Steinar40 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #261 Skrevet 31. august 2009 Utrolig. Er dere skadeskutte hele gjengen eller? Det finnes mange kvinner som er så "fantastiske" at dere ikke trenger å kontrollere oss eller betale oss for at vi ikke skal være utro. Dessuten har du jo allerede etablert at vi er så "tette i hue" at vi ikke fatter at menn er seksuelt interesserte i oss engang, vi innbiller jo oss at de mannlige vennene bare er venner og kunne derfor ikke hatt sex med dem. Mannfolk derimot vil jo pule alle kvinner de møter, det må da være dere som må kontrolleres for å unngå utroskap da? Det er faktisk ikke helt enkelt å vandre igjennom livet helt skadefri i krigen mellom kjønnene - og det er til tider nesten en krig, ja! Du har vel aldri merket noe til det selv, så da er jo du veldig heldig. Takk Gud! Jeg ville ikke sagt "tette i hue" men jeg tror det er trygt å si at visse kvinner er "naive" (eller verre) på dette området. Og når det gjelder å kontrollere - så er det bare et faktum at det ikke er smart å stole blindt på noen - ikke engang seg selv. Og som du også indikerer, så er nok mannfolk fortsatt verre enn kvinner flest.
Nynaeve Skrevet 31. august 2009 #262 Skrevet 31. august 2009 av og til når jeg leser KG lurer jeg på om menn og kvinner tilhører samme rase, altså mennesker........................ Av og til er jeg sikker på at de IKKE er det. mon tro om jeg kan saksøke skolen min for vranglære :klø:
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #263 Skrevet 31. august 2009 av og til når jeg leser KG lurer jeg på om menn og kvinner tilhører samme rase, altså mennesker........................ Av og til er jeg sikker på at de IKKE er det. mon tro om jeg kan saksøke skolen min for vranglære :klø: Hadde vi vært helt like så hadde det blitt jævla kjedelig det også da men hehe
Cata Skrevet 31. august 2009 #264 Skrevet 31. august 2009 av og til når jeg leser KG lurer jeg på om menn og kvinner tilhører samme rase, altså mennesker........................ Av og til er jeg sikker på at de IKKE er det. mon tro om jeg kan saksøke skolen min for vranglære :klø: Mulig det er noe i "Mars og Venus" teoriene likevel? Vi kommer nok egentlig fra forskjellige planeter.
Ella_Grey Skrevet 31. august 2009 #265 Skrevet 31. august 2009 Du er en slik fantastisk kvinne du da? Ja, jeg er akkurat så fantastisk. Og utrolig nok er det mange kvinner som er så fantastiske.
Snipa Skrevet 31. august 2009 #266 Skrevet 31. august 2009 Nok en fantastisk kvinne melder seg. Og beklager, Steinar, men holdningene dine som er kommet fram de siste dagene - ikke bra altså.
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #267 Skrevet 31. august 2009 Nok en fantastisk kvinne melder seg. Og beklager, Steinar, men holdningene dine som er kommet fram de siste dagene - ikke bra altså. Ja, hva er feil med holdningene mine da? Og hersketeknikk - jeg forstår ikke hva du mener med det engang?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #268 Skrevet 31. august 2009 Man lærer veldig mye om det motsatte kjønn ved å ha venner av motsatt kjønn. Jeg tror at både gutter og jenter har godt av det. Om man er tiltrukket av hverandre eller ikke er egentlig underordnet. Jeg har klina med både guttevenner og jentevenner og vært like gode venner med dem etterpå, men de guttene som jeg har ligget med har jeg ikke noe særlig kontakt med mer. Det er helt riktig at sex ødelegger alt. :-P
Steinar40 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #269 Skrevet 31. august 2009 Mulig det er noe i "Mars og Venus" teoriene likevel? Vi kommer nok egentlig fra forskjellige planeter. Ja, sannsynligvis er det mye i det! Jeg føler i hvert fall at kvinner kommer i fra Venus noen ganger. Da er det bare umulig å diskutere med ho - akkurat som ho lukker seg fullstendig liksom. Som å snakke til veggen!!! Hvorfor må det være sånn???
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #270 Skrevet 31. august 2009 Utrolig. Er dere skadeskutte hele gjengen eller? Ja, vi har stolt på for mange kvinner. Det finnes mange kvinner som er så "fantastiske" at dere ikke trenger å kontrollere oss eller betale oss for at vi ikke skal være utro. Hører det snakkes som disse, har til gode å møte dem. Dessuten har du jo allerede etablert at vi er så "tette i hue" at vi ikke fatter at menn er seksuelt interesserte i oss engang, vi innbiller jo oss at de mannlige vennene bare er venner og kunne derfor ikke hatt sex med dem. Du er vel den eneste kvinnen som i denne tråden har vist at du faktisk er klar over og tar hensyn til dette styrkeforholdet. Det ksal du. Kan du nå være grei å lære opp dine medsøstre? Mannfolk derimot vil jo pule alle kvinner de møter, det må da være dere som må kontrolleres for å unngå utroskap da? Nei, for når en mann elsker en kvinne så blir han hos henne. Kvinner elsker ikke og har ikke denne sperren.
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #271 Skrevet 31. august 2009 Ja, jeg er akkurat så fantastisk. Og utrolig nok er det mange kvinner som er så fantastiske. Kan noen da for svingende snart introdusere meg for en slik kvinne?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #272 Skrevet 31. august 2009 Ja, jeg er akkurat så fantastisk. Og utrolig nok er det mange kvinner som er så fantastiske. Kan noen da for svingende snart introdusere meg for en slik kvinne?
Snipa Skrevet 31. august 2009 #273 Skrevet 31. august 2009 Kan noen da for svingende snart introdusere meg for en slik kvinne? Herlighet, vi står jo i kø her. :rødme:
Ella_Grey Skrevet 31. august 2009 #274 Skrevet 31. august 2009 Nei, for når en mann elsker en kvinne så blir han hos henne. Men en god del menn finner jo da plutselig ut at de ikke elsker alikevel, eller at de aldri faktisk elsket henne i første omgang. Eller de bare later som hele tiden. Og så er de utro når anledningen byr seg. Kvinner elsker ikke og har ikke denne sperren. Er dette noe du virkelig mener?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. august 2009 #275 Skrevet 31. august 2009 Er dette noe du virkelig mener? Jeg har til gode å oppleve noe annet.
Ella_Grey Skrevet 31. august 2009 #276 Skrevet 31. august 2009 Jeg har til gode å oppleve noe annet. Og da velger du å kategorisk avvise alle kvinners evne til å elske?
Gjest Eggbert Skrevet 31. august 2009 #277 Skrevet 31. august 2009 http://www.laddertheory.com/ De fleste jenter tror altså at det går helt fint å ha guttevenner. Disse guttene, som faktisk bare er venner og ikke vil noe mer, er derfor homofile, eller overhodet ikke tiltrukket av jenta, og vil derfor ikke noe mer. Viss det hadde funket sånn for alle gutter, i praksis, hvorfor er det da så mange gutter som klager over at de har gått i den typiske just-friends-fella, og hvordan man får jenta til å forstå at han egentlig bare vil ligge med henne? Så, i noen få tilfeller funker det, og det er stort sett fordi han ikke har kommet ut av skapet ennå, eller syns du er uattraktiv. ja selvsagt kan man det. Enten er mann ikke tiltrukket av jentevennen sin, man er tiltrukket men skjønner at et forhold ikke ville funka likevel, eller man er litt småforelska og nøyer seg med det. Trengernte å verra homofil av den grunn'a vel! Liker damer jeg, og har mange damevenner selv om jeg er en mann. Når ble det rart, var det i 2008?
LilleBille Skrevet 31. august 2009 #278 Skrevet 31. august 2009 Nei, for når en mann elsker en kvinne så blir han hos henne. Kvinner elsker ikke og har ikke denne sperren. Dette må vel være en av de absolutt bedre bastante sannhetene i denne tråden!
Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2009 #279 Skrevet 1. september 2009 Og da velger du å kategorisk avvise alle kvinners evne til å elske? I alle fall til det motsatte er bevist.
Gjest KateW Skrevet 1. september 2009 #280 Skrevet 1. september 2009 I alle fall til det motsatte er bevist. Jeg tror, uten å bli bastant, eller vrang eller herske eller rotte meg sammen med meg selv at de kvinnene, og ja, jeg snakker for meg selv, som kan å elske, har opplevd like mye vondt som menn som kan det. Det å åpne opp for et annet menneske, og å elske det er selvsagt en strålende oppskrift på å bli såret. Blir man såret, eller når man blir, kan man legge seg ned og bli "brutal" eller bruke hersketeknikk og kontrollere, ELLER man kan velge å tro at det gode faktisk er best. Jeg har, gjennom å ha mannlige venner og bekjente lært masse om menn. Jeg har lært at overveldende mange menn er gode, og jeg har lært at mange menn er ute etter kroppen min, jeg har lært at mange menn er gode OG ute etter kroppen min. Selvsagt vil det oftere være seksuelle undertoner og eller tiltrekning mellom to heterofile av motsatt kjønn, men det betyr ikke at man ikke kan ha en venn av motsatt kjønn. Er ikke ofte det litt av spenningen ved å ha venner av det motsatte kjønn, å få tilbakemeldinger og bekreftelser på at man er attraktive selv om man ikke kan se hverandre som partner. Da mener jeg ikke attraktivbekreftelse som i å ha sex med hverandre, men å gi hverandre råd og vink og tilbakemeldinger og opp-backing. Jeg ser på mine mannlige venner og bekjente som verdifulle i livet mitt. Og hadde jeg på ny fått en kjæreste som ville kontrollere hvem jeg skal leke med, ja jeg har vært der, så hadde han nok ikke forblitt kjæresten min lenge. I et forhold så må man stole på at man har nok integritet til å ikke spre bena for enhver mann man oppholder seg i samme rom alene med, og vise versa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå