Titti Skrevet 12. august 2003 #21 Del Skrevet 12. august 2003 Da jeg ikke tåler laktose, må det bli lollipop og der er sjokoladetrekket laktosefritt.... Men, syns lollipopen var bedre før, når den bare var gul! Vil ha den tilbake! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. august 2003 #22 Del Skrevet 12. august 2003 Hmmmm..... En med nesten likt navn som meg. Tygge tygge tygge.... Vet ikke om jeg liker det... Du titti, skal vi krangle litt om eneretten på det? Har ikke så mye annet fore i dag nemlig. PS Lillipop er det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilletrollet Skrevet 12. august 2003 #23 Del Skrevet 12. august 2003 Pin-up fordi fløteis er best av all is som finnes på denne jord. Også er jeg personlig sjokoholiker, og hele isen er jo dekket av sjokolade. Selvom det kunne vært litt tykkere da! Yjummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 12. august 2003 #24 Del Skrevet 12. august 2003 Må si Pinup jeg, men egentlig foretrekker jeg Solis. Ser ut som Pinup men med solbær*smatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 13. august 2003 #25 Del Skrevet 13. august 2003 Lollipop!! Er vanligvis glad i fløteis, men Pin-up synes jeg smaker rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2003 #26 Del Skrevet 13. august 2003 Absolutt Lollipop... Kjempe Yes, friskis og andre etterligninger er ikke i samme klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 13. august 2003 #27 Del Skrevet 13. august 2003 Ingen av disse er min yndlingsis, men synes nok at Lollipop er det beste alternativet ! Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå