Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #681 Skrevet 7. september 2009 Har du ikke nekta noen? Oj! Kan jeg få? hehe I ET FORHOLD! *presiserer*
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #682 Skrevet 7. september 2009 Det de vil er å gjøre ting i sammen. Vise hverandre hensyn. Prioritere hverandre først og fremst. Alle andre betyr mindre. Gjentar det jeg har sagt før, ALENETID og PARTID, EGNE venner og FELLES venner, EGNE interesser og FELLES interesser. Mener du med hånda på hjertet at når en blir par så skal en sitte hjemme hver kveld fordi alle andre betyr mindre?
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #683 Skrevet 7. september 2009 Gjentar det jeg har sagt før, ALENETID og PARTID, EGNE venner og FELLES venner, EGNE interesser og FELLES interesser. Mener du med hånda på hjertet at når en blir par så skal en sitte hjemme hver kveld fordi alle andre betyr mindre? Enig i første avsnitt. Og svar til andre avsnitt er da altså, nei. Derimot mener jeg f.eks at du reiser ikke på ferie med venninner etc. i stedet for å reise i sammen med meg. Da blir det en helt feil prioritering i forholdet.
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #684 Skrevet 7. september 2009 I ET FORHOLD! *presiserer* Trodde jeg skulle få meg litt jeg nå
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #685 Skrevet 7. september 2009 Enig i første avsnitt. Og svar til andre avsnitt er da altså, nei. Derimot mener jeg f.eks at du reiser ikke på ferie med venninner etc. i stedet for å reise i sammen med meg. Da blir det en helt feil prioritering i forholdet. Her vrir og vrenger du. Ingen har sagt I STEDEN for deg, selv om jeg nok kan forstå at dersom noen var i forhold til deg, så hadde de flyktet på ferietur med venninner så snart de fikk sjansen. Du må ha vært ute for noen skrekkelige kvinner Steinar, noe må det jo være som har gitt deg et så forkvaklet syn på hva et forhold er.
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #686 Skrevet 7. september 2009 Her vrir og vrenger du. Ingen har sagt I STEDEN for deg, selv om jeg nok kan forstå at dersom noen var i forhold til deg, så hadde de flyktet på ferietur med venninner så snart de fikk sjansen. Du må ha vært ute for noen skrekkelige kvinner Steinar, noe må det jo være som har gitt deg et så forkvaklet syn på hva et forhold er. Bare tar opp noen viktige punkter og eksempler her jeg hehe Ellers kan jeg vel nøye meg med å si at det finnes faktisk noen "mindre enkle" individer innenfor kvinnerasen, og jeg har vel sett enkelte av dem på nært hold, ja.
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #687 Skrevet 7. september 2009 Ellers kan jeg vel nøye meg med å si at det finnes faktisk noen "mindre enkle" individer innenfor kvinnerasen, og jeg har vel sett enkelte av dem på nært hold, ja. Krake søker make, eller like barn leker best?
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #688 Skrevet 7. september 2009 Krake søker make, eller like barn leker best? Nå er det selvfølgelig dumt å tro at man er perfekt selv - alle har sine styrker og ikke minst sine svakheter. Et perfekt menneske finnes ikke - ikke engang jeg! haha Får man valget så vil det selvfølgelig være lurt å velge et mest mulig "likt barn" som seg selv. Da er man mest mulig kompatibel i hverdagslivet. Problemet er bare at det er ikke sikkert at man har valget av en eller flere grunner. Livet går aldri etter planen. Mennesket spår men Gud rår hehe
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #689 Skrevet 7. september 2009 Tror nok, Steinar at du bør være forsiktig med å finne ei som er for lik deg. Da blir dere sittende i sofaen og vokte på hverandre og rope ut om eiendomsrett og bruksrett mens man ser mistenksomt på den andre bare han/hun går på kjøkkenet etter vann.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 7. september 2009 #690 Skrevet 7. september 2009 Nå er det selvfølgelig dumt å tro at man er perfekt selv - alle har sine styrker og ikke minst sine svakheter. Et perfekt menneske finnes ikke - ikke engang jeg! haha Får man valget så vil det selvfølgelig være lurt å velge et mest mulig "likt barn" som seg selv. Da er man mest mulig kompatibel i hverdagslivet. Problemet er bare at det er ikke sikkert at man har valget av en eller flere grunner. Livet går aldri etter planen. Mennesket spår men Gud rår hehe Og nå ble jeg bare uvel..
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #691 Skrevet 7. september 2009 Tror nok, Steinar at du bør være forsiktig med å finne ei som er for lik deg. Da blir dere sittende i sofaen og vokte på hverandre og rope ut om eiendomsrett og bruksrett mens man ser mistenksomt på den andre bare han/hun går på kjøkkenet etter vann. Joda, det er i hvert fall sant at "opposites attract". Det kan jo være meget fornuftig å utfylle hverandre som personligheter - bare ikke alt blir totalt forskjellig. Da blir det et helvete.
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #692 Skrevet 7. september 2009 Og nå ble jeg bare uvel.. Uffda Fordi at?
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #693 Skrevet 7. september 2009 Joda, det er i hvert fall sant at "opposites attract". Det kan jo være meget fornuftig å utfylle hverandre som personligheter - bare ikke alt blir totalt forskjellig. Da blir det et helvete. På meg virker det som at alt du har prøvd har blitt et helvete, så kanskje DU burde forandre deg en smule, og ikke bare vente på å finne ei dame som kan forandre seg til deg?
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #694 Skrevet 7. september 2009 På meg virker det som at alt du har prøvd har blitt et helvete, så kanskje DU burde forandre deg en smule, og ikke bare vente på å finne ei dame som kan forandre seg til deg? Nå må du ikke overdrive her da. Livet mitt har ikke akkurat vært et helvete Man må forandre seg - tilpasse seg - til hverandre. Dette vil jo være helt individuelt og forskjellig fra par til par.
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #695 Skrevet 7. september 2009 Nå må du ikke overdrive her da. Livet mitt har ikke akkurat vært et helvete Man må forandre seg - tilpasse seg - til hverandre. Dette vil jo være helt individuelt og forskjellig fra par til par. Du vil jo ikke tilpasse deg, du vil BESTEMME, EIE, BRUKE og KONTROLLERE...
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #696 Skrevet 7. september 2009 Du vil jo ikke tilpasse deg, du vil BESTEMME, EIE, BRUKE og KONTROLLERE... Jeg er ikke slavehandler altså - hvis du nå innbiller deg det her. I ekte kjærlighet er det sterke følelser. Det er ikke naturlig da å ikke bry seg om noe som helst.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 7. september 2009 #697 Skrevet 7. september 2009 Jeg er ikke slavehandler altså - hvis du nå innbiller deg det her. I ekte kjærlighet er det sterke følelser. Det er ikke naturlig da å ikke bry seg om noe som helst. Tunnelsyn
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #698 Skrevet 7. september 2009 Tunnelsyn Som da altså på norsk betyr?
Gjest KateW Skrevet 7. september 2009 #699 Skrevet 7. september 2009 Hæ? Leser du det du selv skriver? OG når du leser det tenker du da, jupp dette er ren og skjær fornuft???
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 7. september 2009 #700 Skrevet 7. september 2009 Som da altså på norsk betyr? Hva tror du tunnelsyn betyr Steinar? Jeg mener, hvis du anstrenger deg littegrann (les. ganske mye), kan du gjette hva det betyr?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå