Mr.Guy Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Handlet med faren min i dag for å være grei og hjelpe til litt. Så når jeg sto der i fruktavdeling og var overrasket over at det fantes ulike typer poteter (bakt og vanlig. Trodde potet var potet jeg), kom det en jente bort og sa at de skulle lages i ovnen og at hun anbefalte det. Og kun etter ett kjapt blikk på henne ble jeg faktisk helt betatt, satt ut på stedet. Hun strålte og virket helt utrolig! Jeg er typen som ikke har problemer med damer. Snakker mye med helt ukjente og det kommer naturlig å ta kontakt og snakke mens man venter på bussen eller lignende. Men har aldri følt noe sånn før. For en utrolig varm og god følelse! Dessverre ble det kort og ikkeno mer ut av det. Men jeg får hun ikke ut av hodet. Enda jeg kun så hun i 10-15 sekunder. Dette er helt nytt for meg Noen andre som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. august 2009 #2 Del Skrevet 28. august 2009 Ja. Det er 22 år siden, og vi er fremdeles sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp, men hun var sammenmed resten av familien. en familie der faren så ut som en gigantisk afrikansk utgave av Hitler... Men aldri har noen sett så lenge etter meg... Og aldri har jeg glemt blikket hun sendte meg og smilte hun gav det første sekundene hun så meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå