Gå til innhold

Mette Marit sitt slør....

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Skrevet

Hei!

Jeg kom over en snutt på youtube for litt siden, som var laget som en hyllest til kronprinsparet.

Jeg skulle til å bare trykke den bort, da det ikke var dette jeg lette etter, men ble sittende å se på sløret til Mette Marit!

Hva slags slør er dette mon tro? Henger så utrolig fint, og ser nesten ut som et fossefall!

MYE finere en "vanlige" slør som de fleste har.

Noen som vet noe om dette? Jeg må bare finne det ut, for jeg la min elsk på det! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Jeg kom over en snutt på youtube for litt siden, som var laget som en hyllest til kronprinsparet.

Jeg skulle til å bare trykke den bort, da det ikke var dette jeg lette etter, men ble sittende å se på sløret til Mette Marit!

Hva slags slør er dette mon tro? Henger så utrolig fint, og ser nesten ut som et fossefall!

MYE finere en "vanlige" slør som de fleste har.

Noen som vet noe om dette? Jeg må bare finne det ut, for jeg la min elsk på det! :rødme:

Jeg hadde chiffon slør da vi giftet oss og det var nydelig! JEg prøvde selge det etter bryllupet men ingen andre enn meg som ønsket slikt slør tydeligvis hihi

Gjest Smaragd
Skrevet
Jeg hadde chiffon slør da vi giftet oss og det var nydelig! JEg prøvde selge det etter bryllupet men ingen andre enn meg som ønsket slikt slør tydeligvis hihi

Hadde du langt?

Hengte du deg opp i ting? er vist det som er faren med slike slør, at trådene drar seg om du henger deg fast i noe... :(

Gjest Apple- ikke innlogget
Skrevet

Hm, jeg har ikke lagt ut mitt på finn ennå, kanskje litt liten vits i..?

Hadde du langt?

Hengte du deg opp i ting? er vist det som er faren med slike slør, at trådene drar seg om du henger deg fast i noe... :(

Derfor jeg kjøpt et halvlangt :) Jeg så i så mange brudeblader at brudene på bildene hadde slør som gikk omtrent ned til livet og syns det så så utrolig fint ut - og det var det! Det er noe ekstra fint med disse myke, fine slørene, ja! :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde *så* lyst på silkechiffonslør, men endte opp med en kjole i blonder, så silkechiffonslør ville vært helt feil. Men fiiiint er det! :rødme:

Endret av Concertina
Skrevet

Chiffonslør er helt utrolig vakre og elegante, har inntrykk av at de stiger i popularitet jeg..

Lisenett har fine chiffonslør, både et halvlangt og et på 2 meter..

http://www.lisenett.no/brudeslor.shtml

Håper du finner et du vil ha :)

Skrevet

Hadde chiffon-slør jeg også, det var bare helt nydelig. Og deilig å ha over skuldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...