Skosåle Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hei Jeg har lyst til å kjøpe meg mini pc, men lurer på noen ting. Noen som kan anbefale noen? Er det veldig slitsomt å jobbe/bruke en mini pc flere timer i strekk? Blir man vant til det etterhvert, eller er det like slitsomt å bruke mini pc selv etter en stund? :-)
LilleBille Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Det er veldig forskjell på dem. Hadde først en hvor tastaturet var veldig lite og batterikapasiteten ikke så mye å skryte av, i tillegg til at det var det Linux-operativsystem og det funket ikke for meg. Har nå byttet til en Asus 1000HE - og der er tastaturet veldig bra (omtrent like stort som en Mac notebook ble det fortalt meg - uten at jeg vet noe om det), og det er noe helt annet. Veldig fornøyd med den - og savner ikke større skjerm eller noe (men jeg foretrekker å ha løs mus) Har ingen problemer med å sitte å jobbe/surfe etc. i timesvis på den.
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg har en Packard Bell dot, og jeg er veldig fornøyd med den. Den har god batterilevetid, og et godt tastatur. Ikke er den så værst på hastighet heller, når det kommer til enkle oppgaver som tekstbehandling, nettsurfing o.l. Pc'n jeg har er best i test både hos TV2 hjelper deg, og hos PC World om jeg ikke husker helt feil. Tv2 hjelper deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå