Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av bomullslo i ansiktet/øynene. Finnes det overhodet noen bomullspads som ikke loer? (Skriv gjerne hvor de kan kjøpes også!) Pris, ingen betydning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært plaget av det?

Uansett, jeg bruker de fra First Price, koster vel rundt en tier, og de er helt supre. Anbefales! Kjøpes på Kiwi og Bunnpris. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Min erfaring er at billigmerkene er de beste! Jeg bruker konsekvent landlord sine bommullspads, de er slitesterke, billige og de loer ikke! 10-12 kroner på rema 1000. :)

Gjest Golden Girl
Skrevet

De beste jeg har funnet selges på Fredrik & Louisa og koster 19 kr. Tykke nok, og loer ikke. :)

Skrevet

Body Shop :)

Skrevet

Eg har kjøpt mine på Vita, dei loa ikkje, prisen veit eg desverre ikkje.. Men det kan ein vel sjekke i butikken..

Skrevet

Jeg bruker bomullspads hver dag, kjøper enten First Price eller Euroshopper fordi det er en ting jeg ikke ser vitsen i å legge mye penger i, da de to nevnte fungerer perfekt! Aldri vært borti loing fra bomullspads. Vanlig bomull derimot loer som et helvete, men det sluttet jeg med for 10 år siden. :)

Skrevet

Jeg bruker Depend, som en får kjøpt på Cubus. Husker ikke prisen, men de loer ikke.

Skrevet

hei.

De fra Rema 1000 landlord er beste.

De er også på en måte sydd rundt hele, utmerket spesielt når man fjerner neglelakk :-)

Skrevet

Kjøpte en pakke med Landlord sine, og aldri mer. Fyfaen så de loer, fiss!! Coop sine også for den del..

Vita sine er brukbare, men liker Lindex og First Price sine best :)

Skrevet

Jeg bruker Europris sine, loer heller ikke med mindre man gnir dem kjempehardt mot huden.

Skrevet
Kjøpte en pakke med Landlord sine, og aldri mer. Fyfaen så de loer, fiss!! Coop sine også for den del..

Vita sine er brukbare, men liker Lindex og First Price sine best :)

Sært. Av alle padsa jeg har prøvd synes jeg landlord sine var best. De har liksom et mønster så det holder bomullen på plass. Hater derimot first price sine, spesielt til neglelakk fjerning. Da løser de rett og slett opp.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

dette har vært et problem for meg lenge. ikke gøy med masse lo i ansiktet når man skal legge sminke. løsningen min ble sånne små firkantede kompress fra apoteket, heter mesoft. vet det virker sært. men disse er laget for å rense sår, og av den grunn loer de ikke. de er ganske tynne, men er mange i en pakke så da bruker man bare flere på en gang. kjempegode!!!!!

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Nå har jeg prøvd bomullspadsene de selger på Lindex. De "henger" sammen hele veien rundt, og er store og gode. Ikke loer de heller. Ligner ganske mye på Coop sine, bare at coop sine røyter som en tulling :P Lindex sine var ihvertfall kjempebra!

Edit: De loet litt på ene siden, men den siden med "striper" på var grei. Lurer på å teste ut de mesoft-kompressene også, hvis de ikke er skrekkelig dyre :)

Endret av Jade
Skrevet

Jeg kjøper mine på Europris, Bella cotton (large oval)

De loer ikke, og de er ekstra store som jeg også synes er en bonus :)

Skrevet

jeg bruker First Price, har aldri opplevd at de loer...

Skrevet

Ikke kjøp Euroshopper. Den loer skikkelig. De fra H&M og Cubus loer ikke. Det er også kommet et nytt merke inn på Rimi butikker. Det er veldig bra:)

Skrevet

Kjøp på Ica Maxi. Husker ikke hva de heter, men de er veldig gode. Koster 6.90 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...