Gå til innhold

Falsk i.d. sminke?

Anbefalte innlegg

Gjest Makeupgeek
Skrevet

Finnes det falsk i.d. sminke? Hvis ja, hva er kjennetegnene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en del I.D på ebay og har ikke opplevd at det er falskt men for all del kan det jo hende. Men I.D er såpass billig i USA at jeg tviler på det.

Gjest Euforia
Skrevet

Det er mange bokser som er klin like, bare som mangler ID-merket på lokket. De styrer jeg alltid unna når jeg leter etter ID-sminke på Ebay.

Skrevet

Heter ikke I.D mer..... Nå er det kun Bare MInerals....

Kanskje noen har lånt I.D merket, og dette er fake??

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Drar opp denne, da jeg trenger ny.

Etiketten under er ulik hos disse to. Hvem er ekte? Er begge ekte?

Den første

Den andre

Jeg har handlet hos den første tidligere, og har vært fornøyd, men leste i etterkant på KG om fake og slikt, og ble usikker. Noen som kan hjelpe?

Edit: Skrivefeil

Endret av Grønt blad
Skrevet (endret)

Den andre har sånn lapp under boksen i butikken jeg kjøpte min hvertfall, men jeg kjøper min i utlandet også, kan jo hende de har forskjellige merker fra land til land?

Endret av Cullen
Skrevet

Begge er ekte, garantert. Tror det er ny og gammel type boks. Ikke at den ene selger gamle varer, men de har sikkert ikke giddet å bytte ut bildet. Begge er storselgere med 100 % positive feedback :)

Skrevet

#1: Denne ser helt lik ut som undersiden på 2g-boksen som jeg har (med unntak av "vannmerket"(?) i selve boksen.

#2: Toppen på denne boksen ser helt lik ut som den jeg har også. Bunnen har en annen adresse.

Men hvis jeg skulle solgt fake sminke på eBay, så ville jeg vel brukt offisielle bilder uansett, slik at man evt. ikke oppdager brøleren før man har dem i postkassa?

Uansett, tror nok de hadde hatt en del negativ feedback hvis de solgte falsk ID-sminke...

Skrevet

Takk for svar. Satser på at begge er ekte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...