Gjest Makeupgeek Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Finnes det falsk i.d. sminke? Hvis ja, hva er kjennetegnene?
Sia444 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg har kjøpt en del I.D på ebay og har ikke opplevd at det er falskt men for all del kan det jo hende. Men I.D er såpass billig i USA at jeg tviler på det.
Gjest Euforia Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Det er mange bokser som er klin like, bare som mangler ID-merket på lokket. De styrer jeg alltid unna når jeg leter etter ID-sminke på Ebay.
minemor Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Heter ikke I.D mer..... Nå er det kun Bare MInerals.... Kanskje noen har lånt I.D merket, og dette er fake??
Grønt blad Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 (endret) Drar opp denne, da jeg trenger ny. Etiketten under er ulik hos disse to. Hvem er ekte? Er begge ekte? Den første Den andre Jeg har handlet hos den første tidligere, og har vært fornøyd, men leste i etterkant på KG om fake og slikt, og ble usikker. Noen som kan hjelpe? Edit: Skrivefeil Endret 16. september 2009 av Grønt blad
Cullen Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 (endret) Den andre har sånn lapp under boksen i butikken jeg kjøpte min hvertfall, men jeg kjøper min i utlandet også, kan jo hende de har forskjellige merker fra land til land? Endret 16. september 2009 av Cullen
Parfumfreek Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Begge er ekte, garantert. Tror det er ny og gammel type boks. Ikke at den ene selger gamle varer, men de har sikkert ikke giddet å bytte ut bildet. Begge er storselgere med 100 % positive feedback
Jade Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 #1: Denne ser helt lik ut som undersiden på 2g-boksen som jeg har (med unntak av "vannmerket"(?) i selve boksen. #2: Toppen på denne boksen ser helt lik ut som den jeg har også. Bunnen har en annen adresse. Men hvis jeg skulle solgt fake sminke på eBay, så ville jeg vel brukt offisielle bilder uansett, slik at man evt. ikke oppdager brøleren før man har dem i postkassa? Uansett, tror nok de hadde hatt en del negativ feedback hvis de solgte falsk ID-sminke...
Grønt blad Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Takk for svar. Satser på at begge er ekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå