Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Tresevje.....slik guffe som kommer fra trærne, når jeg har fått det på merinoull genser, HVA GJØR JEG???????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Skrevet 28. august 2009 #2 Del Skrevet 28. august 2009 Prøv sitronsåpe eller oksegallesåpe. Selges på de fleste helsekostforretninger eller i barneutstyrsbutikker. Ellers kan det kjøpes på nettet. Brukes til håndvask og flekkfjerning på ullklær. Men om det virker på sevje aner jeg ikke. Det er noe drit. På vanlige klær kan det brukes terpentin, men jeg hadde nok ikke vågd å bruke det på ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 29. august 2009 #3 Del Skrevet 29. august 2009 Tresevje.....slik guffe som kommer fra trærne, når jeg har fått det på merinoull genser, HVA GJØR JEG???????????????? du kaster gensern, og kjøper deg aldri enn genser som er brukt av merinoull igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå