Gå til innhold

Synes du at det er ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en del opplevelser med sanseløs drikking i 17-18 års alderen av sorten legevaktinnleggelse,samt ligge drita rett ut på byens utesteder,pisse på meg

med mer.Er ikke stolt av dette i dag.Erindrer også at jeg møtte på edru bekjente når jeg var i denne tilstanden,bortsett ifra episodene med blackout som jeg ikke husker noenting ifra.

Husker at det var ekkelt og flaut å møte på edru/ikke synlig fulle bekjente når jeg selv var veldig full.Synes fortsatt at dette er ekkelt idag selv om jeg inntar mere moderate mengder alkohol/tåler mere.

Synes du at det er vemmelig å møte edru folk når du er full??

:skaal::ol::vin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. eller, det kommer selvfølgelig litt ann på hvem personene er, og hvor full jeg er. Hadde ikke vært så komfortabelt om det hadde vært f. eks besteforeldre, liksom...

Skrevet

Når jeg er full oppholder jeg meg som oftest kun på utesteder/lokalet der festen er eller på vei hjem temmelig sent, noe som jo ikke er spesielt flaut. Ikke blir jeg sanseløst beruset heller.

Det å være tenåring og ikke ha kontroll på hva man drikker er derimot flaut, ja.

Skrevet
Synes fortsatt at dette er ekkelt idag selv om jeg inntar mere moderate mengder alkohol/tåler mere.

Synes du at det er vemmelig å møte edru folk når du er full??

:skaal::ol::vin:

Hvis mange føler det som deg, skjønner jeg bedre hvorfor jeg blir kritisert for ikke å drikke i det hele tatt...

Gjest virvelvind
Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke så mye, men det kommer an på hvor full jeg er og hvem jeg møter. Husker jeg møtte daglig leder i bedriften jeg jobber på en lørdagskveld, da var jeg rimelig påseilet og skulle tidlig på jobb på søndag, det var litt flaut. Men han bare lo av meg :fnise:

Endret av virvelvind
Skrevet

Nei, jeg syns det er helt greit, jeg. Alle jeg kjenner vet at jeg drikker. Dessuten er jeg over 18 år, så de har ikke noe de skulle ha sagt om mitt alkoholforbruk.

Det er selvfølgelig en forskjell på å møte bestemor når jeg er dritings, og på å møte en venninne som ikke drikker den kvelden. Men vanlig bekjente på min egen alder har jeg ingen problem med å møte når jeg er full.

Skrevet

Ikke der og da, men kan være ekkelt i ettertid, hvis de snakker om hva man har gjort og sagt. Hadde en sånn jente i gjengen, som plutselig sa til meg: "Jeg husker én fest, da var du ganske i farta!" og så fniste hun. Jeg spurte: "Ja, og så?" Men det var ikke noe mer ved det enn det, da syns jeg hun kunne holdt munn. Det er tross alt mer normalt i min vennegjeng å være litt i farta enn å sitte helt stille hele kvelden som hun gjør. Du har forresten mye mer å være flau over enn meg, å ligge sanseløst drita eller tisse på seg er jo helt forferdelig!

Det er verre å være edru og møte fulle folk... Det hater jeg inderlig.

Skrevet
Det er verre å være edru og møte fulle folk... Det hater jeg inderlig.

Kunne ikke vært mer enig. Irriterende og ekkelt. Jeg har en stor frykt for å bli spydd på... :fnise:

Skrevet

Skal dere virkelig ha det gøy så må det være å drikke dere fulle sammen med bestemor!

Skrevet

Syns det er ubehagelig/irriterende å møte veldig fulle folk når eg er edru eller litt beruset sjøl (drikker sjeldent, og drikker ikkje nok til å bli full), noen er så innmari masete og klengete. Dessverre er det slik at de fleste heromkring oppfører seg som noen forbanna idioter som tror de eiger verden og kan gjøre ka faen de vil.

Lei fulle folk som setter seg ned midt i veien så man nesten kjører over de, som løper ut i veien for å stoppe biler, som knuser tomme flasker (spesielt når de gjør det der eg pleier gå med bikkja, får lyst å finne den som gjorde det og stappe glasset opp ein viss plass.). F***ings folk altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...