Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det kan sikkert fungere inntil man skal inn i et seriøst forhold. Da skaper kompiser av det motsatte kjønn bare helt unødvendige komplikasjoner i forholdet. Dette er STEINAR fornuft.

Nettopp.... *smiler søtt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nettopp.... *smiler søtt*

Finnes det noen annen enn Steinar fornuft? :ler:

Skrevet
Hva fikk du i stedet da? ;) hehe

I morgengave fikk jeg feks. en palme.

Men det er en ting jeg lurer på Steinar40 - hvorfor ler du i omtrent alle innlegg?

;) hehe

Skrevet
Det kan sikkert fungere inntil man skal inn i et seriøst forhold. Da skaper kompiser av det motsatte kjønn bare helt unødvendige komplikasjoner i forholdet. Dette er sunn fornuft.

Sunn og sunn :sjenert:

Jeg har hatt meget seriøse forhold og veldig gode mannlige venner. Min mann hadde ingen problemer med dette - og tydeligvis ikke mine mannlige venners partnere heller - men vi faller kanskje utenfor Steinarfornuften.

Skrevet
I morgengave fikk jeg feks. en palme.

Men det er en ting jeg lurer på Steinar40 - hvorfor ler du i omtrent alle innlegg?

;) hehe

Bra spørsmål. Har ikke noe bra svar der gitt. Som regel hadde sikkert bare ;) vært nok. Får prøve å ha det i bakhodet.

Skrevet
Bra spørsmål. Har ikke noe bra svar der gitt. Som regel hadde sikkert bare ;) vært nok. Får prøve å ha det i bakhodet.

Og er ;) bare for å vise at du ikke mener det du skriver .. at det er en fleip?

Skrevet (endret)
Sunn og sunn :sjenert:

Jeg har hatt meget seriøse forhold og veldig gode mannlige venner. Min mann hadde ingen problemer med dette - og tydeligvis ikke mine mannlige venners partnere heller - men vi faller kanskje utenfor Steinarfornuften.

Tja, alle er forskjellige. Jeg personlig liker ikke at dama mi flyr fritt rundt med mannlige kompiser. Jeg liker å ha en viss kontroll med hvor hun er og hva hun gjør og sammen med hvem. Det betyr ikke at hun ikke skal få lov til noenting, det betyr bare at hun ikke gjør noe bak min rygg. Og er jeg tilstede så blir det jo annerledes.

Hennes mannlige hoved-kompis er altså meg.

Endret av Steinar40
Skrevet
Og er ;) bare for å vise at du ikke mener det du skriver .. at det er en fleip?

Det kan bety enten at det er litt "frekt" ment, eller humoristisk ment, eller at det er litt fleipete ment. Kommer altså litt an på setningen(e) jeg har skrevet foran.

Skrevet
Tja, alle er forskjellige. Jeg personlig liker ikke at dama mi flyr fritt rundt med mannlige kompiser. Jeg liker å ha en viss kontroll med hvor hun er og hva hun gjør og sammen med hvem. Det betyr ikke at hun ikke skal få lov til noenting, det betyr bare at hun ikke gjør noe bak min rygg. Og er jeg tilstede så blir det jo annerledes.

Jeg personlig ville aldri kunne hatt en mann som måtte ha KONTROLL på meg. En ting er at man forteller hvor man er/hva man skal og gjerne med hvem - men at en mann skulle gi meg LOV til å gjøre noe, ikke tale om.

Er jeg i et forhold er jeg sammen med en likeverdig partner , to voksne mennesker som respekterer hverandre, og han skal hverken ha kontroll på meg - eller gi meg lov til å gjøre noe - like lite som jeg skal gjøre det med ham.

Skrevet
Jeg personlig ville aldri kunne hatt en mann som måtte ha KONTROLL på meg. En ting er at man forteller hvor man er/hva man skal og gjerne med hvem - men at en mann skulle gi meg LOV til å gjøre noe, ikke tale om.

Er jeg i et forhold er jeg sammen med en likeverdig partner , to voksne mennesker som respekterer hverandre, og han skal hverken ha kontroll på meg - eller gi meg lov til å gjøre noe - like lite som jeg skal gjøre det med ham.

Ja, det funker det så lenge du har godt nok vett til at du ikke gjør noe som kan gjøre ham og forholdet usikkert. Det ville ikke være smart.

Og da trenger du heller ikke LOV til å gjøre noe som helst. Bruk sunt folkevett og litt hensyn.

Skrevet

Enig. Er jeg ikke gammel nok til å bestemme over meg selv nå, så blir jeg det aldri. Men når jeg er i et forhold så synes jeg det er en selvfølge å si fra hva jeg skal og hvor jeg skal og hvem jeg skal ut sammen med.

Skrevet
Enig. Er jeg ikke gammel nok til å bestemme over meg selv nå, så blir jeg det aldri. Men når jeg er i et forhold så synes jeg det er en selvfølge å si fra hva jeg skal og hvor jeg skal og hvem jeg skal ut sammen med.

Sikker på at du ikke har lyst på en mann som bestemmer litt over deg da? ;)

Skrevet
Sikker på at du ikke har lyst på en mann som bestemmer litt over deg da? ;)

Hvorfor i all verden skulle vi ønske det? :klø:

Skrevet
Hvorfor i all verden skulle vi ønske det? :klø:

Nei, det kan du si. Men det finnes vel dem som vil det også ;)

Skrevet

Hvorfor smiler du i hvert eneste innlegg?

Skrevet
Hvorfor smiler du i hvert eneste innlegg?

Fordi jeg er en blid fyr :)

Skrevet

Ja, de finnes. Det er nemlig en hel haug av dumme damer der ute... Ingen og jeg mener ingen skal bestemme hvem jeg tilbringer vennetid med. På seg selv kjenner man andre... Jeg vet at jeg ikke er utro, men du vet tydeligvis at du ikke kan kontrollere deg selv 100%. Kan gjerne fortelle typen hvem jeg er sammen med, men han må godta det.

Skrevet
Ja, de finnes. Det er nemlig en hel haug av dumme damer der ute... Ingen og jeg mener ingen skal bestemme hvem jeg tilbringer vennetid med. På seg selv kjenner man andre... Jeg vet at jeg ikke er utro, men du vet tydeligvis at du ikke kan kontrollere deg selv 100%. Kan gjerne fortelle typen hvem jeg er sammen med, men han må godta det.

Dumme damer? Er det dumt å ville ha en mann som tar seg godt av deg og bryr seg? Alle kvinner er vel ikke like uavhengige og selvstendige kanskje, men jeg vil ikke si at det er å være dum.

Skrevet
Dumme damer? Er det dumt å ville ha en mann som tar seg godt av deg og bryr seg?

Nei, men å med vitende og vilje velge en mann som vil styre en 100% anser jeg som dumt.

*har ikke diskusjonen sporet av litt i forhold til opprinnelig tema, forresten?*

Skrevet
Nei, men å med vitende og vilje velge en mann som vil styre en 100% anser jeg som dumt.

*har ikke diskusjonen sporet av litt i forhold til opprinnelig tema, forresten?*

Det finnes de som ønsker og trenger det også.

Men jeg har aldri snakket om 100% styring.

Derimot ønsker jeg altså at dama mi har venninner i stedet for mannlige kompiser.

Alt hun trenger i fra en mann skal hun få i fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...