Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #381 Skrevet 2. september 2009 Noen eksempler: Menns evner ikke å oppdra sine barn. Kvinner bør innstille seg på å være reservemor Du er Guds gave til kvinner og deres mødre (!) Menn er ikke i stand til å mene noe om design og møbler Homser har ikke libido En mann og en kvinne kan ikke være venner, UANSETT For eksempel, og det var bare noen Min forsvarstale til de ovenstående anklagene - altså hva jeg egnetlig forsøker å si - er som følger: De fleste menn evner å oppdra sine barn, men de vil ha stor nytte av å ha god hjelp av en kvinne og da helst barnets mor selvfølgelig. Lever man i sammen med en mann som har barn fra tidligere, så må du nok innstille deg på å være "reservemor" mens barnet er på besøk hos ham (og deg), ja. Kan jo hende at enkelte vil syns jeg er Guds gave til kvinnen - hva vet jeg haha Mange menn er ikke veldig interessert i design og møbler og lar med glede dama styre med det. Men jeg har faktisk egne meninger der som ellers Det jeg skrev var - homser etc. - altså homoer OG/ELLER menn med liten eller ingen libido. Jeg har ikke skrevet at en mann og kvinne ikke kan være venner. Det jeg hovedsaklig har skrevet er at et slikt forhold kompliserer et nytt SERIØST parforhold. Er nå alt krystallklart eller?
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 2. september 2009 #382 Skrevet 2. september 2009 Dette med "hersketeknikk" må du bare forklare meg altså. Aldri hørt det før på denne måten. I min verden kalles den setningen jeg skrev for humor hehe Har det gått helt av moten eller? Alle forsøk på humor heter nå hersketeknikk? Har noen sagt det?
Gjest KateW Skrevet 2. september 2009 #383 Skrevet 2. september 2009 Dette med "hersketeknikk" må du bare forklare meg altså. Aldri hørt det før på denne måten. I min verden kalles den setningen jeg skrev for humor hehe Har det gått helt av moten eller? Alle forsøk på humor heter nå hersketeknikk? Det er hersketeknikk når du bruker humor for å fordumme andre mennesker. Du gjør det spesielt om kvinner. Da er det hersketeknikk. Å spille på sex og kropp og antyde at kvinner er dummere enn menn. Noe du faktisk stadig gjør, Steinar.
Gjest KateW Skrevet 2. september 2009 #384 Skrevet 2. september 2009 Er nå alt krystallklart eller? Det er krystallklart at du har gammeldagse og avlegse meninger, ja.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #385 Skrevet 2. september 2009 Jeg tror Steinar liker å diskutere jeg
Gjest KateW Skrevet 2. september 2009 #386 Skrevet 2. september 2009 Jeg tror Steinar liker å diskutere jeg Jeg tror ikke Steinar liker å lytte jeg, bare fokynne budskapet sitt.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #387 Skrevet 2. september 2009 Jeg tror ikke Steinar liker å lytte jeg, bare fokynne budskapet sitt. Sant, sant
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #388 Skrevet 2. september 2009 Det er hersketeknikk når du bruker humor for å fordumme andre mennesker. Du gjør det spesielt om kvinner. Da er det hersketeknikk. Å spille på sex og kropp og antyde at kvinner er dummere enn menn. Noe du faktisk stadig gjør, Steinar. Hmmmmm - her ser vi igjen begrensningene og problemene med det skrevne ord. Hva mener du egentlig med å fordumme andre mennesker? Det har jeg aldri ment faktisk. Og hvordan i alle verden antyder jeg at kvinner er dummere enn menn??? Hadde vi sittet ved siden av hverandre og jeg sa noe sånt direkte til deg, så kunne jeg vel vært enig forsåvidt. Men ser du meg der? Ser jeg deg noe sted her? Nei.
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #389 Skrevet 2. september 2009 Det er krystallklart at du har gammeldagse og avlegse meninger, ja. Jeg er som sagt 40+. Jeg er derfor litt før barnehage generasjonene ble vanlig. Om det betyr at jeg er gammeldags så får det bare være. Jeg prøver alltid å bruke sunn fornuft uansett
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #390 Skrevet 2. september 2009 Hmmmmm - her ser vi igjen begrensningene og problemene med det skrevne ord. Hva mener du egentlig med å fordumme andre mennesker? Det har jeg aldri ment faktisk. Og hvordan i alle verden antyder jeg at kvinner er dummere enn menn??? Hadde vi sittet ved siden av hverandre og jeg sa noe sånt direkte til deg, så kunne jeg vel vært enig forsåvidt. Men ser du meg der? Ser jeg deg noe sted her? Nei. ÆÆÆÆÆÆ
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #391 Skrevet 2. september 2009 Sant, sant Pøh! Jeg liker å diskutere og jeg liker god kommunikasjon i en god dialog Og jeg liker å bruke sunn fornuft, så da er vel det mitt budskap hehe
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #392 Skrevet 2. september 2009 Pøh! Jeg liker å diskutere og jeg liker god kommunikasjon i en god dialog Og jeg liker å bruke sunn fornuft, så da er vel det mitt budskap hehe Atte hva sa du?
Anaconda Skrevet 2. september 2009 #393 Skrevet 2. september 2009 Sjelden at et vennskap mellom mann og kvinne ikke ender med sex,og vennskapet ryker. Synd , men sant. Sier ikke at det finnes unntak fra denne regelen, men stort sett er det sånn desverre. enig!...eller at det ender med at den ene får følelser for den andre. Men selvfølgelig, det finnes unntak, f.eks noen man har kjent "bestandig" (lenge) og man blir som søken og regne:)
Cata Skrevet 2. september 2009 #394 Skrevet 2. september 2009 Finnes det virkelig ikke et eneste damemenneske her som ikke er helt avhengig av mannlige kompiser??? Herregud for et barnehage samfunn vi nå lever i! Du finner vel få damemennesker her som er avhengig av mannlige kompiser . Derimot finner du damer som i det store og hele liker menn - som venner, kjærester og ektemenn. Men vi plasserer ikke nødvendigvis samme mann i alle roller. Noen menn er bare venner, andre vil vi gjerne ha som kjærester eller ektemenn. Hvis ektemannen/kjæresten også er ens beste venn er det en bonus, men det er ikke dermed sagt at en venn automatisk oppgraderes til "Kjæreste 1.0" .
Gjest womenwomen Skrevet 2. september 2009 #396 Skrevet 2. september 2009 Jeg klarer ikke å bare være kompiss med gutte nei. He he, alt som kan krype å gå med penis skal tilfredsstille meg sexsuelt, ellers holder jeg meg bare til jenter he he
Gjest heis Skrevet 2. september 2009 #397 Skrevet 2. september 2009 Jeg dømmer ikke mine venner ut ifra kjønn, alder eller etnisitet. Jeg vil påstå at jeg har to gode guttevenner selv. En av disse har kjæreste, den andre er avstandsforelsket i ei jente som bor langt unna. Vi ble venner gjennom felles interesser - ett år i utlandet som gjorde at vi har de samme tankene rundt mange ting. Jeg har kjæreste, kjæresten min har jentevenner, jeg har guttevenner. Men jeg har alltid passet på å aldri vært "alene" med mine guttevenner, aldri invitert En gutt og sagt "vil du komme og se en film?" osv. Høres kanskje litt på kanten ut, men jeg vil ikke at noe skal misforstås what so ever. Vi har mange felles venner så treffes ofte på fest eller at vi spiser en god middag eller lunsj sammen.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #398 Skrevet 2. september 2009 Du Steinar? er du fast inventar på dette forumet? rask til å svare hele dagen lang. Bare lurer med tanke på at du er 40+ og de fleste her inne er fra 18-25, og kvinner..
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #399 Skrevet 2. september 2009 Jeg klarer ikke å bare være kompiss med gutte nei. He he, alt som kan krype å gå med penis skal tilfredsstille meg sexsuelt, ellers holder jeg meg bare til jenter he he Long time no see, baby! Og så fornuftig du er da hehe
Steinar40 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #400 Skrevet 2. september 2009 Du Steinar? er du fast inventar på dette forumet? rask til å svare hele dagen lang. Bare lurer med tanke på at du er 40+ og de fleste her inne er fra 18-25, og kvinner.. Helt greit å diskutere litt med babes innimellom vettu hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå