Gjest limit Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Er det noe som virkelig hjelper mot kviser. Gutten min har prøvd det de anbefaler på apotek av hudpleieserier + Basiron, men ser ikke ut til at det har noen virkning, og jeg ser han er fortvilet over dette problemet. Noen som har et magisk tips???
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg har hatt veldig god effekt av aloe vera foot gele ( ja er egentlig en fot gele ) fra : http://www.cosmopharmas.com/ smører meg morgen og kveld og kvisene tørker inn... super effektiv Innlegget er endre iht KGs regler Bond, mod Endret 1. september 2009 av Bond
Gjest Euforia Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Å bestille time hos hudlege er absolutt det beste! Det er mange serier på apoteket som bare forverrer og produkter som tørker ut kvisene er absolutt ikke bra for huden i lengden. Selv om hudlege er dyrt og produktene veldig dyre, er det helt klart verdt det! Hudleger vet hva de prater om. Ellers er det viktig å ha et sunt kosthold, drikke mye vann og holde seg unna for mye sukker.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Jeg har store felter med småkviser på kinn og hake(vanligvis uten noen form for hvit tupp/verk) som kommer tilbake og kommer tilbake. Ser ikke ut.Bør jeg bruke Dalacin eller bør jeg fortsette med Differin og spørre legen om å få antibiotikatabletter så jeg kan kombinere antibiotika+Differin? Roaccutan tør jeg ikke begynne på pga av bivirkninger fysisk og psykisk. Og vet ikke om kvisene er dype nok til at jeg i det hele tatt kan få roaccutan. Har prøvd utrolig mange rensemidler, Differin, Basiron og fruktsyre, men det bare roer ned irritasjonen litt...blir ikke borte!
FruF Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Er det noe som virkelig hjelper mot kviser. Gutten min har prøvd det de anbefaler på apotek av hudpleieserier + Basiron, men ser ikke ut til at det har noen virkning, og jeg ser han er fortvilet over dette problemet. Noen som har et magisk tips??? Det som har hjelpt meg er Diane p-piller (uaktuelt for guttar), basiron, lav-karbokosthald (sjekk www.lavkarbo.no eller www.lchfnorge.no) og nattlysolje. For meg har nattlysolje og kosthaldsendring vore det viktigaste, det har påverka hormonane i kroppen på ein positiv måte. Eg har ingen djupe kviser lenger, men småkviser dukker opp om eg slurvar med maten eller stresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå