Gjest Guy17 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hadde en kjip opplevelse i går kveld når jeg faktisk trakket barbent oppå glattetangen min som hadde duttet ned på gulvet uten jeg visste om det og brant meg kraaaftig. Idag så hadde jeg brukt den litt på håret, så la jeg den fra meg.. Det jeg ikke la merke til var at jeg glemte å skru den av samtidig som jeg hadde lagt den på en tube med Helosan som jeg bruker til tatoveringene, når jeg kom tilbake kjente jeg en veldig rar lukt samtidig som det hørtes ut som det regnet inne. Jeg gikk mot lyden og ser at glattetangen ligger å bobler oppå tuben! *angst* Jeg rev ut kontakten så fort jeg kunne og tørket alt rundt med en gang. Tuben var jo glodvarm også :O Jeg vasket den med pittelitt vann for å få vekk den tjukke fuktighetsskremen fra glattetangen og tørket deretter godt. Nå når jeg skulle ut glattet jeg håret mitt og der eksploderer hele jævelskape i håret mitt! Fikk helt panikk iogmed at jeg har passe langt hår, men brant ikke av noe, tror heller bare at den kortsluttet. Nå fungerer den ikke lengre. Skummel opplevelse ass. Har det skjedd noe lignende med dere? :s Men fram til poenget, jeg trenger ny glattetang og har ikke stor peiling på disse forksjellige typene, men har dere noen gode tips til hvilken jeg kan kjøpe? Prisklasse fra 300-700.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 shit! nei noe sånt har aldri skjedd meg.. men du burde ikke å bruke den lenger ihvertfall!
Gjest Guy17 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 shit! nei noe sånt har aldri skjedd meg.. men du burde ikke å bruke den lenger ihvertfall! Hehe, tror heller ikke den fungerer lengre xDD
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 I alle dager da... skulle nesten tro dette var trolling. Feil på dobbelfeil på trippelfeil... Kanskje du burde øve inn litt bedre vaner før du får deg en ny en? Beklager, men ærlig talt...
Gal_dame Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Huff da... Sånn kan det gå. Er vel egentlig derfor man ikkje burde bruke elektriske artikler etter de har deiset i gulv o.l før elektriker eller noe har undersøkt, pga at de kan være skadet.
Gjest worried Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 For å være ærlig, så hørtes dette veldig skummelt ut. For det første, så er det Gal Dame over her sier, veldig viktig. For det andre må du aldri legge fra deg ting oppå/under noe varmt, sånn som en rettetang, med mindre du VET at det ikke kan brennes eller smeltes. For det tredje, ikke vask den med vann, ikke engang litt. Aller sist, ikke legg fra deg rettetangen på den måten, og sørg for at du ikke mister den eller at den bare kan dette ned. Dette kunne gått veldig galt, er man ikke skikket til å ha slike appareter, så burde man faktisk heller ikke det.
Avalon Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 For å være ærlig, så hørtes dette veldig skummelt ut. For det første, så er det Gal Dame over her sier, veldig viktig. For det andre må du aldri legge fra deg ting oppå/under noe varmt, sånn som en rettetang, med mindre du VET at det ikke kan brennes eller smeltes. For det tredje, ikke vask den med vann, ikke engang litt. Aller sist, ikke legg fra deg rettetangen på den måten, og sørg for at du ikke mister den eller at den bare kan dette ned. Dette kunne gått veldig galt, er man ikke skikket til å ha slike appareter, så burde man faktisk heller ikke det. Og husk å skru dem av også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå