Gjest Gjest M Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg har kjent en del forandringer på kroppen min de siste tre dagene og lurer på om jeg er gravid. Skal ikke ha mensen før neste uke en gang og er veldig nysgjerrig på om jeg kan ha rett eller bare er paranoid. Kjenner man symptomer så tidlig? Testet i dag, men fikk negativ, er det for tidlig? Hadde mensen i begynnelsen av aug. Har født en gang tidligere, men kan kun huske kvalme, oppkast, ømme bryster (ikke bare vorter) og at mensen var forsinket. Noen som kjenner seg igjen? Tusen takk for svar og råd! Symptomer: Ømme brystvorter Stølhet nederst i magen Mye rumling i magen, som om jeg har masse luft Kjenner livmor godt med fingrene (kan kun kjennes ved graviditet har jeg lest?) Kjenner livmor som en hard trutmunn med hull på midten (også kun ved graviditet?) Skikkelig opplåst og hard nedre mage når jeg trykker på den Litt vondt nederst i magen hvis jeg trekker den inn Grunner til mistanke: Var sløv med pillen rundt eggløsning (ca 18.aug) Hadde samleie to av disse dagene
Gjest *Mim* Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Det høres litt tidlig ut med symptomer, men det kan jo selvfølgelig hende at du er gravid. Det er litt tidlig å teste ennå, test igjen når du forventer mens.
Gjest Gjest M Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Kanskje jeg bare har et skikkelig hormonutbrudd siden jeg snart skal ha mensen, men dette driver meg nesten litt til vannvidd! Til og med noen få dager er lenge å vente. Redd jeg opparbeider meg følelser over dette Er jeg gravid blir jeg jo kjempeglad, men vil ikke bli skuffet hvis jeg ikke er det heller. Uff, ikke lett dette her...
Livinita Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Livmora kommer ikke over skambeinet før man er ca. 12 uker på vei. Så hvis det er den du kjenner utenpå magen, ja da er du hvertfall mye lenger på vei enn noen få uker
Serenity88 Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Du kan tidligst teste 3 dager før forventet mens, og da med den dyre testen. All testing før det er bortkastet og vil ikke gi deg riktig svar. Tester du 3 dager før mens og får negativt svar ville jeg testet igjen dagen du forventer mens om du ikke da har fått det allerede. Test alltid morgenurin. Det finnes hauevis med andre tråder om akkurat dette, les dem istedet
Kamikatze Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hvis svarene begynner å komme med blå skrift, er du gravid... 1
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Er det fra innsiden nedentil du kjenner livmoren? Høres ut som det er livmorhalsen du beskriver. Den kjennes hele tiden. Kan ikke svare på om du er gravid, men synes det er rart om du skulle ha mye symptomer allerede i så fall.
Gjest Gjest_Michelle_* Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Hei Tenkte jeg skule utnytte meg av at noen hadde stilt som om graviditet og høre hva dere tror.. Jeg er nå to uker på etterskudd med mensen, men jeg har ikke tatt noen test enda. Jeg vurderer å ta en test i morgen. Første dag i forrige mens var 18.juli, noe som da betyr at eggløsning var i starten på august og da hadde jeg sex med kjæresten min så og si på datoen. I de siste ukene har jeg hatt veldig ømme bryster, økt matlyst (før kunne jeg gå en halv dag uten noe spes mat, nå er jeg sulten hele tiden), er ofte på do, er veldig støl nederst i magen, har hatt litt vondt i korsryggen noen dager, mye rumling i magen og luft.. Hva tror dere? Kan jeg være gravid?
Serenity88 Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Hei Tenkte jeg skule utnytte meg av at noen hadde stilt som om graviditet og høre hva dere tror.. Jeg er nå to uker på etterskudd med mensen, men jeg har ikke tatt noen test enda. Jeg vurderer å ta en test i morgen. Første dag i forrige mens var 18.juli, noe som da betyr at eggløsning var i starten på august og da hadde jeg sex med kjæresten min så og si på datoen. I de siste ukene har jeg hatt veldig ømme bryster, økt matlyst (før kunne jeg gå en halv dag uten noe spes mat, nå er jeg sulten hele tiden), er ofte på do, er veldig støl nederst i magen, har hatt litt vondt i korsryggen noen dager, mye rumling i magen og luft.. Hva tror dere? Kan jeg være gravid? Vi kan IKKE under noen omstendigheter svare på om du er gravid. Kjøp en test! Det høres jo ut som om du kan være gravid siden mensen er såpass sen, men det kan være andre ting også, så kjøp en test, tiss på den, vent i 2min. Så enkelt
Gjest Gjest_Michelle_* Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Det var nettopp pga mensen at jeg reagerte, den er som regel alltid punktlig. Så i morgen tror jeg at jeg må ta en test, for å finne ut hva som foregår
Gjest Gjest_Mines_* Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 Ærlig talt - vi kan ta umulig vite om du er gravid. Det blir bare spekulaskjoner og det vet hovedinnlegger veldig godt. Ja - kanskje er du gravid? Nei - det er slettes ikke sikkert! Det utrolig hvor enkelt det er å "føle" slike graviditstegn. Beklager at jeg blåser litt ut her, men jeg synes det er så tullete å poste slike innlegg. VI sitter jo ikke med fasiten. Ta en test. Ha en strålende kveld! Phu.
Gjest Gjest M Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Hvis svarene begynner å komme med blå skrift, er du gravid... Ha ha
Gjest Gjest M Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Hei I de siste ukene har jeg hatt veldig ømme bryster, økt matlyst (før kunne jeg gå en halv dag uten noe spes mat, nå er jeg sulten hele tiden), er ofte på do, er veldig støl nederst i magen, har hatt litt vondt i korsryggen noen dager, mye rumling i magen og luft.. Hva tror dere? Kan jeg være gravid? Kjenner meg SÅ igjen! Jeg har hatt vondt i korsryggen de siste dagene, akkurat som om jeg er sliten der. I tillegg tisser jeg mye oftere. Du høres ut som meg du, kan ikke du ta en test for oss og sjekke
Gjest Gjest M Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Ærlig talt - vi kan ta umulig vite om du er gravid. Det blir bare spekulaskjoner og det vet hovedinnlegger veldig godt. Ja - kanskje er du gravid? Nei - det er slettes ikke sikkert! Det utrolig hvor enkelt det er å "føle" slike graviditstegn. Beklager at jeg blåser litt ut her, men jeg synes det er så tullete å poste slike innlegg. VI sitter jo ikke med fasiten. Ta en test. Ha en strålende kveld! Phu. Spørsmålet var om noen kjente seg igjen i disse symptomene......Ikke om noen kunne fastslå. Man har jo alltids tanker om ting og dette er vel en plass man deler tanker på? Og erfaringer også? Eller synes du vi bruker opp skriveplassen her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå