Gå til innhold

Hvor finner jeg en skinnjakke som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på en svart skinnjakke, men finner aldri noen som er slik jeg har sett for meg. Har ikke lyst på en som er ribbestrikket nederst på ermene og på selve jakken, ikke nagler, ikke for mc... Og da er det plutselig ikke så mange igjen! :ler:

Jeg fant en fin på H&Ms hjemmesider, men den er dessverre utsolgt. Kan prøve å linke:

http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=76...p;page=LADIES_7

(Den ligger under Dame --> Kampanjer --> Fashion start --> s. 7)

Har noen sett en skinnjakke et sted som likner på denne? Eller er den eventuelt å finne i butikkene til H&M nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne slike jakker overalt, mc-jakker er supertrendy.

Skrevet

Jeg så den jakka i butikken, i trondheim da. vet ikke hvor du bor.

Skrevet

laredoute.no har en i imitert skinn til 1000kr.

søk mc skinnjakke

Skrevet

Jeg prøvde den på Sandvika storsenter i går... (36 og 38. Æsj. var så lang i armene) De hadde mange størrelser igjen i går ihvertfall. Henger inne på ungdomsavdelingen. Lykke til!

Skrevet
Jeg har SÅ lyst på en svart skinnjakke, men finner aldri noen som er slik jeg har sett for meg. Har ikke lyst på en som er ribbestrikket nederst på ermene og på selve jakken, ikke nagler, ikke for mc... Og da er det plutselig ikke så mange igjen! :ler:

Jeg fant en fin på H&Ms hjemmesider, men den er dessverre utsolgt. Kan prøve å linke:

http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=76...p;page=LADIES_7

(Den ligger under Dame --> Kampanjer --> Fashion start --> s. 7)

Har noen sett en skinnjakke et sted som likner på denne? Eller er den eventuelt å finne i butikkene til H&M nå?

de har akurat nå str 42 inne.

den er liten,jeg måtte bytte den.

Skrevet

laredoute har i skinnimitasjon.905-5630 kr.

knallfin,1000 kr. 58 cm lang,

Skrevet
laredoute har i skinnimitasjon.905-5630 kr.

knallfin,1000 kr. 58 cm lang,

VI HAR FÅTT MED DEG AT DU ER HELT BESATT AV AT DET FINNES EN SKINNJAKKE HOS LAREDOUTE TIL 1000 KRONER.

Kan du ikke i det minste linke til den, hvis du vil at vi skal kjøpe den?

Og hvorfor i alle dager går du inn i alle trådene her og sier at La Redoute har en slik jakke? Hvis du skal promotere for dem så kan du like gjerne linke til en dyrere jakke.

JEG FORSTÅR IKKE HVA DU DRIVER MED OG DU GJØR MEG GAL.

Skrevet
VI HAR FÅTT MED DEG AT DU ER HELT BESATT AV AT DET FINNES EN SKINNJAKKE HOS LAREDOUTE TIL 1000 KRONER.

Og hvorfor i alle dager går du inn i alle trådene her og sier at La Redoute har en slik jakke? Hvis du skal promotere for dem så kan du like gjerne linke til en dyrere jakke.

Oi... Du bør kanskje bruke den 1000 lappen på litt terapi istedenfor eller...??

Skrevet

Unnskyld meg.har skrevet 3 ganger svar om den jakka.

ville bare hjelpe jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...