Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Vet du at Sputnik ikke kan gi hippe innredningstips?

Jeg har tidligere i tråden beskrevet akkurat hva jeg er "redd" for.

Og selvfølgelig er jeg på sjekker'n :smoke: Bare ei venninne har jeg ikke noe bruk for.

Og hvorfor kan han ikke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet du at Sputnik ikke kan gi hippe innredningstips?

Jeg har tidligere i tråden beskrevet akkurat hva jeg er "redd" for.

Og selvfølgelig er jeg på sjekker'n :smoke: Bare ei venninne har jeg ikke noe bruk for.

Sputnik kan sikkert gi DEG noen innredningstips, det er nok så.

Alt tyder på at du er reddere enn du tror. Selvinnsikt er jo en fin bil, ikke sant?

Hva sjekkefremstøtene dine her angår, tror jeg du har en snøbballs sjanse i helvete.

Skrevet
Du som gjør dine egne utdaterte og forkvaklede holdninger til universelle samnnheter, og samtidig ikke evner å se konsekvensen i hverken det du selv skriver eller det andre svarer, bør kanskje være litt forsiktig med å bruke ordet "tydelig", Steinar....

Var det noe tydelig her?

Skrevet (endret)
Var det noe tydelig her?

Det var vel et av de tydeligste innleggene i hele tråden, Steinar.

Innlegget til han Woof, altså.

Endret av KateW
Skrevet
Var det noe tydelig her?

Kanskje ikke for deg. Du sier det jo selv på profilen din. "Det lønner seg ikke å være dum".

Skrevet
Tusen takk Woof, det lurer jeg også på.

Steinar, du skriver som følger: Hjelper det mye hvordan DU ønsker å bli oppfattet som medmenneske når det faktisk er andre som "oppfatter" deg?

Poenget er at jeg kan ikke styre andres oppfatning av meg, men jeg kan styre hvordan jeg oppfører meg, hvordan jeg er som medmenneske og som kvinne. Det kan jeg styre, så det styrer jeg.

Hva andre måtte mene om meg bryr meg generelt midt i ryggen, fordi det kan jeg ikke gjøre noe med.

Hva dette har med selvtillitt å gjøre, forstår jeg faktisk ikke. Jeg holder en knapp på realisme.

Tja, kan nok sikkert godt være at realisme og selvtillit (eventuelt selvbilde) går hånd-i-hånd :) Det virker jo rimelig å anta det faktisk.

Er man ikke realist eller realistisk, så vet man vel heller ikke helt hvor man har seg selv .....

Skrevet
Det var vel et av de tydeligste innleggene i hele tråden, Steinar.

Innlegget til han Woof, altså.

Ja, og det som var så veldig tydelig var da???

Skrevet
Du som gjør dine egne utdaterte og forkvaklede holdninger til universelle samnnheter, og samtidig ikke evner å se konsekvensen i hverken det du selv skriver eller det andre svarer, bør kanskje være litt forsiktig med å bruke ordet "tydelig", Steinar....

Det som er tydelig her er:

Du, Steinar har udaterte og forkvaklede holdning som du gjør til universelle sannheter. Det er da tydelig nok?

Du, Steinar, klarer ikke å se konsekvensen i det du skriver, eller det andre svarer. Altså du svarer på helt andre ting, drar essenser ut av innlegg som ikke er essensen, skjærer alle over en kam, osv. Dette er også tydelig.

Og så skriver du hele tiden at DU er tydelig, noe du basert på det over IKKE er.

Capice?

Skrevet
Det som er tydelig her er:

Du, Steinar har udaterte og forkvaklede holdning som du gjør til universelle sannheter. Det er da tydelig nok?

Du, Steinar, klarer ikke å se konsekvensen i det du skriver, eller det andre svarer. Altså du svarer på helt andre ting, drar essenser ut av innlegg som ikke er essensen, skjærer alle over en kam, osv. Dette er også tydelig.

Og så skriver du hele tiden at DU er tydelig, noe du basert på det over IKKE er.

Capice?

Vi kan jo være enige om å være uenige ;) hehe

Men det jeg skulle være interessert i å få vite er akkurat hvilke utdaterte og forkvaklede holdning som jeg har? :)

Skrevet

Men det jeg skulle være interessert i å få vite er akkurat hvilke utdaterte og forkvaklede holdning som jeg har? :)

Akkurat DET overlater jeg til noen som har tid til å bruke resten av dagen her inne å svare på. Jeg har et møte jeg må gå i . Desverre.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

*roter fram teskjea*

Skrevet
*roter fram teskjea*

Ja, nå er jeg spent altså! :) hehe

Skrevet
Ja, nå er jeg spent altså! :) hehe

Bare ikke hold pusten. Det blir nok en jævlig lang liste.

Skrevet
Bare ikke hold pusten. Det blir nok en jævlig lang liste.

Det er helt greit. Konstruktiv kritikk og tilbakemelding er en god måte å lære på i livet :)

Skrevet

Noen eksempler:

Menns evner ikke å oppdra sine barn.

Kvinner bør innstille seg på å være reservemor

Du er Guds gave til kvinner og deres mødre (!)

Menn er ikke i stand til å mene noe om design og møbler

Homser har ikke libido

En mann og en kvinne kan ikke være venner, UANSETT

For eksempel, og det var bare noen

Skrevet

Åj ja, kvinners selvtillit bør ligge i hvor pen kropp du Steinar mener de har, den glemte jeg.

Skrevet
Åj ja, kvinners selvtillit bør ligge i hvor pen kropp du Steinar mener de har, den glemte jeg.

Herlighet, jeg håper at du har misforstått denne med vilje eller? :ler:

Det er forsåvidt også interessant å se hvor lett det er å misforstå (for alle) det skrevne ord. Det er ikke for ingenting at man f.eks ikke skal kommunisere for mye bare via SMS.

Men tilbake til anklagen din her ;) hehe

Mitt poeng var faktisk at din selvtillit IKKE skal ha noe som helst med hvor pen jeg måtte syns din kropp er.

Men vil du vite det så bare si i fra ;) haha

Skrevet
Men vil du vite det så bare si i fra ;) haha

Hersketeknikk.

(Siden du var usikker på når du brukte det)

Skrevet
Hersketeknikk.

(Siden du var usikker på når du brukte det)

Dette med "hersketeknikk" må du bare forklare meg altså. Aldri hørt det før på denne måten. I min verden kalles den setningen jeg skrev for humor hehe

Har det gått helt av moten eller?

Alle forsøk på humor heter nå hersketeknikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...