Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 (endret) videospillern er jo helt herpa, og vil ha løvenes konge på dvd. skjønner ikke.. alle disney klassikkerne kom ut på dvd, men hvor er løvenes konge!!?? den beste av de alle! noen som vet når den kommer eller? den får best komme ! edit; mener sefølgelig den orginale, alså 1'ern! 2'ern og 3'ern bare ødelegger absolutt alt. vet ikke om det finnes noe så teit som en 4'er å?.. Endret 29. august 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Coarvi Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Den finnes allerede på DVD og har vært til salg før. Men som du kanskje vet selger Disney bare filmene sine i perioder, det går noen år mellom hver gang en disney-klassiker settes ut til salg igjen. Jeg vet ikke når Løvenes Konge kommer ut igjen, men jeg skal hvertfall gripe sjansen når den en gang kommer for jeg orker ikke vente sånn 20 år til... Ganske frustrerende!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Du kan i alle fall bestille den med engelsk tekst fra utlandet.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Den finnes allerede på DVD og har vært til salg før. Men som du kanskje vet selger Disney bare filmene sine i perioder, det går noen år mellom hver gang en disney-klassiker settes ut til salg igjen. Jeg vet ikke når Løvenes Konge kommer ut igjen, men jeg skal hvertfall gripe sjansen når den en gang kommer for jeg orker ikke vente sånn 20 år til... Ganske frustrerende! DRIT frustrerende også! da skal jeg også gripe sjansen, hørt at den kommer i 2010, hvorvidt det er sant vet jeg ikke, men håper på det da.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Du kan i alle fall bestille den med engelsk tekst fra utlandet. nja engelsk tale går helt greit for meg, tror det faktisk er den jeg er vant å se fra da jeg var liten (bodde i england), men et helt annet språk som f eks. polsk har jeg liksom ikke samme glede av å se på, da det blir noe helt annet når det ikke går ann å skjønne hva de sier en gang. da venter jeg heller til 2010, 2011.. and so on for den saks skyld. men den dagen den kommer ut tror jeg at jeg må da et par mnd fri fra skolen, kommer ikke til å gjøre annet enn og se den på nytt og på nytt, og tårene kommer til å felle på nytt og på nytt, gråter alltid da Mufasa dør :'(
Gjest Coarvi Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Er ikke de ute av produksjon ? Jo, det er jo det vi sier... Men disney-klassikere relanseres med jevne mellomrom. Jeg har hørt at den kommer i 2011, men samtidig var det mange som trodde den skulle komme i 2009 så... Tror vi må ta ryktene med en klype salt! Men den kommer hvertfall på blu-ray også ved relanseringa:)
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 nja engelsk tale går helt greit for meg, tror det faktisk er den jeg er vant å se fra da jeg var liten (bodde i england), men et helt annet språk som f eks. polsk har jeg liksom ikke samme glede av å se på, da det blir noe helt annet når det ikke går ann å skjønne hva de sier en gang. da venter jeg heller til 2010, 2011.. Jeg mente med engelsk tekst og engelsk tale. Sjekk f.eks. play.com.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Jeg mente med engelsk tekst og engelsk tale. Sjekk f.eks. play.com. åja! skal skjekke det ut, takk for rådet
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/124095/Disn...=Price&fb=0 wohooooooooo :D
Bloodless Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 Så flott at du fant den. Men den blir dyr da, med fortollingsgebyr og moms i tillegg..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 De som selges nå er kun fra private selgere. Noen er brukt, andre er ikke åpnet, så de blir jo som ny, men smelldyre. Tror den kommer i 2011 og det er ikke lenge til så jeg mener det er verdt å vente. Beauty and the Beast kommer forresten i 2010 etter hva jeg har lest. Gleder meg også til det.
Bloodless Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Jaa, har også ventet på Beauty & The Beast i noen år nå! Ikke lenge igjen.. Jippi!
Virvel Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Beauty and the Beast kommer forresten i 2010 etter hva jeg har lest. Gleder meg også til det. Åh, jeg håper så inderlig at det stemmer! Både Beauty and the Beast og Lion King står høyt på ønskelisten. Vil aller helst ha dem på norsk ettersom det er det jeg er vant til fra jeg var barn, men engelsk går også an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå