for meg.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #927 Skrevet 9. september 2009 Du skrev høyere enn barnet... Eller snarere først prioritet FRAMFOR barnet. Det er IKKE det samme som å si at BEGGE må ha høyest prioritet, nå derimot, sier du det. Sikker på det?
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #928 Skrevet 9. september 2009 Hvis han prioriterer barnet foran deg, så prioriterer han feil. Du må ha høyest prioritet. Jupp, det er jeg sikker på at du skrev.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #929 Skrevet 9. september 2009 1) Så i bunn og grunn det som gjør deg usikker er at dama di er alene sammen med en annen mann? 2) Nei, Steinar, jeg er ikke naiv om jeg stoler på at kjæresten min ikke puler over alle damer han er alene i et rom med. Spesielt ikke venner han har hatt i tjue år. Da hadde han vel pult dem for lenge siden? Hvorfor skulle han pule dem når han har kjæreste, om han ikke har gjort det før? 1) Det er i hvert fall ingen fordel. Og spesielt ikke når det er fest og fyll med i bildet. 2) Det jeg mente er at du er naiv om du tror at sjalusi og kjærlighet ikke hører i sammen.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #930 Skrevet 9. september 2009 Hva? Er du ravende gal??? Mannens verdi ligger i pikken? Mener jeg??? *tar fram teskje* Dersom mannen i mitt liv er så utrygg på sin egen seksualitet (her referert til som pikken, for å forenkle) at han tror at jeg trenger andre menn enn ham til sex, så er han for utrygg og usikker for meg. Ja, og da forkaster du selvfølgelig ham og finner deg en sikker "pikk" i stedet?
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #931 Skrevet 9. september 2009 1) Hvem har snakket om fest og fyll? Det vi snakket om var kino, turer, cafebesøk, dele en flaske vin, for eksempel. Du må være rimelig innesnødd om du tror alle disse er ensbetydende med fyll? 2) Nei, Steinar, jeg er ikke naiv. Jeg vet at det går an å elske et menneske med gjensidig respekt, og ikke være sjalu på venner av motsatt kjønn.
Lotta35 Skrevet 9. september 2009 #932 Skrevet 9. september 2009 1) Det er i hvert fall ingen fordel. Og spesielt ikke når det er fest og fyll med i bildet. Jeg har mye fest og fyll med kompisene mine jeg, det betyr ikke at jeg gjør noe seksuellt med dem, det betyr bare at vi har det gøy.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #933 Skrevet 9. september 2009 Ja, og da forkaster du selvfølgelig ham og finner deg en sikker "pikk" i stedet? Hva? Hva er det du snakker om??? En mann som er så utrygg på seg selv at jeg ikke får lov til å være sammen med vennene mine ville jeg ikke vært sammen med i utgangspunktet. Det har ikke noe med pikken hans å gjøre, jeg brukte det som et forenklet bilde på å være trygg på sine egne kvaliteter som man, deriblant sin egen seksualitet.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #934 Skrevet 9. september 2009 Jupp, det er jeg sikker på at du skrev. Jeg mente i hvert fall at du må ha høyeste prioritet. Kanskje jeg ikke er perfekt allikevel da hvis jeg kan skrive feil haha
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #935 Skrevet 9. september 2009 1) Hvem har snakket om fest og fyll? Det vi snakket om var kino, turer, cafebesøk, dele en flaske vin, for eksempel. Du må være rimelig innesnødd om du tror alle disse er ensbetydende med fyll? 2) Nei, Steinar, jeg er ikke naiv. Jeg vet at det går an å elske et menneske med gjensidig respekt, og ikke være sjalu på venner av motsatt kjønn. 1) Tja. 2) Jeg mener fortsatt at du er naiv. Bare for å ikke gli unna som dere her påstår at jeg gjør hele tia
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #936 Skrevet 9. september 2009 Jeg har mye fest og fyll med kompisene mine jeg, det betyr ikke at jeg gjør noe seksuellt med dem, det betyr bare at vi har det gøy. Og det skal gjøre at jeg føler meg tryggere da eller? Jeg har aldri vært naiv.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #937 Skrevet 9. september 2009 Jeg mente i hvert fall at du må ha høyeste prioritet. Kanskje jeg ikke er perfekt allikevel da hvis jeg kan skrive feil haha Jeg tror det folk reagerte på, var at du skrev at barnet IKKE skulle ha høyere prioriet-
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #938 Skrevet 9. september 2009 Og det skal gjøre at jeg føler meg tryggere da eller? Jeg har aldri vært naiv. Du Steinar, du Steinar :søvn:
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #939 Skrevet 9. september 2009 Hva? Hva er det du snakker om??? En mann som er så utrygg på seg selv at jeg ikke får lov til å være sammen med vennene mine ville jeg ikke vært sammen med i utgangspunktet. Det har ikke noe med pikken hans å gjøre, jeg brukte det som et forenklet bilde på å være trygg på sine egne kvaliteter som man, deriblant sin egen seksualitet. Ja, "bilde" ditt ga i hvert fall meg prestasjonsangst. Men det forstår selvfølgelig ingen kvinner.
Steinar40 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #940 Skrevet 9. september 2009 Jeg tror det folk reagerte på, var at du skrev at barnet IKKE skulle ha høyere prioriet- Ja, mye mulig det sikkert. Men poenget mitt er at alle i (kjerne)familien har høyeste prioritet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå