Gjest Airi Chikako Skrevet 19. oktober 2010 #461 Skrevet 19. oktober 2010 Snerpe...... Går sikkert glipp av mye moro med den innstillingen Går forøvrig an å snerpe seg sammen der nede også, jeg fikk streng beskjed om å slappe av sist jeg var hos gynekologen, var visst ikke så lett å komme til
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #462 Skrevet 19. oktober 2010 Nope, jeg velger utifra at en kvinnelig gynekolog snuste meg i skrittet, og smakte på meg. En annen var superhardhendt så jeg begynte å blø. Da prøvde jeg mann, og har den samme mannen enda. Han er ei stjerne, og jeg går til ham årlig. Jeg har aldri opplevd at en partner har hatt problemer med dette. Hadde han det hadde vi måtte hatt en samtale rundt det, og viktigheten av å sjekke seg årlig uten å være redd. Off topic men det du skriver først. Det må jo være et seksuelt overgrep? Du lot henne ikke slippe unna med det?
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #463 Skrevet 19. oktober 2010 Nope, jeg velger utifra at en kvinnelig gynekolog snuste meg i skrittet, og smakte på meg. En annen var superhardhendt så jeg begynte å blø. Da prøvde jeg mann, og har den samme mannen enda. Han er ei stjerne, og jeg går til ham årlig. Jeg har aldri opplevd at en partner har hatt problemer med dette. Hadde han det hadde vi måtte hatt en samtale rundt det, og viktigheten av å sjekke seg årlig uten å være redd. Forkaster iallefall teorien om at det bare er mannlige gynekologer som kan finne på å tenne på et kvinneunderliv
Gjest KateW Skrevet 19. oktober 2010 #464 Skrevet 19. oktober 2010 Jo, jeg gjorde det. Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før, og hun sa det var vanlig å smake på for å kjenne om man var frisk. Da jeg kom til meg selv etterpå skjønte jeg at det ikke var det, men regnet med at det var min feil og var så skamfull at jeg ikke snakket om det på flere år.
Gjest Airi Chikako Skrevet 19. oktober 2010 #465 Skrevet 19. oktober 2010 Forkaster iallefall teorien om at det bare er mannlige gynekologer som kan finne på å tenne på et kvinneunderliv Så er spørsmålet om disse protesterende mennene synes det er like ille at en kvinnelig gynekolog blir seksuelt opphisset som at en mannlig blir det. Jeg tipper at det er to helt forskjellige ting for dem...
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #466 Skrevet 19. oktober 2010 Jo, jeg gjorde det. Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før, og hun sa det var vanlig å smake på for å kjenne om man var frisk. Da jeg kom til meg selv etterpå skjønte jeg at det ikke var det, men regnet med at det var min feil og var så skamfull at jeg ikke snakket om det på flere år. Huffameg, stakkars deg. Har aldri opplevd noe sånt, men kan forestille meg følelsen av å bli forgrepet på og tråkka på og utnytta på den måten. Provoserer meg måten hun prøvde å overbevise deg om at dette var normalt på. Syke kjerringa. Får håpe hun ikke praktiserer lengre. Tviler på at du er den eneste som ble utsatt for slikt fra denne dama.
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #467 Skrevet 19. oktober 2010 Så er spørsmålet om disse protesterende mennene synes det er like ille at en kvinnelig gynekolog blir seksuelt opphisset som at en mannlig blir det. Jeg tipper at det er to helt forskjellige ting for dem... Ja det var det. Er gutten teit nok syns han vel at det hadde vært sexy.
Gjest KateW Skrevet 19. oktober 2010 #468 Skrevet 19. oktober 2010 Huffameg, stakkars deg. Har aldri opplevd noe sånt, men kan forestille meg følelsen av å bli forgrepet på og tråkka på og utnytta på den måten. Provoserer meg måten hun prøvde å overbevise deg om at dette var normalt på. Syke kjerringa. Får håpe hun ikke praktiserer lengre. Tviler på at du er den eneste som ble utsatt for slikt fra denne dama. Takk! Min hovedgrunn til mannlig gynekolg har det blitt etter dette.
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #469 Skrevet 19. oktober 2010 Takk! Min hovedgrunn til mannlig gynekolg har det blitt etter dette. skjønner jeg godt
Gjest Frank Williams Skrevet 22. oktober 2010 #470 Skrevet 22. oktober 2010 "våre"??? Sier han med over 2400 innlegg på et kvinneforum, som mener han er representanten for menns syn...
Gjest Frank Williams Skrevet 22. oktober 2010 #471 Skrevet 22. oktober 2010 Endelig. Så slipper vi det her tullpratet ditt. Hadde vært fint å slippe tullpratet ditt!
Gjest Anonym Skrevet 22. oktober 2010 #472 Skrevet 22. oktober 2010 Er tydlig att gutter (som jeg representerer her) skjelden er imot mannlige gynekologer. Men det skal jeg f*** meg love deg att jeg er. Å det har ikke noe med barnslighet eller umodenhet å gjer. Å før dere sier noe imot meg med att jeg er rar eller noe annet så er det like "rart" som att du fikk ett blått øye i staden for brun. Rødt hår i staden for blond. Vi er alle forskjellige, å skal godta hverandre for dem vi er. Har nå en kjæreste som er gravid, å jeg anker meg i hjel. Har gått igjennom 1 fødsel som gikk heldigvis bra, med mye samtaler med sykehuset om kunn å få kvinnelige leger. Men for dem som sliter med dette så kan dette vere veldig sykisk tungt. Siden dette er anonymt så kan jeg si så mye som at jeg vurderte å ta livet av meg før dama skulle til sykehuset. For angsten var så sykt forferdelig. Fikk ikke sove, spist, noe som hellst. Så ikke døm andre. Å før noen kommer meg i forkjøpet. Jeg synest ikke dette var egoistisk.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #473 Skrevet 22. oktober 2010 Er tydlig att gutter (som jeg representerer her) skjelden er imot mannlige gynekologer. Men det skal jeg f*** meg love deg att jeg er. Å det har ikke noe med barnslighet eller umodenhet å gjer. Å før dere sier noe imot meg med att jeg er rar eller noe annet så er det like "rart" som att du fikk ett blått øye i staden for brun. Rødt hår i staden for blond. Vi er alle forskjellige, å skal godta hverandre for dem vi er. Har nå en kjæreste som er gravid, å jeg anker meg i hjel. Har gått igjennom 1 fødsel som gikk heldigvis bra, med mye samtaler med sykehuset om kunn å få kvinnelige leger. Men for dem som sliter med dette så kan dette vere veldig sykisk tungt. Siden dette er anonymt så kan jeg si så mye som at jeg vurderte å ta livet av meg før dama skulle til sykehuset. For angsten var så sykt forferdelig. Fikk ikke sove, spist, noe som hellst. Så ikke døm andre. Å før noen kommer meg i forkjøpet. Jeg synest ikke dette var egoistisk. Om dette er sant er det ikke dama di, og ikke mannlige leger som er problemet. Derimot høres det ut som om du bør oppsøke profesjonell hjelp. Angst er en vanlig lidelse, med gode prognoser, om man får riktig hjelp.
Gjest Mann25 Skrevet 22. oktober 2010 #474 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har ikke lest de foregående innlegg. De er nemlig i litt av et antall, noe som forteller meg at det har vært ulike synspunkter på spørsmålet. Vel, mitt synspunkt er såre enkelt: Det er intet problem at jenta har mannlig gynekolog. På ingen måte. De som reagerer på denslags, kan ikke ha det lett - og kan ikke gjøre det lett for sin vakre, vene. Hilsen mann25
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #475 Skrevet 22. oktober 2010 Nope, jeg velger utifra at en kvinnelig gynekolog snuste meg i skrittet, og smakte på meg. Så mye ekstraordinære opplevelser som du har historier om... Vi andre må leve fryktelig begivenhetsløse liv. 1
Gjest Frank Williams Skrevet 22. oktober 2010 #476 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har ikke lest de foregående innlegg. De er nemlig i litt av et antall, noe som forteller meg at det har vært ulike synspunkter på spørsmålet. Vel, mitt synspunkt er såre enkelt: Det er intet problem at jenta har mannlig gynekolog. På ingen måte. De som reagerer på denslags, kan ikke ha det lett - og kan ikke gjøre det lett for sin vakre, vene. Hilsen mann25 Pøh, du er ikke mann i det hele tatt.
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #477 Skrevet 22. oktober 2010 Skal love deg at det er flest hverdager her også. Men enkelte ting husker jeg jo godt, og gjenforteller...
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #478 Skrevet 22. oktober 2010 Skal love deg at det er flest hverdager her også. Men enkelte ting husker jeg jo godt, og gjenforteller... Nå har jeg vært ute en vinterdag selv, og hørt mange røverhistorier også...
Miss Puddel Skrevet 22. oktober 2010 #479 Skrevet 22. oktober 2010 jaja, så har jeg lært noe nytt, nemlig at mannfolk kan bry seg om kjønnet på legen min... jeg har ikke spurt Gubben min, det har faktisk ikke falt meg inn at det var noe han hadde noe med i det hele tatt. (kjenner ham godt nok til å vite at han ikke hadde brydd seg, tvert i mot heller vært litt stolt over meg om noen skulle finne på å tenne på meg) Men om dette som de som er redde for at legen skal bli opphisset av dem, (eller av meg, for den saks skyld) mener dere at en gynekolog er kostant opphisset på jobb? ikke det? men hva søren er sjansen for at h*n skulle bli opphisset over å ta celleprøve på akkurat meg da?! nei ærlig talt, den kjøper jeg ikke! Og når det gjelder hvorfor mange av oss damene ikke har sett på GU som seksuellt, så skyldes vel det at vi stort sett forbinder det med ubehag, det er ikke seksuellt for oss, og dermed blir det bare merkelig å tenke oss at det skal være opphissende for den som utfører det. Men uansett, dere som mener at det er dårlig gjort av oss damer å ikke ta hensyn til mennenes føleler i forbindelse med GU, så snur jeg det og mener at det er dårlig gjort å overhode FORVENTE at vi skal gjøre det. en GU er PRIVAT! la gå at jeg kan forstå at enkelte menn tror at de har så stor eierskap til partneren PRIVATE deler at de ikke liker tanken på at de blir vist frem, men her får mannen gå litt i seg selv og forstå at det er å gå laaangt over streken å forvente at man skal kunne styre kvinnens valg av lege. og forresten, dere av mannfolkene som klager over at det er få feministisk tone over svarene dere får, ta en titt på hva forumet heter da for søren....
Beauté Skrevet 22. oktober 2010 #480 Skrevet 22. oktober 2010 Min første GU var en mann. Tenkte ikke noe mere over det. Vi er jo alle bare mennesker. Å dra inn sex eller noe annet snusk er uakseptabelt hos meg i allefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå