Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Scott Favor
Skrevet

Det er spesielt en melding til sånne som deg, Mike. Du har ingen rett til å kalle min venn gal eller kontrollerende.

Jeg er en god venn av Mike Waters og kan bekrefte at han er litt som Fantomet, hard mot de harde!

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Du er nok litt dårlig til å telle. Jeg har langt fra lest alt her inne, men jeg har registrert at det minst er ti menn her inne som har dette synet.

Angående den "underkua" dama, så har ikke Frank engang nevnt sine følelser til henne, dette har han også skrevet her inne. Det var hun som ville at han skulle bli med til GU hos sin mannlige lege. Det er også en beskjed til alle andre her som har det for seg at han krever at dama skal gå til kvinnelig lege.

Det var jo etter han var med på undersøkelsen at han klikka pga mannlig gynekolog da, så da tolka jeg det som at han krevde at hun bytta etterpå. Dessuten. Han kan da svare for seg selv eller hva?

Gjest Frank Williams
Skrevet

Jeg er en god venn av Mike Waters og kan bekrefte at han er litt som Fantomet, hard mot de harde!

[/quote

Som jeg har sagt før, du er neppe en mann, eller så er du denne Mike Waters selv. Hvilket er mer eller mindre samme sak. Så hard? Neppe...

Gjest Frank Williams
Skrevet

Det var jo etter han var med på undersøkelsen at han klikka pga mannlig gynekolog da, så da tolka jeg det som at han krevde at hun bytta etterpå. Dessuten. Han kan da svare for seg selv eller hva?

Nå svarer jeg selv. Og nei, har ikke krevd noe som helst. Leser du tilbake så finner du at jeg skrev det. Og nå er jeg ferdig her inne. Jeg har ikke noe uoppgjort med verken deg eller andre her inne.

Skrevet

Nå svarer jeg selv. Og nei, har ikke krevd noe som helst. Leser du tilbake så finner du at jeg skrev det. Og nå er jeg ferdig her inne. Jeg har ikke noe uoppgjort med verken deg eller andre her inne.

Nok et eksempel på at mange av kjerringene sier at de leser det du skriver selvom sannheten er at de later som de gjør det. De leser faktisk for lite til og ha kunnskap nok til å svare på det du skriver.(Vi prøver jo faktisk å sette de inn i hva mange gutter tenker, ikke person angrep mot enkelte. Det er jo det de tar det som). Latterlig! Nok en sånn fakehet kjerringer driver med. Baksnakking og drittslening er et par andre eksempler.

Og igjen til deg Mike. Du som har skrevet 2000 innlegg på et feministisk forum. Du er enten Skaphomse, homo eller får for lite fitte som sitter her dag inn og dag ut.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Nok et eksempel på at mange av kjerringene sier at de leser det du skriver selvom sannheten er at de later som de gjør det. De leser faktisk for lite til og ha kunnskap nok til å svare på det du skriver.(Vi prøver jo faktisk å sette de inn i hva mange gutter tenker, ikke person angrep mot enkelte. Det er jo det de tar det som). Latterlig! Nok en sånn fakehet kjerringer driver med. Baksnakking og drittslening er et par andre eksempler.

Og igjen til deg Mike. Du som har skrevet 2000 innlegg på et feministisk forum. Du er enten Skaphomse, homo eller får for lite fitte som sitter her dag inn og dag ut.

eh hvem drev med drittslenging sa du?

Skrevet

Hvorfor i helvette skal han ikke få lov til å dele en erfaring?? Hva pokker i voll har det med saken og gjøre? Han har sagt IGJEN og IGJEN at han ikke har nekta dama å bytte lege. Han har faktisk berettet at han ikke har sagt en dritt til dama si selv om han synes det var vannskelig å være tilstede under undersøkelsen.

At han får inn kompiser til å skrive her tyder vel bare på hvor blåst du er i hode som ikke forstår at det ikke er noe person angrep rettet mot DEG, men en personelig erfaring. Da hjelper det faen meg ikke hvor lite tennede du synes en underlivsundersøkelse er når mannen kan oppfatte det som seksuelt.

Du er faen meg en rase for deg selv som har så lite forståelse!

Skrevet

Jeg har bare begynt akkrurat som mange av dere driver med!!

Skrevet

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Syns de fleste her inne har vært ganske saklige jeg. Er jo selvsagt noen her som har slengt dritt men er det nødvendig å synke ned på det nivået selv?

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg dersom typen hadde måttet sjekke utstyret, og havnet hos en kvinnelig lege. Hadde han gjort det bevisst hadde jeg begynnt å lure litt og spurt han hvorfor.. (for alt en vet kan det jo være hun er flink på området og har fått henne anbefalt?!?!)

Selv ville jeg ikke gått til en mannlig GU. Jeg er ganske sjenert når det gjelder å kle av meg forran fremmede, og synes en kvinnelig GU er mer enn nok! Men det er meg da.. Mange så går til mannlige uten problemer..

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

Som biseksuell så er jeg ikke redd for å bli kallt hverken skaphomo eller homo. Kall meg akkurat hva du vil du hvis det får deg til å føle deg bedre, men faktum her er at du sliter med noe så evneveikt som at en kvinne går til legen for undersøkelse.

Bra jobba!

Skrevet

Uansett hvordan jeg snur og vender på det så kommer jeg aldri til å forstå hvorfor kvinner ikke føler mer sjenanse for mannlige leger enn for kvinnelige leger. For hver gang jeg tar opp spørsmålet kommer det et sidespor. Svaret er noe tull om at dere er like sjenerte for kvinnelige leger, og at en kropp er bare en kropp i GU stolen.

Dette siste er tøys. Dere er jo sjenerte, dere sier det selv. Ergo kan vi utelukke argumentet med at en kropp bare er en kropp.

Dere er ellers mer sjenerte for menn, faktisk langt mer sjenerte for menn enn menn er for kvinner normalt sett.

Tråden er kanskje død, og Frank Williams borte, men jeg fikk nå lyst til å svare på dette likevel.

Jeg er langt fra sikker på at det er riktig at kvinner er mindre sjenerte for andre kvinner. I visse sammenhenger kanskje, men dette er lærte situasjoner. Vi er lært opp til at det er greit å dusje nakne sammen med andre kvinner i offentlige garderober. Vi er såpass komfortable sammen med enkelte gode venninner at vi kan skifte foran dem.

Men hvis man skal gjøre det en GU faktisk innebærer, å dytte musa opp i ansiktet på en vilt fremmed; blir denne handlingen noe enklere av at det blir gjort foran en kvinne? Jeg synes ikke det.

På samme måte tror jeg det hadde vært om jeg måtte vise musa til en lekmann. I et rom med 100 mennesker, hvis jeg av en eller annen grunn måtte la en random person undersøke musa mi, så tror jeg faktisk jeg hadde valgt en mann. En eldre, stødig mann. Håpet mitt hadde vært at han ville tatt det hele med fatning, og tenkt at "jammen fikk jeg ikke se en mus i dag, gitt". Jeg regner da at nevnte undersøkelse skulle foregå under kontrollerte forhold, slik at det hele ikke kunne utarte til voldtekt. I forhold til å velge en ukjent kvinne så ville jeg tenkt at "huff, hun har sikkert aldri hadde sett et kvinnelig underliv fra en slik vinkel før, aldri hadde vært borti eller sett på noe annet enn sitt eget. Det må være skikkelig disgusting for henne".

Så i denne situasjonen ville erfaring, trygghet og minst mulig flaut vært de viktiste kriteriene, akkurat på samme måte som en GU hos legen. Slik det har vært gjentatt til det kjedsommelige, i grunn.

Men en mann, som av en eller annen grunn var nødt til å skreve og blotte penishodet for en vilt fremmed person, ville heller valgt å vise fram stasen til en annen mann?

• Liker 1
Gjest Cipheria
Skrevet

Ingen av de tre egenskapene er negative.. Jeg vil heller si at de setter deg i et dårlig lys da de viser hvilke holdninger du har.

• Liker 1
Skrevet

Og for og poengtere at dere ikke representerer alle kvinners syn på dette så les gjerne linken under:

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/kvinnelige-leger-tjener-mindre-enn-mannlige-3005275.html

Men herregud, da. Det er vel ingen her som har sagt noe annet?

1. Tråden omhandler jo enkelte menns problem med at dama går til mannlig lege/gynekolog.

2. Det blir stilt spørsmål rundt hvordan det er mulig at damene ønsker å gå til mannlig gynekolog.

3. Da må jo de damene som faktisk går til mannlig lege, svare?

4. Hva i all verden skulle de kvinnene som kun ønsker kvinnelig lege ha å bidra med i denne tråden?

Avslutter med å gjenta: Det er ingen her som har sagt at de representerer alle kvinner.

Skrevet

Men herregud, da. Det er vel ingen her som har sagt noe annet?

1. Tråden omhandler jo enkelte menns problem med at dama går til mannlig lege/gynekolog.

2. Det blir stilt spørsmål rundt hvordan det er mulig at damene ønsker å gå til mannlig gynekolog.

3. Da må jo de damene som faktisk går til mannlig lege, svare?

4. Hva i all verden skulle de kvinnene som kun ønsker kvinnelig lege ha å bidra med i denne tråden?

Avslutter med å gjenta: Det er ingen her som har sagt at de representerer alle kvinner.

Ut ifra det jeg har lest i denne tråden virker det som at alle kjerringer i Norge foretrekker mannelige fastleger og mannelig gynekologer. Jeg kan ikke se at noen refererer til at "Alle" kvinner foretrekker kvinner til å sjekke seg her. Heller motsatt. Det har vært flere som har sagt at de foretrekker kvinnelige leger ja, men det er jo absolutt ikke de det har blitt lagt vekt på.

Noen kvinner her har sagt at de har følt seg sexuelt trakasert av mannelig leger, uten særlig respons, men da det kommer ett eksempel på en kvinnelig lege som har utnyttet en kvinnelig pasient, ja, da blir det full hullabula fra ottar kjærringene. Haha. .

Skrevet

Ingen av de tre egenskapene er negative.. Jeg vil heller si at de setter deg i et dårlig lys da de viser hvilke holdninger du har.

Hvor faen har du fått det i fra at jeg synes det er negativt? jeg har ingen ting i mot hverken homser eller jomfruer, jeg sier bare at man må være det for å skrive så mange innlegg i et kjerringforum.

• 4 måneder senere...
Gjest Ole A. Kristians
Skrevet

Er vel psykiater som trengs her tror jeg =) For å dempe sjalusien =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...