Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Del Skrevet 28. august 2009 Kjeder meg hjemme alene, nesten alle venninnene mine er i forhold og ikke så ofte på byen... Flere som har det sånn? Er i slutten av 20 årene og syns det virker som alle er i forhold og opptatt på sin kant med par aktiviteter eller hva det nå er de driver med Skulle ønske jeg hadde større nettverk og flere som var interessert i en impulsiv eller planlagt tur på byen. Noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 28. august 2009 #2 Del Skrevet 28. august 2009 Kjeder meg hjemme alene, nesten alle venninnene mine er i forhold og ikke så ofte på byen... Flere som har det sånn? Er i slutten av 20 årene og syns det virker som alle er i forhold og opptatt på sin kant med par aktiviteter eller hva det nå er de driver med Skulle ønske jeg hadde større nettverk og flere som var interessert i en impulsiv eller planlagt tur på byen. Noen tips??? Føler det nok på samme måte noen ganger. Har mange venner, men er jo ikke til å komme bort fra at mange av dem er i forhold. Og de som ikke er det er ikke noen party løver akkurat, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette litt over 40:) Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 Føler det nok på samme måte noen ganger. Har mange venner, men er jo ikke til å komme bort fra at mange av dem er i forhold. Og de som ikke er det er ikke noen party løver akkurat, hehe... Jeg har hatt det slik i flere år. Har lært meg til å gå aleine på byn. Som oftest treffer jeg folk å prate med. Men må da være i det utadvente hjørnet med smilet på lur.Livet er for kort til å sitte inne å sture. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 28. august 2009 #4 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har det også sånn, TS. Og jeg er dessverre ikke av det slaget som føler for å gå ut alene. Her jeg bor er det uansett ikke slik ute-liv som jeg har fått inntrykk av at det er i de større byene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå