Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Etter litt erfaring, så har jeg kommet til den konklusjonen. Eller er det jeg som ikke er trang nok?? Hvor mye betyr det for mannens nytelse at dama er trang? Jeg har ingen problemer med nytelsen. Jeg kan få orgasme med en halvslapp en. Jeg føler at jeg ikke er god nok når han trenger mer enn samleie for å komme. Jeg synes det kan være godt å gi mannen oralsex. Men jeg synes det er synd at dette skal være bedre enn samleie, og at det er oralsexen han vil bruke mest tid på. Nå snakker jeg om erfaring med flere menn. Så det må være noe i dette. Nå vil jeg gjerne høre hva dere menn mener om dette.
Xtend Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Etter litt erfaring, så har jeg kommet til den konklusjonen. Javel, det er helt ukjent for meg. Jeg mener, jeg elsker å gi kona oralsex, men selve samleiet er prikken over i'en. Kona nekter dessuten å la meg slikke henne til orgasme, da hun ejakulerer ganske kraftig, så da må det samleie til her i gården.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Foretrekker soleklart samleie.
Uh-huh Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Liker oralsex, men ingenting slår vanlig samleie. At hun er trang, er absolutt et pluss for jeg merker forskjell.. selv om jeg nok likevel ville foretrekke samleie uansett hvor trang hun er
Ethereal Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Noen ganger er det digg med bare oralsex, men jeg tror nok mannen syns det beste er en blowjob, og så samleie hvor han kommer inni meg/på meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 kjæresten min får også best orgasme hvis jeg suger han litt først før han fortsetter inni meg, så her i gården tror jeg det er kombinasjonen av begge som er best.
Gjest A. Caron Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Etter litt erfaring, så har jeg kommet til den konklusjonen. Eller er det jeg som ikke er trang nok?? Hvor mye betyr det for mannens nytelse at dama er trang? Jeg har ingen problemer med nytelsen. Jeg kan få orgasme med en halvslapp en. Jeg føler at jeg ikke er god nok når han trenger mer enn samleie for å kommndre. Jeg synes det kan være godt å gi mannen oralsex. Men jeg synes det er synd at dette skal være bedre enn samleie, og at det er oralsexen han vil bruke mest tid på. Nå snakker jeg om erfaring med flere menn. Så det må være noe i dette. Nå vil jeg gjerne høre hva dere menn mener om dette. Dette er for min del veldig situasjonsbetinget. Er jeg (eller damen) i stemning for ren oralsex, gir det ofte størst kick å bare holde det gående helt til topps på denne måten. Andre ganger kan f.eks. jeg være råtent på å knulle, så selv om hun først gir meg noen minutter med suging, vil jeg likevel over på samleie fordi det der og da er den opplevelsen jeg fokuserer mest på, og får den beste orgasmen av. Mao, det skifter fra dag til dag hvilken type sex vi begge får mest nytelse av. Variasjon er viktig, ellers kan det lett bli rutinepreget
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Nå snakker jeg om erfaring med flere menn. Så det må være noe i dette. Nå vil jeg gjerne høre hva dere menn mener om dette. Det er ikke min erfaring. Menn er vel forskjellige.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Nei, jeg gjør ikke det. Oralsex som forspill er stas det. Gleden ved å se at hun gjør det er nesten like stor som det fysiske behaget ved at hun gjør det. Nå er jeg litt "rar" tror jeg (på grensen til overfølsom) så suging skal utføres med forsiktighet, grensen for at det blir ubehag er ganske liten. Samleie er å foretrekke.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Jeg har ikke den erfaringen. Menn elsker oralsex, men de elsker samleie mer - ihvertfall med meg. Gjør du knipeøvelser og kniper du under samleie? Hvis du lurer på om du er for trang, gjør knipeøvelser (knip igjen i underlivet som om du skulle holde igjen for å tisse - men ikke gjør dette mens du tisser). Du kan også kjøpe kuler til å bruke for å trene opp musklene nedentil. Å ha godt trente underlivsmuskler kan også gi deg sterkere og lengre orgasmer.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 Klarer ikke komme med oral,musekjør er best
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 Tipper kjæresten min ville sagt, ja takk begge deler
Gjest gjestkvinne Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Klarer ikke komme med oral,musekjør er best Kommer jo an på hvor stor musa er da ! Om musekjør er best . Finns mange menn - ja store mørketall av menn - som ikke får orgasme under samleiet - forde musa er for stor ...he he Synd men sant . Også menn kan fake orgasmer .Leste om en to- barnsfar som " faket " stadig vekk - innrømmet han på internett forum . Sjokkerende lesestoff - he he
Cannavaro Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Liker menn bedre oralsex enn samleie? Etter litt erfaring, så har jeg kommet til den konklusjonen. Eller er det jeg som ikke er trang nok?? Hvor mye betyr det for mannens nytelse at dama er trang? Jeg har ingen problemer med nytelsen. Jeg kan få orgasme med en halvslapp en. Jeg føler at jeg ikke er god nok når han trenger mer enn samleie for å komme. Jeg synes det kan være godt å gi mannen oralsex. Men jeg synes det er synd at dette skal være bedre enn samleie, og at det er oralsexen han vil bruke mest tid på. Nå snakker jeg om erfaring med flere menn. Så det må være noe i dette. Nå vil jeg gjerne høre hva dere menn mener om dette. Nå har du allerede fått svar fra en del menn her som mener samleie er best, og oralsex hører kanskje mer til "forspillet" (inkludert meg selv, er enig der). Det blir også sagt at det kan være situasjonsbetinget. Er en mann j..... kåt og vil ha en BJ av dama så kan det være løsningen for en "kjappis", men også det å trenge inn i dama over kjøkkenbordet før man går på jobb kanskje (fordi begge har lyst eventuelt). Samleie vil jeg tro er best for de fleste menn, trang eller ei. Det viktigste er hvordan man bruker kuken i de forskjellige stillingene (slik at det blir en nytelse for begge). Har du muligens truffet noen som er spesielt opptatt av å få en avsugning kanskje ?
Stocking lover Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Oral kan jo være en deilig avveksling. Særlig dersom hun sitter på fanget ditt med ryggen mot deg. Da kan du jo betjene begge hull samtidig ved å bruke en finger eller tre foran. Personlig synes jeg det er deilig når han samtidig har på seg lange strømper som jeg kan beføle med den andre hånden. Nei nå ble jeg kåt!
Gjest fast bruker - utlogget Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Oral kan jo være en deilig avveksling. Særlig dersom hun sitter på fanget ditt med ryggen mot deg. Da kan du jo betjene begge hull samtidig ved å bruke en finger eller tre foran. Personlig synes jeg det er deilig når han samtidig har på seg lange strømper som jeg kan beføle med den andre hånden. Nei nå ble jeg kåt! Jeg må bare få si at jeg er imponert over at du klarer å få dytta inn en liten setning om strømper uansett hvilken tråd du svarer i! Jeg synes det er drittøft, faktisk! Du er kul!
Barskstudent21 Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 For min del er det beste å ha sex først og bli sugd til orgasme helt på slutten. Da slapper jeg best av, og om hun gjør det riktig med tungen og får det til å vare lengst mulig så er orgasmen mange ganger så kraftig som når jeg kommer inni henne
Gjest A. Caron Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 For min del er det beste å ha sex først og bli sugd til orgasme helt på slutten. Da slapper jeg best av, og om hun gjør det riktig med tungen og får det til å vare lengst mulig så er orgasmen mange ganger så kraftig som når jeg kommer inni henne ... "å ha sex i form av samleie først, og så bli sugd til orgasme helt på slutten" mener du vel?? Ellers fint, flott...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Gjør mange knipeøvelser hver dag, maaaange. Og kjøp deg et egg du kan klemme på i tillegg og lær deg å kontrolere det inne i vagina så får du så sterk muskulatur at du kan knipe ham så det gjør vondt for ham og du vil i tillegg kun massere pikken hans med fitta di på avanserte måter som vil sende ham til himmelen. Søk på kegels, jade egg og pompoir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå