MissiS Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Må man innom fastlegen for å få time til den første GU, eller er det bare å ringe og bestille en time selv hos noen?1212[ Dette Innlegg er endret av: MissS den 2002-04-22 19:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Tror nok at du må innom fastlegen - men er du sikker på at du må på GU? Hvis det er p-piller du skal ha, så kan det godt være at du slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 22. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg går allerede på P-piller, men tenkte at det kunne vært greit å få sjekket at "ting og tang" var i orden før evt. graviditet o.l... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 Hei du! Jeg hadde GU i påska og dro da til privat legesenter. Min vanlige fastlege hadde påskeferie og av forskjellige grunnet hastet det litt. Så du kan nok gå til en privatpraktiserende lege, men det koster gjerne litt (jeg betalte 500 kr). Til gjengjeld fikk jeg time veldig raskt+at jeg fikk selv velge om jeg ville ha kvinnelig eller mannlig lege. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. april 2002 #5 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg ringte min faste gynekolog gjennom mange år og fikk ikke bestille time. Måtte ha henvisning fra fastlegen! Men jeg grein meg til en time, og fikk en flere måneder etter. For et system! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-23 07:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg bruker spesialist til GU, der trenger du henvisning fra fastlegen første gang du bruker ham, men ikke etter det. Det trenger ikke være spesielt dyrt med spesialist (min koster vel ca 260,-), jeg får time i løpet av uka, og det er en spesialist som har jobbet med dette i mange år og vet hva han driver med. ( det er litt viktig for meg nemlig.) Du kan jo bare ringe ett legesenter eller direkte til en spesialist, og høre, trenger du henvisning så hør om du kan få det pr tlf. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå