Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 jeg har prøvd mange farger på håret, og for høre (og synes selv) at jeg kler det meste. så nå tenkte jeg å forandre på meg litt igjen:) men hvilke farge syns dere er mest sexy på en jente? blondt, brunt, eller mørke mørkebrunt?? jeg har blå øyne!
Hinata Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Støtter også mørkt hår, men selvfølgelig må det passe hudtonen din. Min hud virker veldig rød når jeg har blondt hår, det ser mye bedre ut når jeg har mørkere
Babyrus Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Kommer helt an på farge på øyne, hudfarge og hvilke pigmenter en har i ansiktet samt. hvordan farge på øyenbrynene Jeg syns imidlertid at blonde jenter ofte er penest. Da de jentene som har naturlig blondt hår og ikke platina-blondt som er selvbleket.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Selv så foretrekker jeg svart hår, men av de du lister opp så vil jeg si mørkebrunt.
Gjest ts Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 jeg har nordisk hud, men har lett for å bli brun og har ganske fin glød i ansiktet, grå/blå øyer! nå har jeg "vnalig" brunt... skal jeg bli blond eller få det mørkt? hmm, er så usikker! håper dere kan komme med flere innalsg.. trenger virkelig litt hjelp!
Gjest Euforia Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Hvis din naturlige farge er brunt, tror jeg mørkebrunt hadde passet. Det er vanskelig å holde det blonde håret fint over tid hvis du er naturlig mørk. Krever hyppige frisørbesøk og blir veldig dyrt!
Gjest Siri K. Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Jeg har langt, mørkebrunt hår, og grønne øyne. Siden jeg er mørk, har jeg også en litt mørkere hudtype enn de lyse jentene. Tror jeg ville sett helt rar ut med lyst hår, det hadde blitt unaturlig.
Gjest ts Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 tenkter det blir mørkt je da:) men hvis jeg angrer og vil ha det lysere, da må jeg vel avfarge? vil de røde pimentene da skinne igjennom uansett åssen farge jeg farger over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå