Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #401 Skrevet 2. september 2009 Du finner vel få damemennesker her som er avhengig av mannlige kompiser . Derimot finner du damer som i det store og hele liker menn - som venner, kjærester og ektemenn. Men vi plasserer ikke nødvendigvis samme mann i alle roller. Noen menn er bare venner, andre vil vi gjerne ha som kjærester eller ektemenn. Hvis ektemannen/kjæresten også er ens beste venn er det en bonus, men det er ikke dermed sagt at en venn automatisk oppgraderes til "Kjæreste 1.0" . Kan ikke være helt enig med deg der - det er ikke en bonus, det er et absolutt krav.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. september 2009 #402 Skrevet 2. september 2009 Kommentar til den med tykk i kjole... Som jeg skrev tidligere, dersom jeg stiller et spørsmål jeg egentlig ikke kommer til å like svaret på, så er det mitt problem. Samtidig vet jeg da at det ikke er en kjole som får fua mi til å være tykk. Derimot kan jeg spørre om hvorvidt noe sitter pent bak, som kan være vanskelig å se selv. Ellers, og jeg skal ikke leke hobbypsykolog her BM, men dersom du IKKE har valgt helt feil kvinner, og du har opplevd at gjentatte av dem kaster kopper og kar på deg, så kanskje de har ønsket at du skal vise en eller form for reaksjon? En følelse kanskje? Ikke det at jeg kaster rundt meg med ting, men det å føle at partneren ikke ser en i det hele tatt, kan føre til at man blir en smule hissig, og dersom han da bare går, så bekrefter han på et vis at han ikke er glad i, eller ser. Jeg reagerer som jeg gjør fordi jeg har lært at å diskutere med en kvinne fører ingensteds hen. Hun har alltid rett, alt jeg har sagt betyr noe helt annet enn hva jeg faktisk sa og alt er min feil uansett hva som sies. Hvordan argumenterer en mot noe slik? Jeg velger å gå da jeg ikke gidder å kaste vekk tid og krefter på slag som ikke kan vinnes. Jeg kan snakke og diskutere med en kvinne som er behersket, å krangle med en kvinne, det er bare bortkastet.
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #403 Skrevet 3. september 2009 Jeg kan snakke og diskutere med en kvinne som er behersket, å krangle med en kvinne, det er bare bortkastet. Her er jeg faktisk helt enig med deg BM. Å krangle med kvinner er det mest bortkastede som finnes. Spesielt når "jeg begynner å gråte nå"-kortet tas i bruk. Da er jeg ut døra også. Virkelig!
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #404 Skrevet 3. september 2009 (endret) Her er jeg faktisk helt enig med deg BM. Å krangle med kvinner er det mest bortkastede som finnes. Spesielt når "jeg begynner å gråte nå"-kortet tas i bruk. Da er jeg ut døra også. Virkelig! Det at kvinner kan gråte ser jeg ikke på som noe problem i seg. Dere kvinner er jo generelt (mye) mer følelsesmennesker enn oss mannfolk. Så dette er i mine øyne helt normalt Når jeg blir bekymret, det er når hun til stadighet blir irritert eller rasende over "ingenting" (bagateller). Eller når hun totalt nekter å innse og prate om åpenbare problemer. Eller når hun bare krever og gir ingenting tilbake selv. Da blir jeg faktisk "redd"! Endret 3. september 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #405 Skrevet 3. september 2009 Dere kvinner er jo generelt (mye) mer følelsesmennesker enn oss mannfolk. Så dette er i mine øyne helt normalt Tøys og tull, Steinar! Jeg kan ikke tenke meg noe som er mer maktmisbruk enn å grine for å få viljen sin, fordi "vi er jo følelsesmennesker" Det er på nivå med Fittenekt for å få diamanter...
Cannavaro Skrevet 3. september 2009 #406 Skrevet 3. september 2009 Det er på nivå med Fittenekt for å få diamanter... he he he helt storveis fra en kvinnehjerne !!!!
Ella_Grey Skrevet 3. september 2009 #407 Skrevet 3. september 2009 Tøys og tull, Steinar! Jeg kan ikke tenke meg noe som er mer maktmisbruk enn å grine for å få viljen sin, fordi "vi er jo følelsesmennesker" Det er på nivå med Fittenekt for å få diamanter... Nå er det jo ikke alle som griner for å få viljen sin da. De ytterst få gangene jeg har grått under en krangel har det vært fordi jeg har vært genuint lei meg. Og ikke for å trumfe igjennom det jeg vil.
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #408 Skrevet 3. september 2009 Nå er det jo ikke alle som griner for å få viljen sin da. De ytterst få gangene jeg har grått under en krangel har det vært fordi jeg har vært genuint lei meg. Og ikke for å trumfe igjennom det jeg vil. Men der er jo noe helt annet, nå snakker jeg om å bruke tårer for å få viljen sin.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #409 Skrevet 3. september 2009 Tøys og tull, Steinar! Jeg kan ikke tenke meg noe som er mer maktmisbruk enn å grine for å få viljen sin, fordi "vi er jo følelsesmennesker" Det er på nivå med Fittenekt for å få diamanter... Jeg uttrykte det jeg mente her dårlig - som vanlig hehe Det jeg mente var at jeg ser ikke noe problem med at kvinner kan gråte. Og at de gjør det til tider. Av ulike årsaker. Men selvfølgelig ikke at de gråter bare for å få viljen sin. Det er barnslig og maktmisbruk som du sier.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #410 Skrevet 3. september 2009 Nå er det jo ikke alle som griner for å få viljen sin da. De ytterst få gangene jeg har grått under en krangel har det vært fordi jeg har vært genuint lei meg. Og ikke for å trumfe igjennom det jeg vil. Bruker du fittenekt for å få diamanter da? hehe
Ella_Grey Skrevet 3. september 2009 #411 Skrevet 3. september 2009 Bruker du fittenekt for å få diamanter da? hehe Hva tror du? Er uansett ikke så begeistret for diamanter pga bloddiamant-dilemmaet.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #412 Skrevet 3. september 2009 Hva tror du? Er uansett ikke så begeistret for diamanter pga bloddiamant-dilemmaet. Det hjelper dessverre ingenting hva jeg tror - eller håper på - hvis virkeligheten viser seg å være en helt annen. Og jeg så det programmet på TV om hvordan de som leter etter diamanter blir utnyttet - og det blandt annet av sine egne ledere. Og ja, det er veldig betenkelig for å si det pent. Problemet er bare at du og jeg dessverre ikke kan gjøre noe som helst med det i praksis uansett.
Gjest burp Skrevet 3. september 2009 #413 Skrevet 3. september 2009 Du Steinar, hvis du vil ha deg ei dame så kan du kanskje slutte og se på virkeligheten som en evig krig mellom kjønnene. Et ord du faktisk brukte selv, og som kommer tydelig frem når du angriper folk som sier noe mot deg med "alle kvinner er ikke gode på å kommunisere" etc. Når de ikke har sagt noe som helst om "alle kvinner". Du bruker derimot begrepet i hvert eneste innlegg, alt kan besvares med at det er typisk kvinner eller at det er sånn menn er. Virker nesten som du føler deg helt mindreverdig her, hvis det omvendte av penismisunnelse (fittemisunnelse?) finnes så tror jeg du lider av det. Eventuelt er du bare livredd for kvinnekjønn. Og KateW, du skuffer meg, kaster du deg og på generaliseringene med å begynne å snakke om kvinner som griner for å få det de vil? Det finnes da vitterlig ikke mange av dem, den vil i hvert fall ikke jeg ha på meg
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #414 Skrevet 3. september 2009 Hva tror du? Dagens kommentar, Ella! Du er konge!
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #415 Skrevet 3. september 2009 Og KateW, du skuffer meg, kaster du deg og på generaliseringene med å begynne å snakke om kvinner som griner for å få det de vil? Det finnes da vitterlig ikke mange av dem, den vil i hvert fall ikke jeg ha på meg Jeg generaliserer ikke, men sier at det er det verste jeg vet. Hadde jeg ikke sett, hørt eller visst om det, så hadde jeg ikke brukt det som eksempel.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #416 Skrevet 3. september 2009 Du Steinar, hvis du vil ha deg ei dame så kan du kanskje slutte og se på virkeligheten som en evig krig mellom kjønnene. Et ord du faktisk brukte selv, og som kommer tydelig frem når du angriper folk som sier noe mot deg med "alle kvinner er ikke gode på å kommunisere" etc. Når de ikke har sagt noe som helst om "alle kvinner". Du bruker derimot begrepet i hvert eneste innlegg, alt kan besvares med at det er typisk kvinner eller at det er sånn menn er. Virker nesten som du føler deg helt mindreverdig her, hvis det omvendte av penismisunnelse (fittemisunnelse?) finnes så tror jeg du lider av det. Eventuelt er du bare livredd for kvinnekjønn. Og KateW, du skuffer meg, kaster du deg og på generaliseringene med å begynne å snakke om kvinner som griner for å få det de vil? Det finnes da vitterlig ikke mange av dem, den vil i hvert fall ikke jeg ha på meg Og hvordan får du inntrykket av at jeg føler meg mindreverdig her da? Jeg føler meg altså ikke mindreverdig. Det har jeg aldri gjort, selv om jeg meget godt vet om både mine styrker og mine svakheter.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #417 Skrevet 3. september 2009 Hva tror du? Poenget mitt her som sikkert druknet i alt det andre jeg skrev som vanlig hehe - er at det eneste som betyr noe er hva DU faktisk gjør i praksis. Tomt prat har ingen verdi - tro meg! Det kan jeg ALT om. Men det er jo selvfølgelig ikke din feil
Gjest woof Skrevet 3. september 2009 #418 Skrevet 3. september 2009 Poenget mitt her som sikkert druknet i alt det andre jeg skrev som vanlig hehe - er at det eneste som betyr noe er hva DU faktisk gjør i praksis. Tomt prat har ingen verdi - tro meg! Det kan jeg ALT om. Men det er jo selvfølgelig ikke din feil Der sa du det selv, Steinar. Poengene dine drukner i alt det andre du skriver. Forøvrig overrasker det meg ikke at du kan alt om tomt prat.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #419 Skrevet 3. september 2009 Der sa du det selv, Steinar. Poengene dine drukner i alt det andre du skriver. Forøvrig overrasker det meg ikke at du kan alt om tomt prat. Jeg kan alt om tomt prat fordi JEG har fått høre så JÆVLA MYE AV DET SELV! Forstår du det nå eller?
Gjest KateW Skrevet 3. september 2009 #420 Skrevet 3. september 2009 Jeg kan alt om tomt prat fordi JEG har fått høre så JÆVLA MYE AV DET SELV! Forstår du det nå eller? Så da prøver du samme metoden på andre, som du ikke liker selv? Ikke særlig smart, Steinar, ikke særlig smart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå