Gå til innhold

Tenner på Kongo gutta ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Flere enn meg her som tenner på Kongo-gutta ?

Synes de er utrolig kjekke begge to ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dovre_*
Skrevet

Nå er jeg mann da, men jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at de er attraktive. De ser bare sååååå suspekte ut.

Skrevet
Nå er jeg mann da, men jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at de er attraktive. De ser bare sååååå suspekte ut.

Det er vel nettopp det som gjør dem interessante da. :gjeiper:

Skrevet

He he. Synes de er normalt kjekke. Kanskje 6'ere på skjønnhetsskalaen. Men synes ikke han Joshua kler skjegg. Ser litt vel primitiv ut med det.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg synes nok at Joshua French er veldig kjekk. Men synes ikke Tjosov Moland er det.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet
Flere enn meg her som tenner på Kongo-gutta ?

Synes de er utrolig kjekke begge to ;-)

Huff, nei du er ikke den eneste. Husker første gang jeg så bilde av guttene. Jeg synes Moland ser ganske bra ut :fnise:

Skrevet

Så når de blir frikjent kommer de til å vasse i kvinnfolk. Bra dette marerittet ikke har vært helt forgjeves for dem da. ;)

Skrevet

syntes de ligner litt på karius og baktus på de siste bildene i vg ... :sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Igjen, kvinner tenner på bædbåis. Verre enn dette finnes knapt. Leiesoldater er ikke kjent for sin høye og aktverdige moral. Med andre ord, de kommer til å vasse i kvinner om de kommer ut av dette med livet i behold.

Skrevet

hva er det med kvinner og bædbåis egentlig??

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Aner ikke, men drapsmenn har en tendens til å vasse i frierier... :roll:

Mens menn føler avsky for kvinner i samme liga. Slik som de kvinnene som er i en dokumentar på NRK2 nå. Israelske soldater, alle med blod på hendene. Jeg ville _aldri_ innledet noen som helst form for relasjon til disse.

Endret av brutal_mann
Skrevet

jeg har en ung og snill tøffel... kanskje jeg får ha han i fred da!!

Skrevet
Aner ikke, men drapsmenn har en tendens til å vasse i frierier... :roll:

Har også hørt det. Viggo fra Barneheia-saken fikk visst rekorden på frierbrev. Og jeg tenker; hvem ER disse kvinnene!?! Tenk om det er naboen eller jobbkollegaen. Grøss...

Skrevet (endret)

det er bra syke damer ihvertfall!!!! :slår:

Endret av NoAngel
Skrevet
det er bra syke damer ihvertfall!!!! :slår:

Ja, ser for meg at det er pliktoppfyllende jomfruelige sykepleiere, som vil redde stakkars slemme mannen som har hatt en Å så vond barndom, og som ikke blir forstått av andre enn henne! :kyss::klaske:

Skrevet

uff... ganske tragisk asså!!

stygg er han og..

syntes ikke karius og baktus er så forbanna sexy heller jeg da :fnise:

Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på de. De er dumme som har satt seg i en sånn situasjon, og jeg tenner ikke på dumme mannfolk (gutter).

Skrevet

De er absolutt ikke attraktive. Tynne, bleke, uflidde.. i tillegg til at de er dumme nok til å bli sikta for et drap de ikke klarer å motbevise, selv ikke ovenfor norske (frie)media. Det er forskjell på badboys med stil, sjarm og hjerne.. og badboys som bare er bad..................

Skrevet

Men det er jo ikke sikkert de er noe spesielt bad boys da. Jeg tror de kanskje bare er noen nerdegutter som har vært i militæret...

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet

Er dette virkelig seriøst?

Det finnes da ikke et fnugg av attraktivitet med de to.

Militæret ville ikke ha dem, diverse norke sikkerhetsfirma ville ikke en gang ha dem. De er altså særs udyktige noe som igjen gjør dem enda mindre attraktive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...