Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Jeg har SÅ lyst på en svart skinnjakke, men finner aldri noen som er slik jeg har sett for meg. Har ikke lyst på en som er ribbestrikket nederst på ermene og på selve jakken, ikke nagler, ikke for mc... Og da er det plutselig ikke så mange igjen! Jeg fant en fin på H&Ms hjemmesider, men den er dessverre utsolgt. Kan prøve å linke: http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=76...p;page=LADIES_7 (Den ligger under Dame --> Kampanjer --> Fashion start --> s. 7) Har noen sett en skinnjakke et sted som likner på denne? Eller er den eventuelt å finne i butikkene til H&M nå?
Quirky Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Du kan finne slike jakker overalt, mc-jakker er supertrendy.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jeg så den jakka i butikken, i trondheim da. vet ikke hvor du bor.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 laredoute.no har en i imitert skinn til 1000kr. søk mc skinnjakke
Babyrus Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Fra LeRodute En litt dyrer fra LeRodute, men pen En modell i både brun og sort ... Gidder ikke lime inn fler fra LaRedoute.no, men skjekk der under "Uteplagg" der fins det maaaange
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Fra LeRodute En litt dyrer fra LeRodute, men pen En modell i både brun og sort ... Gidder ikke lime inn fler fra LaRedoute.no, men skjekk der under "Uteplagg" der fins det maaaange ser du har ikke funnet den jeg skrev.ligg ikke på ytterjakker. søk mc jakke.imitert skinn,1000 kr.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Jeg prøvde den på Sandvika storsenter i går... (36 og 38. Æsj. var så lang i armene) De hadde mange størrelser igjen i går ihvertfall. Henger inne på ungdomsavdelingen. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Jeg har SÅ lyst på en svart skinnjakke, men finner aldri noen som er slik jeg har sett for meg. Har ikke lyst på en som er ribbestrikket nederst på ermene og på selve jakken, ikke nagler, ikke for mc... Og da er det plutselig ikke så mange igjen! Jeg fant en fin på H&Ms hjemmesider, men den er dessverre utsolgt. Kan prøve å linke: http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=76...p;page=LADIES_7 (Den ligger under Dame --> Kampanjer --> Fashion start --> s. 7) Har noen sett en skinnjakke et sted som likner på denne? Eller er den eventuelt å finne i butikkene til H&M nå? de har akurat nå str 42 inne. den er liten,jeg måtte bytte den.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 laredoute har i skinnimitasjon.905-5630 kr. knallfin,1000 kr. 58 cm lang,
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 laredoute har i skinnimitasjon.905-5630 kr. knallfin,1000 kr. 58 cm lang, VI HAR FÅTT MED DEG AT DU ER HELT BESATT AV AT DET FINNES EN SKINNJAKKE HOS LAREDOUTE TIL 1000 KRONER. Kan du ikke i det minste linke til den, hvis du vil at vi skal kjøpe den? Og hvorfor i alle dager går du inn i alle trådene her og sier at La Redoute har en slik jakke? Hvis du skal promotere for dem så kan du like gjerne linke til en dyrere jakke. JEG FORSTÅR IKKE HVA DU DRIVER MED OG DU GJØR MEG GAL.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 VI HAR FÅTT MED DEG AT DU ER HELT BESATT AV AT DET FINNES EN SKINNJAKKE HOS LAREDOUTE TIL 1000 KRONER. Kan du ikke i det minste linke til den, hvis du vil at vi skal kjøpe den? Og hvorfor i alle dager går du inn i alle trådene her og sier at La Redoute har en slik jakke? Hvis du skal promotere for dem så kan du like gjerne linke til en dyrere jakke. JEG FORSTÅR IKKE HVA DU DRIVER MED OG DU GJØR MEG GAL. Oi... Du bør kanskje bruke den 1000 lappen på litt terapi istedenfor eller...??
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 VI HAR FÅTT MED DEG AT DU ER HELT BESATT AV AT DET FINNES EN SKINNJAKKE HOS LAREDOUTE TIL 1000 KRONER. Kan du ikke i det minste linke til den, hvis du vil at vi skal kjøpe den? Og hvorfor i alle dager går du inn i alle trådene her og sier at La Redoute har en slik jakke? Hvis du skal promotere for dem så kan du like gjerne linke til en dyrere jakke. JEG FORSTÅR IKKE HVA DU DRIVER MED OG DU GJØR MEG GAL. Unnskyld meg.har skrevet 3 ganger svar om den jakka. ville bare hjelpe jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå