Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Noen som vet nårtid 71 gr nord begynner ? evt nårtid vi får vite hvem som deltar? Gleeeder meg
zitrus Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Ikke sikker på når det vises, de begynte innspillingen forrige uke. Er kjendiser med i år, Kristin Clemet, Tommy Steine, Cato Zahl Pedersen, Lillian Müller.... Se her: http://www.tvnorge.no/nyheter/4432011/4990199
Chiquita Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Det er "kjendisutgaven" som spilles inn nå, den ordinære har blitt spilt inn tildligere i sommer (ikke sikker på om de er ferdige, eller ikke)
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Ikke sikker på når det vises, de begynte innspillingen forrige uke. Er kjendiser med i år, Kristin Clemet, Tommy Steine, Cato Zahl Pedersen, Lillian Müller.... Se her: http://www.tvnorge.no/nyheter/4432011/4990199 Ikke riktig, 71 gr Nord spilles inn i mai. Den kjendis versjonen kommer på TV i 2010. Regner med at det "orntlige" programmet kommer i sept.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 71 grader nord var i utgangspunktet et veldig bra program, men i år kommer jeg ikke til å se på. Etter min mening er det altfor mye fokus på allianser, og de svake deltakerne kommer ofte langt fordi de rotter seg sammen og ikke anses som trusler av de andre. De beste og mest "verdige" vinnerne kommer derfor ofte ikke så langt. De siste par årene har jo også kvinnene rottet seg sammen for å få ut gutta. Det blir bare frustrerende å se på.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 jeg vet at 71 grader nord er spilt inn. for de har vært på lillehammer eller rundt der en plass.
zitrus Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Ok, bra jeg hadde misforstått. Trodde de kun lagde kjendisversjonen, morsommere med "vanlige mennesker".
Gjest farge Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Ok, bra jeg hadde misforstått. Trodde de kun lagde kjendisversjonen, morsommere med "vanlige mennesker". Ja jeg gleder meg- syns det var veldig artig å se på i fjor. Men syns da ikke at det var jentene som rottet seg sammen for å få ut gutta---det var da heller motsatt.....
Gjest javel Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Ok, bra jeg hadde misforstått. Trodde de kun lagde kjendisversjonen, morsommere med "vanlige mennesker". ..men hvordan vet dere at det er morsommere, når det ennå ikke er sendt? Jeg forstår at kjendiser som ikke er spesielt "body" kun blir med pga sin kjendisstatus, og at det dermed er mindre fysiske utfordringer det snakkes om. Men vi snakker da fremdeles 71 Grader Nord. Og kjendisene er dessuten vant til kameraer i trynet hele dagen. Tror det kan bli bra, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå