annamaria8 Skrevet 29. august 2009 #21 Skrevet 29. august 2009 Om du hadde forandret historien så kunne den blitt mye være en nå. Bare tenk en liten forandring og Tyskland kunne gått seirende ut av 2 verdenskrig. Eller ganske mange forandringer, skulle jeg mene. Synes kontrafaktisk histoire er for mye synsing og fan-prega
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #22 Skrevet 29. august 2009 Født inn i en rik engelsk familie (med påbudt korsett), ja. I en fattig familie, antakelig ikke. Har et grusomt dårlig immunforsvar, haha
Gjest Melchizedek Skrevet 29. august 2009 #23 Skrevet 29. august 2009 Eller ganske mange forandringer, skulle jeg mene. Synes kontrafaktisk histoire er for mye synsing og fan-prega En liten forandring kan få store konsekvenser. Men jeg ser ikke noen grunn til at du skal fnise av meg
annamaria8 Skrevet 29. august 2009 #24 Skrevet 29. august 2009 En liten forandring kan få store konsekvenser. Men jeg ser ikke noen grunn til at du skal fnise av meg Sorry. Fnisa ikke av deg, men av kontrafaktisk historie og diverse minner.
Gjest imli Skrevet 30. august 2009 #25 Skrevet 30. august 2009 Må man så må man - klart jeg hadde greid det. Men det hadde sikkert blitt vanskelig, med alle bekvemmelighetene man er vant til og ikke tenker over. TV/data o.l hadde jeg fint greid meg uten, tenker mer på ting som strøm, innlagt vann, vaskemaskin, dusj osv. Har selv bodd et år i et hus uten innlagt vann, det funka bra det, man må bare bli vant til det.
Nimorna Skrevet 30. august 2009 #26 Skrevet 30. august 2009 De var jo faktisk ganske så siviliserte -hadde hermetikkmat og de første vannklosettene var jo i bruk. De første boksåpnerne ble ikke patentert før 1855, så jeg tror jeg bare hadde blitt ganske frustrert av å ha skapet fullt av hermetikk. Og IKKENO' INTERNETT! jeg hadde blitt SPRØØØØ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå