Gjest unsure Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hjelp! Håper veldig på svar på dette, så jeg kan sove i natt. Sitter på startsiden da jeg plutselig blir klar over en blinkende annonse fra be2. Her står det: mine meldinger 4 og det står fra, referanse og overensstemmelse. Betyr dette at samboren min er medlem der?? Jeg finner ikke loggelementer derfra, men dem har han vel slettet da... Jeg vet han vil nekte. derfor håper jeg på svar herifra først.
Mr.Guy Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Litt feil sted, men antagelig får alle den samme meldingen gitt.
Steinar40 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg vet han vil nekte. derfor håper jeg på svar herifra først. Åpenbart stoler du ikke på ham i hvert fall. Det er jo et alvorlig problem som du/dere må finne ut av ....
Gjest Eurodice Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Hjelp! Håper veldig på svar på dette, så jeg kan sove i natt. Sitter på startsiden da jeg plutselig blir klar over en blinkende annonse fra be2. Her står det: mine meldinger 4 og det står fra, referanse og overensstemmelse. Betyr dette at samboren min er medlem der?? Jeg finner ikke loggelementer derfra, men dem har han vel slettet da... Jeg vet han vil nekte. derfor håper jeg på svar herifra først. Ta det med ro. Dette er bare reklame, det er tilsvarende på min pc, også.
PeeWee Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Vil bare legge til at for dem som foretrekker å skrive med mennesker som faktisk eksisterer så er Be2 å unngå som pesten. De bruker falske profiler.
momo Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Ja, Be2 har masse falske profiler og klarer de og få tak i mail adressen din er du plutselig medlem der og får ett tonn av mail. Dette har skjedd flere jeg kjenner som aldri har hatt ønske om å være på en sånn side. Skjedde med ex`n min da vi var sammen.
Gjest hjsukka Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 -Frister heller ikke å bli medlem av noe som må bruke SÅ useriøse foto! Den dama i rød bluse på reklamen mister snart hele puppestellet ut. Er ikke mye seriøst i mine øyne. Men som man reder. Håper de mister mange kunder på det.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Hei! Du er nok ikke alene om å ha opplevd en slik melding fra be2 når du sto på startside.Fikk også en slik, med tekst " kveldsidyll - Når møter jeg deg" og " Bergen 70 - Det var koselig å prate med deg i går" Flere menn som får problemer når slik bare dukker opp på pc'en Skikkelig useriøse greier og billig. Vi har kontaktet både politi og telenor for å spore vårt nettverk, trodde noen hadde vært innpå. Trultemor
Gjest the man Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Ja, Be2 har masse falske profiler og klarer de og få tak i mail adressen din er du plutselig medlem der og får ett tonn av mail. Dette har skjedd flere jeg kjenner som aldri har hatt ønske om å være på en sånn side. Skjedde med ex`n min da vi var sammen. Tviler ikke et øyeblikk på det du sier. Men det er nok ikke det værste problemet med be2. Jeg opplevde at det var umulig å melde seg ut, og de fortsatte å belaste mitt kredittkort helt til jeg sperret det og fikk meg nytt. Etter det var de frekke nok til å true med inkasso hvis jeg ikke meldte meg inn igjen siden jeg hadde inngått en bindende avtale! Tomme trusler heldigvis. Søk på nettet viser at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Mao be2 er ren svindel fra end til annen og det er bare å styre unna!
Gjest Bg1 Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Tviler ikke et øyeblikk på det du sier. Men det er nok ikke det værste problemet med be2. Jeg opplevde at det var umulig å melde seg ut, og de fortsatte å belaste mitt kredittkort helt til jeg sperret det og fikk meg nytt. Etter det var de frekke nok til å true med inkasso hvis jeg ikke meldte meg inn igjen siden jeg hadde inngått en bindende avtale! Tomme trusler heldigvis. Søk på nettet viser at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Mao be2 er ren svindel fra end til annen og det er bare å styre unna! Hadde jeg lest dette hadde jeg aldri betalt. faen, fikk mistanke om lureri etter bare 2 dager.. har nu 6 måneder til å stenge det fucking premium medlemskap.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Jeg kommer til å politianmelde dette nettstedet. dette er åpenbart ett av MANGE nettsteder som driver med ren svindel. Til og med navnene de signerer sine mail med er fiktive. For jævlig at noen skal sitte og bli millionærer på mennesker som bare prøver å finne seg en partner/venn. Har ikke ord for hvilken avsky jeg føler for disse svindlerene. Hilsen I.S Arendal
Gjest Gjest_katt_* Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Håper virkelig noen gjør noe med Be2 svindelen. Jeg har forsøkt å få fjernet profilen min med hjelp fra Be2. Det eneste jeg oppnår er at de bombarderer mailen min med profiler. Det virker nesten som om de har det morro med å plage de som forsøker å avslutte medlemskapet sitt.
Gjest Gjest_rosa_* Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Tviler ikke et øyeblikk på det du sier. Men det er nok ikke det værste problemet med be2. Jeg opplevde at det var umulig å melde seg ut, og de fortsatte å belaste mitt kredittkort helt til jeg sperret det og fikk meg nytt. Etter det var de frekke nok til å true med inkasso hvis jeg ikke meldte meg inn igjen siden jeg hadde inngått en bindende avtale! Tomme trusler heldigvis. Søk på nettet viser at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Mao be2 er ren svindel fra end til annen og det er bare å styre unna!
Gjest Gjest_rosa_* Skrevet 30. september 2009 #14 Skrevet 30. september 2009 Man må først få si opp sitt premium-medlemskap. Så får du tilsendt en kode på mailadressen din. Så skal man logge seg på be2 igjen og bruke denn koden. Når du da får bekreftet at du er utmeld kan du slette profilen. Har også vært medlem, og sendte mange henvendelser til potensielle partnere, man opplevde aldri å få ett eneste svar. Det virket som om de var ikke-eksisterende så derfor meldt jeg meg ut. Det ble en kostbar fornøyelse.
PeeWee Skrevet 30. september 2009 #15 Skrevet 30. september 2009 Det virket som om de var ikke-eksisterende. Eventuelt var de så lei av falske henvendelser fra falske profiler at de avfeide alle meldinger som falske.
Gjest the man Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 Man må først få si opp sitt premium-medlemskap. Så får du tilsendt en kode på mailadressen din. Så skal man logge seg på be2 igjen og bruke denn koden. Når du da får bekreftet at du er utmeld kan du slette profilen. Har også vært medlem, og sendte mange henvendelser til potensielle partnere, man opplevde aldri å få ett eneste svar. Det virket som om de var ikke-eksisterende så derfor meldt jeg meg ut. Det ble en kostbar fornøyelse. Ja, det er jo en "morsom" variant. Egen kode ... Jeg opplevde på et tidspunkt å få beskjed om å sende fax for å melde meg ut. For noe BS. Når de klarer å la folk melde seg inn på nettsiden så kan de selvsagt la folk melde seg ut der også, som alle andre steder. Som nevnt tidligere, be2 er ren og skjær svinder.
Fyrsten Skrevet 14. august 2010 #17 Skrevet 14. august 2010 Hei Jeg har litt erfaring med be2.com / be2.no som jeg gjerne vil dele. Det begynte med en annonse på facebook hvor det sto: "På grunn av et høyt antall kvinner på be2.com, savner vi menn som kan ta seg av deres behov. Menn kan bli medlem gratis!" Jeg tenkte som så, at det var sikkert svindel. Men nysgjerrig som jeg er, så registrerte jeg meg, men jeg rakk knapt å registrere meg før jeg ble servert nag-screen hvor jeg kunne bli premium medlem for bare noen hundrelapper. Så jeg bare klikka vekk siden og glemte den, for jeg har aldri hatt noe behov for noen dating-tjeneste. Men så begynte det å rase inn eposter fra be2.com hvor det sto at jeg hadde fått ny melding fra den og den, og bla bla. "En ny melding fra Tulipan2010", "En ny melding fra Stella2011", veldig fantsifulle navn må jeg si. Er de liksom født i henholdsvis 2010 og 2011 da? Nåvel, jeg klikka inn for å se hva det kunne stå i disse meldingene, og jeg fant bare svada, vrøvl som ingen normalt vettugt menneske ville ha skrevet. Eksempel: "Jeg liker profilen din veldig godt, og kunne tenke meg å blir bedre kjent med deg. Jeg ville satt pris på en personlig melding der du skriver litt mer om deg selv. Eller kanskje du kan legge til litt mer informasjon i profilen din slik at jeg kan se hvilken type person du er." Også videre. Aldeles helt upersonlige meldinger, som ser fabrikerte ut. Tilslutt toppet det seg da de sendte meg en epost med topic "Frigjør din kommunikasjon hos be2.com". Da ble jeg så sint at jeg skrev en epost til be2.no fordi jeg var lei av dette tullet, og lurte på hvorfor de sendte ut falske meldinger fra falske profiler, og om det virkelig var meningen å lure ensomme mennesker til å betale for det drittet. Så har jeg skrevet frem og tilbake med hele fire forskjellige "kundebehandlere", på henholdsvis norsk, svensk og dansk. Og får kun svada tilbake, når jeg nevner de fake meldingene fra fake profiler. Eksempel: "Vi har fått en ny funksjonalitet på siden vår, og du kan nå anmelde upassende profiler direkte til oss. Når du har profilen åpen finner du på høyre side alternativet ”Anmeld profil”. Klikk på denne og du vil få opp en liste med grunner til hvorfor du mener profilen er upassende. Her velger du riktig grunn og deretter ”Sende anmeldelsen”." Her er hva jeg svarte: "Hei Jeg tror dere misforsto. Problemet er ikke brukerne, og ikke har jeg behov for å rapportere noen heller. Nei, det er dere, BE2 jeg grubler over. De meldingene jeg får ser fake ut, som jeg sa. Og det kan virke som det er noe BE2 (altså dere) har fabrikert for å innbille meg at det er liv på BE2, slik at jeg betaler for å frigjøre min kommunikasjon. Dere må jo innrømme at dere benytter dere av uetiske metoder. Som f.eks. den annonsen jeg klikket på da jeg rota meg inn på BE2 og registrerte meg. " "Mina norska kollegor är inte tillgängliga för tillfället. Jag hoppas det går bra att jag skriver på svenska. Jag kan garantera dig att alla profiler hos be2 är registrerade av verkliga personer och att vi endast presenterar aktiva medlemmar för dig." Kun svada. De benekter til og med kjennskap til den facebook reklamen som lurte meg inn, men du verden hvor hyggelige og "forståelsesfulle" de gir inntrykk av å være, selv om de bare ror og ror til fiskjeskjær. Bør også nevne at det står en disclaimer i hver epost fra dem: Denne emailen og tilhørende vedlegg inneholder konfidensiell informasjon kun ment for bruk av den enkelte eller enhet navngitt ovenfor. Enhver formidling, distribusjon, kopiering eller handling gjort med innholdet i denne kommunikasjonen av andre enn den tiltenkte mottakeren er strengt forbudt. Bare pisspreik selvfølgelig. De vil jo selvfølgelig gjøre alt for å hindre at det blir offentlig kjent at be2.com er utspekulert svindel og lureri av verste sort. Det siste jeg skrev til dem var: "At dere ikke skammer dere, som prøver å lure ensomme mennesker til å betale blodpenger, ved å sende dem falske meldinger slik at de skal tro at de kan finne en partner hos dere hvis de betaler. Hvor mange lettlurte mennesker har dere egentlig svindlet?" Vel, nå trenger jeg bare å få fjerna profilen min, slik at de ikke bruker bildet mitt for å lokke ensomme damer inn på det svindel stedet, eller at de sender ut falske meldinger fra min profil og lokker noen damer til å kjøpe medlemskap. *Sukk*. For ikke å snakke om alle de idiotiske epostene de sender meg ustanselig. Hvorfor er de ikke under politietterforskning? De må da ha svindlet en god del mennesker, for hvis de ikke tjener penger på dritten så hadde de vel gitt seg for lengst.
Fyrsten Skrevet 14. august 2010 #18 Skrevet 14. august 2010 (endret) Fant dette nå, på infosiden om be2.com: Pålitelig tjeneste: be2 kommer aldri til å lage uekte profiler for å kunstig forstørre partnerlisten din. be2 vil også aldri gi oppdrag til andre tjenester å forstørre nummrene i kontakt, meldinger eller diskusjoner på siden. Pussig at de i det hele tatt nevner noe sånt i infoen sin. Det blir omtrent som å få en gjest besøk og det første han sier er at han ikke skal stjele noe hvis du slipper ham inn. Selvfølgelig aner man ugler i mosen da. Normalt ville man ikke tenkt tanken engang. Så at be2.com påstår at de ikke lager uekte/fake profiler, betyr vel at det er nettopp det de gjør. Endret 14. august 2010 av Fyrsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå