Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg bryr meg endel om andre synes jeg ser stor ut eller ikke. Så spørsmålet er om dere synes det ser fælt ut med kvinner som har former i skinn tights? Alle reklamer og sånt har jo bare super slanke jenter med store mellomrom mellom bena. Jeg har ganske store muskler samt fett utpå, har egentlig god selvtillit men liker jo ikke at folk ser stygt på meg:P Har ala slike ben http://www.beyoncenow.com/picture/appearan...erformance6.jpg
Papaya84 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg bryr meg endel om andre synes jeg ser stor ut eller ikke. Så spørsmålet er om dere synes det ser fælt ut med kvinner som har former i skinn tights? Alle reklamer og sånt har jo bare super slanke jenter med store mellomrom mellom bena. Jeg har ganske store muskler samt fett utpå, har egentlig god selvtillit men liker jo ikke at folk ser stygt på meg:P Har ala slike ben http://www.beyoncenow.com/picture/appearan...erformance6.jpg Er du galen?? Hadde jeg hatt lignende slike ben hadde jeg gått NAKEN!! Jeg syns absolutt du kan bruke skinn tight om du vil det
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 *oppgitt* Skinntights skrives i ETT ord.
Ethereal Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg syns skinntights er en uting uansett. Det er virkelig ikke kult å ta på seg huden til et annet dyr, bare for å se bra ut. Tenk litt på dyrs rettigheter, jenter.
Wildy Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Og jeg synes tights ser grusomt ut stort sett uansett fasong og størrelse på bena.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Jeg syns skinntights er en uting uansett. Det er virkelig ikke kult å ta på seg huden til et annet dyr, bare for å se bra ut. Tenk litt på dyrs rettigheter, jenter. Jeg er nesten enig med deg. Jeg mener at man skal holde seg unna ekte skinn. Men du vet at skinntights ikke er av ekte skinn? Da mener jeg de på Gina Tricot, Bik Bok osv.
Kamikatze Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 (endret) To Beyonce or not to Beyonce... Tights er for småjenter. Du skal være temmelig sylslank for at det skal se ut som noe annet enn to julepølser på tur. Også da ser det ut som om du har hatt det så travelt på vei ut, at du har glemt å ta på bukse/skjørt over stilongsen. Nå kaster jeg som mann litt nyregrus i glasshuset her. Fordi fra mitt ståsted (kremt) er tights kun en salgsplakat på varene du har eller ikke. Men da skal der minimum være cameltoe... Men jeg vet dette: Jenter speiler seg forfra og fra siden. Til og med forsøk på å speile akterspeilet skjer mer eller mindre fra siden, og dette er optiske bedrag. Paradokset er at en litt uformelig bak blir ordentlig sidræva, bred som en låvedør. En normal en, virker også bredere enn den er i virkeligheten. Du vil aldri se ut som modellene eller fjortenåringene, så spar deg for ydmykelsen! Det beste du kan oppnå er å se ut som ei russerhore fra syttitallet, eller the goodyear blimp. Når så du Beyonce eller andre damer med tilsvarende underkropp i tights sist? Tights er som en synlig bestått eksamen i dårlig smak. - Selv om enkelte kåte gamle griser logrer med halen. Har du ben som det der, skjønner jeg ikke hvorfor du vil deg selv så vondt. Du har jo et hav av elegant bekledning å velge blant, som vil få både kvinner og menn til å miste munn og mæle! Endret 30. august 2009 av Kamikatze
Babyrus Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Du kan godt gå i skinntights om du vil :D men velg en mørk farge, kanskje særlig sort. Siden du bryr deg litt om lårene og beina dine og hvordan de ser ut, er sort slankende så om du velger sort vil du i hvert fall føle deg komfortabel i skinntights Det gjør absolutt ingenting at fyldigere damer og damer med former går i slike klær.
Gjest ts Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 1. Jeg mener ikke ekte skinn. Det ville jeg ærligtalt aldri brukt. 2. Jeg ville aldri brukt det som en bukse Alltid noe som skjuler både musa og rumpa. Og selvsagt høøøye hæler.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Og faktisk Kamikaze, så har jeg sett både Tyra Banks og Rihanna i dem. De bruker dem riktignok så og si som en bukse, men jeg synes det ser heilt ålright ut. De er heller ikke av de slankeste stjernene.
Kamikatze Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 1. Jeg mener ikke ekte skinn. Det ville jeg ærligtalt aldri brukt. 2. Jeg ville aldri brukt det som en bukse Alltid noe som skjuler både musa og rumpa. Og selvsagt høøøye hæler. Da blir det noe helt annet. Litt juks, også kanskje? Og du under. Ikke alle har akterspeilet så stramt som Tyra, annet enn i bakhodet sitt. To daffe heilnorske sofapuddunger med to satsbesøk i måneden blir som tidligere beskrevet. Men du må gjerne leve i fornektelse for meg.
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 Jeg bryr meg endel om andre synes jeg ser stor ut eller ikke. Så spørsmålet er om dere synes det ser fælt ut med kvinner som har former i skinn tights? Alle reklamer og sånt har jo bare super slanke jenter med store mellomrom mellom bena.Jeg har ganske store muskler samt fett utpå, har egentlig god selvtillit men liker jo ikke at folk ser stygt på meg:P Har ala slike ben http://www.beyoncenow.com/picture/appearan...erformance6.jpg Dette er sååå salgstriks for at det skal se bedre ut, alle ser tynnere ut med beina langt fra hverandre. Så blir da skeptisk på om det er fint på mer normale former. Mest pga glansen i stoffet. Jeg har sett "skinntights" på andre og ikke syns at det ser så fint ut da. 1. Jeg mener ikke ekte skinn. Det ville jeg ærligtalt aldri brukt. 2. Jeg ville aldri brukt det som en bukse Alltid noe som skjuler både musa og rumpa. Og selvsagt høøøye hæler. Men nå skal det sies at jeg har fått litt lyst på en sånn tights selv den siste tiden (mulig hjernevasket), og da ville jeg også brukt den sånn. Hvis du gjør det, så tror jeg ikke noen ser stygt på deg.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Synes tights, og spesielt skinntights, er dritstygt uansett størrelse på dama.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Jeg er enig med flere over her. Tights er en u-ting! Det er ekkelt. Eneste stedet tights er ok er innenfor husets fire vegger når man ikke forventer besøk. Da er tights mer kledelig enn joggebukse og man blir mer fokusert på å ikke spise alskens dritt med trange klær enn med uformelige joggiser.
Shinana Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Jeg bryr meg endel om andre synes jeg ser stor ut eller ikke. Så spørsmålet er om dere synes det ser fælt ut med kvinner som har former i skinn tights? Alle reklamer og sånt har jo bare super slanke jenter med store mellomrom mellom bena. Jeg har ganske store muskler samt fett utpå, har egentlig god selvtillit men liker jo ikke at folk ser stygt på meg:P Har ala slike ben http://www.beyoncenow.com/picture/appearan...erformance6.jpg Tøft! Kjør på! Når du har slike ben så ville jeg ikke nølt engang!
Gjest Gunvald Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Jeg synes ikke dette er noe fint. Det kan være greit hvis man har tights med en tunika som går en god del over, og evt med et tykt belte i livet, da det blir mer som kjole, men i sommer har jeg sett utallige jenter som går med tights og "rompa bar"... Nei takk!
Gjest Fridaaa Skrevet 4. september 2009 #17 Skrevet 4. september 2009 Jeg bryr meg endel om andre synes jeg ser stor ut eller ikke. Så spørsmålet er om dere synes det ser fælt ut med kvinner som har former i skinn tights? Alle reklamer og sånt har jo bare super slanke jenter med store mellomrom mellom bena. Jeg har ganske store muskler samt fett utpå, har egentlig god selvtillit men liker jo ikke at folk ser stygt på meg:P Har ala slike ben http://www.beyoncenow.com/picture/appearan...erformance6.jpg Jeg vil vel si at jeg normalt synes at når man har litt fett på bena, synes jeg ikke det er særlig fint med skinntights, det spørs jo alltid på hvordan man bruker det. og hvis du har en litt lang overdel så blir det jo kanskje bra:) Men det man burde huske er at ofte ser man "feil" mye bedre i sånn type tight sånn som appelsinhud, og det er vel egentlig det værste synes jeg, så har man ye cellulitter burde man kanskje være litt forsiktig?
Gjest zeba Skrevet 4. september 2009 #18 Skrevet 4. september 2009 Jeg synes tights (skinn eller ikke) kun er pent på høye og slanke jenter. Det er ikke et plagg for jenter med store lår og/eller stor rumpe. Det er min mening. Men jeg ser at jenter i alle former og fasonger bruker det.
generalen Skrevet 4. september 2009 #19 Skrevet 4. september 2009 Du må ha en overdel som skjuler rumpa og vel så det, alt annet fungerer som annonse på kjøttmarkedet. Tights kan se fint ut kombinert riktig, men "skinn"tights synes jeg aldri blir fint
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #20 Skrevet 4. september 2009 Denne tråden krever bilder av tights og l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå