hanni Skrevet 8. august 2003 #1 Del Skrevet 8. august 2003 Nå har jeg gått til det drastiske skrikket (for meg) å bestille manikyr OG napping av øyenbryn før den store dagen. Det var så mange som sa til meg at det "måtte" jeg gjøre. Har aldri gjort noen av delene - men blir vel pen da. Vanlig med ca 5-600 kr. for støping av negler? Nå begynner det å bli alvor her asså. Drikkes ut i morra , prøvetime hos frisør mandag :smilejenta: og manikyr tirsdag Gifter meg lørdag 16. Hjelpes meg så snart det er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har betalt 500 for manikyr av negler , men det er på Gjøvik. Manikyr er gøy og napping av øyenbryn er en personlig sak. Selv har jeg nappet i mange år og trives med det. Noen er like fine om de ikke napper. Lykke til med utdrikkningslaget og kos deg masse . Kjempe klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2003 Iiik. Nå har de henta Mannen. Jeg er alene hjemme. Forloveren min kom for å psyke meg opp litt (eller ned) og sa at nå fikk jeg ikke lov til å forlate huset før jeg blir henta :o :o :o :o Åssen i huleste skal jeg få sove i natt!!!!! Det var visst ikke dette tråden handla om - men nå er jeg bare supersuperrastløs. Klokka er halv tolv. Jeg tror jeg må rydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 heisann, jeg tror det er normalt med den prisen, spørs jo litt hvor du bor da. Lykke til på utdrikkningslaget idag :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå