Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Så litt hjelp her For en tid tilbake begynte det en ny fyr å jobbe her. Jeg la med engang merke til at han så svært bra ut (og ikke mindre bra med tettsittende uniform som satt som støpt ) Trodde først at han spilte hard-to-get, siden han synes å være intetanende/likegyldig overfor all oppmerksomheten han fikk fra kvinnelige kolleger. Men etter at jeg tilbragte noen skift sammen med han fant jeg ut at: A: Han driver med trening og kick-boxing på fritida (forklarer kroppen *sikle*) B: Han er ganske sjenert C: Han er sannsynligvis den morsomte mannen jeg har møtt! D: Han ser absolutt IKKE på seg selv om attraktiv/kjekk/sexy osv. snarere tvert om (skulle vært skuddpremie på mobbere) E: Han er svært intelligent (lært meg alt om hjertet og hvordan det fungerer) E: Han har en fantastisk personlighet og er empatisk og omtenksom (skal bli ambulansearbeider) Mistenker litt at han tilhører disse som vokste seg kjekk/heit, men sleit mye med selvtillit og det sosiale i skoleårene og derfor ikke føler seg veldig komfortabel i enkelte sosiale settinger og mangler erfaring og selvtillit på dette feltet. Og ja både jeg (og svært mange andre) har flørtet vanvittig mye og droppet blytunge hint, uten at det virker som om han skjønner tegninga. Så hvordan skal jeg få dunket budskapet inn i hodet hans (og buksene ) Noen nyttige tips? Eller skal jeg bare hive meg over han dytte han inntil en vegg og kysse han sanseløs? Hilsen lett frusterte meg
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Boost egoet hans. Få han til å forstå at sammen med deg er han mer mann enn hva han noen gang har vært.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Hva er det du hinter etter da? Mannen er sjenert og kommer ikke til å be deg ut. Lær deg å sjekke og gjør jobben selv. Tråden hører vel strengt talt hjemme på singelforumet.
Avalon Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Kanskje han er homofil og nettopp derfor ikke viser interesse for deg?
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hva er det du hinter etter da? Mannen er sjenert og kommer ikke til å be deg ut. Lær deg å sjekke og gjør jobben selv. Enig. Hvorfor hinter du? Forventer du at mannen skal be deg ut? Gjør det selv da. Be han på kaffe eller noe i den duren. Mange av mine mannlige venner har forresten fortalt meg at de synes at damer som hinter er noe av det dummeste de vet. De blir som regel bare forvirret og skjønner ikke helt hva dama vil. For dem så er det som oftest logisk å si det rett ut. Enten så skjønner han ikke hva du hinter etter, er sjenert eller så er han ikke interessert.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Stakkras mann. Håper for Guds skyld han ikke tar ei kjerring som spør anonyme på nett. Du er rett og slett for dum!
Cata Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Be ham ut da vel? Kaffe? Tur i marka? Bowling? Hva som helst der dere faktisk gjør noe sammen (ikke kino...) . Har han gjenlevende dårlig selvtillit etter tidligere mobbing så hjelper ikke hint. Da må det tyngre skyts til.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Hvis alle jentene flørter og slipper blytunge hint hele tida, og han ikke skjønner NOEN TING, så er han enten ikke så smart som du skal ha det til, heller det motsatte. Eller så later han bare som at han ikke skjønner noe for å unngå store konfrontasjoner og avvisninger med fler av damene på arbeidsplassen som han må komme tilbake på hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Det har ikke falt deg inn at du kanskje ikke har sjangs på fyren?
Gjest negasjon Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Hvis alle jentene flørter og slipper blytunge hint hele tida, og han ikke skjønner NOEN TING, så er han enten ikke så smart som du skal ha det til, heller det motsatte. Eller så later han bare som at han ikke skjønner noe for å unngå store konfrontasjoner og avvisninger med fler av damene på arbeidsplassen som han må komme tilbake på hver dag. Ja stakkars mann. Hvis mine mannlige kollegaer hadde bombet meg med intense blikk osv, hadde jeg ikke vært i stand til å jobbe. Jeg virker avvisende, men det er fordi jeg har en kjæreste selv om vi ikke møtes ofte pga at vi bor noen miil fra hverandre. Ts, be han ut til lunsj eller kaffe. Du har ingenting å tape, men ikke gjør han innbilsk. Prat om vanlige ting. I prinsippet flørter jeg aldri med noen kollega, og er reservert om de forsøker å flørte. Det har å gjøre med at jeg er glad i jobbe min og helst ikke vil ha noen ugreie der, og ikke fordi jeg er så sjernert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå