Gjest Gjest_liz_* Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 jeg har mørkebrunt hår(nesten svart), og har lyst å bli litt lysere igjen... er egentlig lys,men farget det i ca 1 år nå. jeg farger etterveksten med permanent farge og resten med mini colour. hvis jeg striper det lyst hos frisøren, må jeg gå igjennom en prosess med røde striper? håper dere kan hjelpe!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 tror de varme tonene vil skinne igjennom uansett, men er ikke sikker..
Gjest Gjest_anca123_* Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 jeg har mørkebrunt hår(nesten svart), og har lyst å bli litt lysere igjen... er egentlig lys,men farget det i ca 1 år nå. jeg farger etterveksten med permanent farge og resten med mini colour. hvis jeg striper det lyst hos frisøren, må jeg gå igjennom en prosess med røde striper? håper dere kan hjelpe! Det du kan gjøre er å ta avfarging. Dette er en prosess som sikkert vil slite litt i håret, men resultatet blir bra. jeg ville gjort det hos en frisør og så etter avfargingen valgt en lysere brunfarge enn det du har nå. Det er nemlig ikke mulig å farge mørkt hår lysere, det som skjer er at håret ditt trekker opp fargen, men du ser ikke noe forskjell. mulig det til og med blir mørkere.. Det finnes avfarging hos Cubus vet jeg, men det er litt mer betryggende å gjøre dette hos frisør. Det er vel hvertfall mulig å høre med din frisør om det er mulig å gjrøe det på den måten som jeg har foreslått. Da slipper du ta enda en prosess den ekstra prosessen med røde striper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå