Gå til innhold

Tenner på Kongo gutta ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er to kjekke menn, men jeg tenner ikke spesielt på dem. De har min sympati fordi de må gå gjennom en rettssak i et fremmed land, der lovene er annerledes enn i Norge, og i tillegg sliter de så med tolk osv. Men jeg syns det de har gjort er forkastelig. Drap er ganske turn-off for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet
Det er to kjekke menn, men jeg tenner ikke spesielt på dem. De har min sympati fordi de må gå gjennom en rettssak i et fremmed land, der lovene er annerledes enn i Norge, og i tillegg sliter de så med tolk osv. Men jeg syns det de har gjort er forkastelig. Drap er ganske turn-off for meg.

Så de har drept sjåføren? I så fall så er det jo den dømmende loven i dette landet de må forholde seg til. Hva skal de ha sympati for det for?

Skrevet

Endelig flere enn meg. Var litt bekymret for at jeg var den eneste. Tenner så utrolig på tanken å bli tatt hardt av dem begge i et lite fengsel der andre risikerer å se.

Men er det flere enn meg som fingrer til bilder av dem eller når de leser nyhetene? Klarer bare ikke å la være når jeg leser om mordere, eller tiltalte, og sånt.

Skrevet
Så de har drept sjåføren? I så fall så er det jo den dømmende loven i dette landet de må forholde seg til. Hva skal de ha sympati for det for?

Det kan jeg naturligvis ikke være hundre prosent sikker på. Men jeg velger å tro at de kongolesiske styresmaktene har tatt riktige menn.

Men jeg syns også at når man er norsk statsborger, burde man bli dømt etter norsk lov. Når man er statsborger i et land, burde man beskyttes av den staten og bli dømt etter dens lover, selv om forbrytelsen ble begått i et annet land.

Saken handler om drapet på en mann, men det hele er et sirkus. Kongo krever mange millioner dollar av staten Norge. Det hele blir så håpløst useriøst. Selv om man er drapsmann, har man rett til å bli tatt på alvor og gi sin forklaring. De får sympati av meg fordi de ikke blir tatt seriøst og behandlet med respekt.

Skrevet
[...] Men jeg syns også at når man er norsk statsborger, burde man bli dømt etter norsk lov. Når man er statsborger i et land, burde man beskyttes av den staten og bli dømt etter dens lover, selv om forbrytelsen ble begått i et annet land. [...]
:ler::hoho::flekke::skya::bolledeig::pasha:
Skrevet

Her må det være mange troll!!!

Ingen kan oppfatte Moland og French som seksuelt attråverdige. Ansiktene mangler fullstendig proporsjoner. Antar at det bare er en gjest som utgir seg for å være mange som står bak denne trollingen.

Skrevet
Her må det være mange troll!!!

Ingen kan oppfatte Moland og French som seksuelt attråverdige. Ansiktene mangler fullstendig proporsjoner. Antar at det bare er en gjest som utgir seg for å være mange som står bak denne trollingen.

Ansiktene mangler fullstendig proporsjoner? Hva er det for noe rart å si..

Jeg synes de er kjekke uansett hvertfall. ^^

Skrevet
Men jeg syns også at når man er norsk statsborger, burde man bli dømt etter norsk lov. Når man er statsborger i et land, burde man beskyttes av den staten og bli dømt etter dens lover, selv om forbrytelsen ble begått i et annet land.

Spennende holdning. Syns du dette burde gjelde kun for nordmenn, eller for utlendinger i Norge også? Altså skal vi godta at engelskmenn slår ungene sine eller at enkelte omskjærer jenter, siden det er lov i deres respektive land? Hva gjør man da med mennesker fra land som Somalia, der det i praksis råder fullstendig anarki?

Nei, jeg tenner ikke på sånne menn.

Skrevet
syntes de ligner litt på karius og baktus på de siste bildene i vg ... :sjenert:

:hoho:

Bare for å svare på spørsmålet:

Absolutt ikke!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det kan jeg naturligvis ikke være hundre prosent sikker på. Men jeg velger å tro at de kongolesiske styresmaktene har tatt riktige menn.

Saken handler om drapet på en mann, men det hele er et sirkus. Kongo krever mange millioner dollar av staten Norge. Det hele blir så håpløst useriøst. Selv om man er drapsmann, har man rett til å bli tatt på alvor og gi sin forklaring. De får sympati av meg fordi de ikke blir tatt seriøst og behandlet med respekt.

Så fint! Vi kan med andre ord missbruke, voldta og utnytte muslimske kvinner over en lav sko i dette landet.

Håper du stikker fingeren i jorden og vurdere konsekvensen av hva du sa der.

Skrevet
Flere enn meg her som tenner på Kongo-gutta ?

Synes de er utrolig kjekke begge to ;-)

Nei, tvert i mot. Synes de ser stygge ut, umodne, ekle, uintelligente, barnslige, bondete, tampete, bygdete, tynne, utrente, bleke og uflidde ut. Veldig usjarmerende guttevalper.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Tror de har gjort alt for mye dritt til at jeg i det hele tatt kunne vurdert dem.

Gjest Lisa 28
Skrevet

Ufyslige typer som reiser rundt i verden som avskyelege krigere. Hater krig og militære. Pass åt dem.

Skrevet
Endelig flere enn meg. Var litt bekymret for at jeg var den eneste. Tenner så utrolig på tanken å bli tatt hardt av dem begge i et lite fengsel der andre risikerer å se.

Men er det flere enn meg som fingrer til bilder av dem eller når de leser nyhetene? Klarer bare ikke å la være når jeg leser om mordere, eller tiltalte, og sånt.

Hvis du faktisk mener dette, så synes jeg du burde søke hjelp. Du kommer garantert til å finne deg en xcon som du mener du kan forandre. Blir ikke mye gøy den dagen det klikker for han og det går utover deg!

Skrevet

???

Get yourself a life...

Og til spørsmålet i tråden: Absolutt ikke!

Skrevet

Nja, jeg tenner ikke spesielt på bleke, lurvete menn, med prebubertal skjeggvekst, svetteflekker under armene, som i tillegg sitter i fengsel.

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet
(Hetero, men) synes at Tjostolv Moland er ganske kjekk når han holder ansiktshåret under kontroll.

Se bort fra at han tørker vekk en annen manns blod her:

http://gfx.dagbladet.no/labrador/769/76985...active/503x.jpg

Er det en stygg mann, så sliter mange menn på utseendefronten...

Nå var heller ikke debatten om de i utgangspunktet er kjekke, men om man tenner på dem.

En mann kan være så kjekk han bare vil for min del, men jeg tenner ikke på fanger og voldsutøvere. Det er kjennt at disse mennene ikke var ønsket av militæret feks og at de heller ikke fikk jobb i norske sikkerhetsselskaper. De måtte reise til andre land som ikke hadde like strenge rutiner for å få seg jobb, og det er ikke å skyve under et teppe at jobb som leiesoldat i den type land innebærer et frisinnet forhold til vold.

Dette er ikke noe som tenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...