Gå til innhold

katt som slever

Gjest Gjest_Mortil2_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mortil2_*
Skrevet

jeg har en sterilisert hunnkatt som hver gang jeg koser og klapper på får vann dråper i munnåpningen... hva er dette for noe..?? teppet er jo helt vått der hun har ligger på meg om kvelden og kost hahahaha

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Prestekrage_*
Skrevet

Nå har aldri en katt som er avslappa vært noe problem..

Gjest Gjest_Mortil2_*
Skrevet

et vetig svar fra andre kanskje ?????

Skrevet

Katta sikler liksom? Sånn er katta til kjæresten min også..

Det er ikke noe spesielt, er bare sikkel og det skjer fordi katta koser seg no helt sykt :) Er det et problem så får du ha serviett under hodet på katten, eller i nærheten, så du eller sofaen f.eks ikke blir bløtt. Kanskje kjøpe en fille/teppe du kan ha under katten i stedenfor ditt pledd.

Skrevet

Alle katter jeg har hatt, eller kjenner godt som jeg får kost lenge med sikler noe enormt, virker som om det blir litt "verre" med årene også ;) Synes bare det er sjarmerende og gøy jeg at katten koser seg så mye :)

Skrevet
jeg har en sterilisert hunnkatt som hver gang jeg koser og klapper på får vann dråper i munnåpningen... hva er dette for noe..?? teppet er jo helt vått der hun har ligger på meg om kvelden og kost hahahaha

Katta mi, "Frk. Jensen", gjør akkurat det samme når hun ligger på fanget mitt og røyter og koser seg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...