Gå til innhold

Utdrikningslag hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har noen tips på utdrikningslag som skal holdes hjemme? Bruden som skal drikkes ut er ikke interessert i type udritning osv. og vil helst ha en intim hjemmefest denne dagen. Noen tips på hva som kan gjøre dagen perfekt? Det hadde jeg satt stor pris på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei inn en kokk og en servitør til å lage den perfekte middag for dere. Drikk masse vin, og sitt ved bordet og bare nyt maten og praten... lenge, lenge, lenge!

Skrevet

Lei inn en mannlig stripper.....ellers følg rådet over....

Lykke til!!

12

Skrevet

Hva med en sånn "bridal shower" som amerikanerne har?

Eller en slags norsk versjon av den?12

Gjest svenskbrud
Skrevet

fixa ett mini-spa och middag, fotoalbum, skolkataloger, spela musik från tonårstiden, minnen minnen minnen...

Gjest Anonymous
Skrevet

overrask bruden med piknik ute i det fri.

Masse god mat og god vin..

kvelden kan fylles med gode venninner, mer god mat og drikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

En artig ide er å på forhånd spørre forloveden noen spørsmål om henne og forholdet deres og filme dette. På kvelden skal bruden da gjette hva hennes tilkommende har svart.

Ellers så er god mat og mye drikke et stikkord. Hvis bruden liker alkohol er det morsomt med mye vin og kanskje ha mange ingredienser til å lage mange spennende drinker. Det blir mye gøy samtale når mange kjære og brisne venninner er samlet.

Skrevet

Hva med å få innkjøpssjefen til Cupido på homeparty??? (Leste om det tidligere her på KG)

Eller at alle har med en liten "klemmegave" som et minne til bruden. (gjette hvem det er fra og hvorfor).

Eller stille brudgommen spørsmål, og stoppe filmen og la henne gjette hva han svarer.

Gjest gjest 0
Skrevet

Det finnes flere som har slike sexleketøyspartyer. Det er hysterisk morro!! tror nok det passer i de fleste aldre. Et firma som heter KIKON har slike homepartys. de finner du på nett også.

Ellers vil jeg tro at en fantastisk middag med gode venninner og mange minner bør gjore susen.!12

Skrevet

Hvis hun er av den stille og rolige typen liker hun nok ikke DE HELT STORE overaskelser, du kjenner henne best, bare sørg for at dere og særlig hun får det gøy icon_smile.gif

Dette skal være en dag hun minnes med glede icon_smile.gif Kos dere icon_smile.gif

Skrevet

Forslagene med kokk og servitør likte jeg, men hva med å passe på at det er like mange kjekke, mannelige servitører som det er damer tilstede, sånn at alle får en personlig oppvarter...(Her kan mannelig kamerater og kollegaer sikkert trå til!)12

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle fine tips. Jeg skulle kanskje nevnt at den kommende brud kun ønsker jenter på denne festen, og ingen menn. Skulle gjerne hatt enda flere tips på aktiviteter og lignende.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...