Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bravo, endelig en skikkelig mann i denne tråden. :klappe:

(Og med "mann" mener jeg en som er i stand til å se nyanser, ikke bare svart-hvitt.)

Jeg ser ingenting bare i svart-hvitt :)

Og ikke smisker jeg med deg for komme nedi trusa di heller - vel, ikke før jeg virkelig må i hvert fall ;) haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og ikke smisker jeg med deg for komme nedi trusa di heller - vel, ikke før jeg virkelig må i hvert fall ;) haha

Nei smisk skal man ikke beskylde deg for å drive med. :roll:

Skrevet
Nei smisk skal man ikke beskylde deg for å drive med. :roll:

Jeg er faktisk ikke så ille som du kanskje har fått inntrykket av her :)

Men det er interessant å observere at det kan se ut som jeg har truffet på noen nerver her gitt hehe

Skrevet

Men det er interessant å observere at det kan se ut som jeg har truffet på noen nerver her gitt hehe

Nerver? Neppe. Skal vel litt mer til enn det.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Det er forskjell på å treffe nerver og å gå folk på nervene.

Men du, orakelet.. kan homoseksuelle ha mannlige venner?

Skrevet
Nerver? Neppe. Skal vel litt mer til enn det.

Jaja, hvis du sier det så ;) hehe

Gjest Kaptein Kaos
Skrevet

"La oss bare være venner" - er den man tyr til når forsøket på å sjekke hverandre opp har gått i dass og man prøver å redde stumpene og ha æren i behold...

Skrevet
Men du, orakelet.. kan homoseksuelle ha mannlige venner?

Burde du ikke spørre en som er homoseksuell?

Jeg føler ikke at mine evner som orakel strekker til der gitt :ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Huhei her har det gått unna i løpet av dagen!

Hva har en observert så langt? Jo, at når kvinner taper diskusjonen så begynner de med personangrep og latterliggjøring. Dernest så er det to kvinner som har innrømmet at de forstår dynamikken mellom menn og kviner, men bare én av dem visre teng på respekt for menns side av saken. den andre ser på det som en fin anledning til å få det hun vil uten tanke på kosten han betaler. Konklusjon, kvinner er kyniske.

Hva annet en har lært er at en som mann har en kvinen med mange kompiser så aldri forvent hennes troskap. Eller... Aldri forvent en kvinnes troskap for det vil aldri skje. Alle kvinner har et rimelig stort utvalg menn de kan pule når de selv vil. Ergo så er veien for henne til å straffe sin mann mye kortere enn omvendt.

Om en som mann vil gi sin kvinne all makt så er det bare å leve i den naive tro om at hun vil være tro uansett. Med andre ord en gjør seg selv, som mann, mye mer sårbar. Derfor bør menn gjøre to ting. Først og fremst aldri føle mer for henne enn å ta hennes potensielle utroskap på strak arm. Dertnest å kontrollere henne ved å sette klare tydelige grenser og alltid konsekvent gjøre umiddelbar bruk av eventuelle sanksjoner en måtte ha tilgjkengelig.

Så lenge menn er villige til å pule alle venninner så er det slik verden er. Kvinner vet dette uhyre godt, og utnytter det for alt det er verdt.

Skrevet (endret)
Hva annet en har lært er at en som mann har en kvinen med mange kompiser så aldri forvent hennes troskap. Eller... Aldri forvent en kvinnes troskap for det vil aldri skje. Alle kvinner har et rimelig stort utvalg menn de kan pule når de selv vil. Ergo så er veien for henne til å straffe sin mann mye kortere enn omvendt.

:murvegg:

Om en som mann vil gi sin kvinne all makt så er det bare å leve i den naive tro om at hun vil være tro uansett. Med andre ord en gjør seg selv, som mann, mye mer sårbar. Derfor bør menn gjøre to ting. Først og fremst aldri føle mer for henne enn å ta hennes potensielle utroskap på strak arm. Dertnest å kontrollere henne ved å sette klare tydelige grenser og alltid konsekvent gjøre umiddelbar bruk av eventuelle sanksjoner en måtte ha tilgjkengelig.

:murvegg: kontrollere og sanksjoner, du. Det høres ikke bra ut

Så lenge menn er villige til å pule alle venninner så er det slik verden er. Kvinner vet dette uhyre godt, og utnytter det for alt det er verdt.

Endret av Ella_Grey
Gjest brutal_mann
Skrevet

:murvegg: kontrollere og sanksjoner, du. Det høres ikke bra ut

I maktforholdet mellom menn og kvinner er kvinnenes fordeler, fra naturens side, så ekstremt mye større enn menns at menn har bare denne muligheten for å oppnå noenlunde likevekt.

Beste sanksjonsmiddelet er penger. Da det finnes få forhold i Norge i dag der menn er så betrakelig mye mer formuende enn kvinner så er dette dessverre sjelden en mann kan benytte. Ergo så er et tvert brudd og evig fordømmelse det eneste mannen i praksis kan satse på. Desverre så vil dette ofte kun lede kvinnen i fanget på en ny mann.

I bunn og grunn, kvinner sitter med all makt og dermed det moralske ansvar. Et ansvar kvinenr nekter å vedkjenne seg.

Skrevet

Mange gode poeng i det brutal_mann skriver her - dessverre hehe

Spesielt viktig er det å ikke la en kvinne gjøre - eller få det - akkurat som hun vil. Det er kritisk viktig faktisk. Og hun har ikke godt av det selv heller.

Skrevet
Steinar har ikke venninner, de er bare ute etter pikken hans. Lurer på hva han hadde gjort dersom en av guttekompisene hans plutselig kom ut av skapet... nuvel, jeg lurer vel ikke så fælt. Ser det for meg i fire farger...

Samme tenkte jeg :-)

Når det gjelder den fordomsfulle teorien min, så føler jeg at de som er tette i pappen er mer styrt av samfunnets kjønnsnormer imens smartere mennesker frir seg fra dette når de søker likesinnede.

Applaus!

Det begynner å demre for meg hvorfor vår venn er singel... Kvinner kan faktisk noe annet enn plapring, gitt...

Dævven, du er treg :fnise:

Min "hjernekapasitet" sitter BEGGE steder - og jeg ønsker da altså å kunne utnytte dette faktum.

Sikker på at ikke det blir for anstrengende?

Eventuelt så kan man dele interesser med kvinner også, men et vennskap vil likevel bli vanskelig da mannen vil ha ståpikk konstant. Jeg tror dette kan føre til blodmangel til hjernen og at han besvimer, i verste fall dør.

Kvinnen synes dette er en kjempegrei ordning da, vi synes bare det er koselig at han sitter der og bare tenker sex. Så kan vi late som vi har en venn som er interessert i hva vi sier og sitte der og plapre om alt det uinteressante som foregår i vårt bittelille hode.

Helt til han besvimer og dør da.

Herlighet, dagens beste :ler:

Kvinnfolk! :ler:

Akkurat som at du ikke forstår hva jeg mener hehe

Alle menn inkluderer selvfølgelig ikke homoer etc.

Såpass intelligens forutsetter jeg faktisk at "alle" kvinner har - men jeg kan jo ha feil - igjen ;) hehe

Ohoooi, hersketeknikk-alarm!

Bravo, endelig en skikkelig mann i denne tråden. :klappe:

(Og med "mann" mener jeg en som er i stand til å se nyanser, ikke bare svart-hvitt.)

Sier meg enig. Det gir håp.

Hissig?

Førtisen hersker igjen.....

Spesielt viktig er det å ikke la en kvinne gjøre - eller få det - akkurat som hun vil. Det er kritisk viktig faktisk. Og hun har ikke godt av det selv heller.

Vet du hva? Jeg likte deg først da du dukket opp på forumet her, men det har snudd helt. Faktisk.

Skrevet

Og nå blir vi vel beskyldt for å "rotte oss sammen" igjen, slik jeg kjenner lusa på gangen...

Skrevet
Og nå blir vi vel beskyldt for å "rotte oss sammen" igjen, slik jeg kjenner lusa på gangen...

:Nikke:

Skrevet
Vet du hva? Jeg likte deg først da du dukket opp på forumet her, men det har snudd helt. Faktisk.

Det der var ikke pent sagt! Når jeg bare sier min mening, så liker du meg ikke?

Ikke forstår jeg dette hersketeknikk pratet ditt heller - hva mener du egentlig?

Og det er altså bare fakta at ei kvinne ikke har godt av få alt som hun vil. Og akkurat det samme gjelder for en mann. Hva er så veldig galt med å si dette høyt?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ingen beskylder dere for det, vi ser bare mønstere. Og vi er ikke redde for å påpeke hvilke mønstere som er overtydelige.

Skrevet
I maktforholdet mellom menn og kvinner er kvinnenes fordeler, fra naturens side, så ekstremt mye større enn menns at menn har bare denne muligheten for å oppnå noenlunde likevekt.

Beste sanksjonsmiddelet er penger. Da det finnes få forhold i Norge i dag der menn er så betrakelig mye mer formuende enn kvinner så er dette dessverre sjelden en mann kan benytte. Ergo så er et tvert brudd og evig fordømmelse det eneste mannen i praksis kan satse på. Desverre så vil dette ofte kun lede kvinnen i fanget på en ny mann.

I bunn og grunn, kvinner sitter med all makt og dermed det moralske ansvar. Et ansvar kvinenr nekter å vedkjenne seg.

Hvis du finner noen du kan stole på trenger du ikke å kontrollere evt drive med sanksjoner. Du kan ikke gå rundt å vente på at en kjæreste skal være utro mot deg.

Selv om menn tydeligvis vil ligge med 9 av 10 kvinner de treffer på, så har vel denne tråden vist at kvinner ikke ligger med alle menn som byr seg frem

Du er klar over at det er menn som er utro mot kjæresten også? Og ut fra det jeg nettopp skrev, hvilket kjønn har lettest for å være utro hvis sjansen byr seg?

Og ja, brudd og fordømmelse er eneste måte å håndere noe sånt på.

Skrevet
Hvis du finner noen du kan stole på trenger du ikke å kontrollere evt drive med sanksjoner. Du kan ikke gå rundt å vente på at en kjæreste skal være utro mot deg.

Selv om menn tydeligvis vil ligge med 9 av 10 kvinner de treffer på, så har vel denne tråden vist at kvinner ikke ligger med alle menn som byr seg frem

Du er klar over at det er menn som er utro mot kjæresten også? Og ut fra det jeg nettopp skrev, hvilket kjønn har lettest for å være utro hvis sjansen byr seg?

Og ja, brudd og fordømmelse er eneste måte å håndere noe sånt på.

Du er en slik fantastisk kvinne du da?

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Du er en slik fantastisk kvinne du da?

Utrolig. Er dere skadeskutte hele gjengen eller?

Det finnes mange kvinner som er så "fantastiske" at dere ikke trenger å kontrollere oss eller betale oss for at vi ikke skal være utro.

Dessuten har du jo allerede etablert at vi er så "tette i hue" at vi ikke fatter at menn er seksuelt interesserte i oss engang, vi innbiller jo oss at de mannlige vennene bare er venner og kunne derfor ikke hatt sex med dem.

Mannfolk derimot vil jo pule alle kvinner de møter, det må da være dere som må kontrolleres for å unngå utroskap da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...