Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere sett gamle barnetv serier om igjen? Tenkte jeg hadde lyst til å se Shagma/reisen til Jordens Indre igjen... MEN

I fjor etter masse mimring tok jeg og lillebroren min fram Bombibjørnene (eller the Gummibears) igjen fra loftet og så dem på ny igjen. Og det skuffet. Det var ikke så morsomt allikevel. Utenom sangene (introen og de andre sangene) var det ikke noe stort allikevel.... SUKK.

Så burde jeg se Shagma? Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, akkurat Shagma har jeg utrolig lyst til å se igjen. Er som deg litt engstelig for at jeg vil bli skuffet, men jeg var så liten da den serien gikk, og jeg har så lyst til å se den igjen, for jeg husker nesten ikke noe. Er det mulig å få tak i den noe sted?

Skrevet

Jeg har sett den igjen og ble ikke skuffet, men så ser jeg den kanskje med litt andre øyne i dag og forventer ikke at den skal være slik som den var i min barndom. Men det er mange jeg kunne tenkt meg å se igjen:)

Skrevet

Jeg så Pippi Langstrømpe igjen sist den gikk på TV. Og jeg ble skuffet, ja....... :( For det er jo ikke sant at Pippi klarer å løfte SterkeAdolf!!!!! :x

Det er jo bare tull, skjønte jeg, og alle illusjoner om Verdens sterkeste jente brast...... :(:(:( Snufs!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

He-Man And Masters Of The Universe. utrolig dårlige tegninger og grell animasjon. Og det der digget jeg...

Skrevet

Jeg vil se Shagma igjen!

Skrevet

Jeg likte også He-man :ler: Ble påvirka av fetterne mine som jeg hang mye sammen med. Syntes de tegnefilmene var topp jeg... Fikk til og med en He-man dokke i bursdagsgavee.. Men den lekte jeg aldri med..

Skrevet

Åh Bompibjørnene!Joda,jeg liker dem,selvom det kanskje er litt barnslig.... :) *mimre mimre*

Skrevet

å ja husker shagma! vondt for å tro den kan være sååå ille selv om jeg er voksen nå.

hmm. jul i skomakergata syntes jeg var herlig da jeg var liten, mens nå gir den meg bare lyst til å avlyse jula og deportere henki kolstad.

i fjor leide vi brødrene dal på dvd. det var jo bare tilå gråte av.

husker noen majka jenta frå verdsrommet? nesten alle gutter på min alder jeg har spurt innrømmer at majka var den første kvinnen i deres liv. denne serien har jeg blitt direkte advart mot å prøve å se igjen, det er bare så altfor ille hvor dårlig den egentlig er. visstnok.

Skrevet

jeg husker majka! hun var kul ja.

og er enig angående jul i skomakergata...

Jeg hadde forresten både He-man og Skeleton figurer. Bytta hodet på dem. Tror jeg til og med prøvde å putte barbiedukke-hode på dem. men det gikk ikke helt..

CeNedra-Allerede Lobotomiker i ung alder-

Skrevet

Ja Shagma husker jeg!!

*høre på musikken og mimre*

Den vil jeg se igjen!

Skrevet

Men er det noen av dere som vet om Shagma er mulig å få tak i? Jeg gjør hva som helst for å se den igjen, altså. Pappa og jeg var sååå hekta! (Og hvis pappa syntes den var bra, så kan det umulig være så gæærnt? :) )

Skrevet

Ååh, Shagma! Husker at jeg elsket musikken. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i den?

Gjest Anonymous
Skrevet

om de er på dvd kan man vel velge flere ulike språk både på lyd på tekst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...