AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #341 Del Skrevet 6. oktober 2010 Petter: jeg vet ikke hva spørsmålene dine var, for jeg orker ikke å lete gjennom hele tråden. Men jeg går helt klart tilen kvinnelig gynekolog, ikke fordi mannen min ønsker det, men fordi jeg ønsker det. Jeg synes det er ubehagelig å være hos en mann, men det ligger kun i mitt hodet. Det viktigste er jo at man har en god kjemi med legen, ikke kjønnet. Jeg har vært hos mest menn, det har vært greit det egentlig, men om jeg kan velge så velger jeg kvinnelig, men det er så få av dem. Mannen min har også vært med under flere gu'er i forbindelse med IVF forsøk og graviditet, ikke fordi han er nysgjerrig, det var nok mest flaut for han, men fordi jeg trengte støtte i den spesielle situasjonen. Det er nå tydelig du, etter hva jeg kan se i tråden, som har mulige seksuelle tanker rundt gu. Vi kvinner synes det er et nødvendig onde, og vi er ofte nervøse fordi det ikke er morsomt å ligge å skreve for ukjente, ikke fordi vi tror legen tenner på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 6. oktober 2010 #342 Del Skrevet 6. oktober 2010 ånei... Å joo.. Er veldig "følsom" der nede, og hun gnikka og gnudde neddi der, tror bare hun slet litt med å finne frem, men når hun samtidig hadde hånden på klitten og ikke klarte å holde den heller i ro så var det bare så vidt at det ikke gikk for meg. Når du kjenner på livmor så har du som regel èn hand inni og en hånd på utsiden for å kjenne. Når Gu gjorde det først var det bare som vanlig litt ubehagelig. Men når hun studenten skulle prøve seg frem kjentes det alt annet enn ubehagelig ut.. Måtte be henne stoppe fordi jeg var så "øm". Hadde dødd om jeg hadde kommet i stolen der..tror nok studenten også ville syntes det hadde vært rimelig flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 6. oktober 2010 #343 Del Skrevet 6. oktober 2010 Å joo.. Er veldig "følsom" der nede, og hun gnikka og gnudde neddi der, tror bare hun slet litt med å finne frem, men når hun samtidig hadde hånden på klitten og ikke klarte å holde den heller i ro så var det bare så vidt at det ikke gikk for meg. Når du kjenner på livmor så har du som regel èn hand inni og en hånd på utsiden for å kjenne. Når Gu gjorde det først var det bare som vanlig litt ubehagelig. Men når hun studenten skulle prøve seg frem kjentes det alt annet enn ubehagelig ut.. Måtte be henne stoppe fordi jeg var så "øm". Hadde dødd om jeg hadde kommet i stolen der..tror nok studenten også ville syntes det hadde vært rimelig flaut. huff ja studenten hadde sikkert dødd på seg av flauhet. Bra ikke hun skjønte hva det var da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egil Skrevet 9. oktober 2010 #344 Del Skrevet 9. oktober 2010 har en venninne som drar til gynekolog å får seg litt, fortalte at det var flere pasienter som fikk slike ekstratjenester. for oss menn med gamle verdier er det også viktig at kvinnen ikke flasher musa til en annen mann. punktum . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #345 Del Skrevet 9. oktober 2010 har en venninne som drar til gynekolog å får seg litt, fortalte at det var flere pasienter som fikk slike ekstratjenester. for oss menn med gamle verdier er det også viktig at kvinnen ikke flasher musa til en annen mann. punktum . Det tror jeg absolutt ingenting på. Hvis det kommer ut at gynekologen har seg på en eller annen måte med pasienten så mister h*n lisensen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #346 Del Skrevet 9. oktober 2010 har en venninne som drar til gynekolog å får seg litt, fortalte at det var flere pasienter som fikk slike ekstratjenester. for oss menn med gamle verdier er det også viktig at kvinnen ikke flasher musa til en annen mann. punktum . Den er jo en klasiker å servere "uvitende" gutter. Av og til er det lurt å ta det man hører med en klype salt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #347 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei, seriøst - jeg syntes oppriktig synd på deg. Ikke tøv, og du trenger overhodet ikke min hjelp for å drite deg ut. Dine følelser er legitime, men din selvinnsikt er minimal. At du tror dette er vanlig blant menn sier vel det meste. Dette vet du faen ingenting om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #348 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette vet du faen ingenting om! er bare umodne gutter/menn som har problemer med at dama går til mannlig gynekolog. Det er dere gutter som har et problem med det som faktisk har et problem, og det er ikke noe noen trenger å ta hensyn til. Det er iallefall min mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #349 Del Skrevet 11. oktober 2010 har en venninne som drar til gynekolog å får seg litt, fortalte at det var flere pasienter som fikk slike ekstratjenester. for oss menn med gamle verdier er det også viktig at kvinnen ikke flasher musa til en annen mann. punktum . Og det tror du på? Herregud hun kødder bare med deg, dritgøy å kødde med sånt for gutter går jo på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fantasi, fantasa Skrevet 11. oktober 2010 #350 Del Skrevet 11. oktober 2010 har en venninne som drar til gynekolog å får seg litt, fortalte at det var flere pasienter som fikk slike ekstratjenester. for oss menn med gamle verdier er det også viktig at kvinnen ikke flasher musa til en annen mann. punktum . Dette har jeg aldri hørt om før, og har heller aldri opplevd det selv. Og en lege som oppfører seg sånn blir gjerne anmeldt og blir fratatt lisensen. Senest i helgen hørte jeg på radioen om en lege som hadde blitt anmeldt av flere for seksuell trakassering. De legene jeg går hos har alltid kontorsøsteren med når de foretar en gynokologisk undersøkelse, ikke av hensyn til seg selv og eventuelle anmeldelser men av hensyn til at vi kvinner ikke er så begeistret for GU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #351 Del Skrevet 11. oktober 2010 Eg likar heller ikkje at jenta mi går til mannleg lege, så det er sagt. Ein del menn er nok slik, eg trur ikkje eg treng gå meir inn på det. Eg kan ikkje gjere noko med det, men eg må ha lov til kjenne det slik. Eg og blir litt "lamslått" over at det skal vere så vanskeleg å forstå at nokre menn kan kjenne det slik, det betyr likevel ikkje at eg vil kontrollere kjærasten min. Det blir sagt at Gu er noko av det minst seksuelle som finnast. Samstundes skriv fleire at dei gruer seg og er sjenerte for både mannlige og kvinnelige leger. Men kvifor vere sjenert for noko som ein ikkje oppfattar som seksuelt? Sjenanse og seksualitet heng saman. Om eg skulle vise tissen min til ein lege så ville eg ikkje synest det var noko opphissande i det, men eg ville synest det var noko seksuelt i å vise tissen min til ein kvinneleg lege likevel fordi tissen min er eit seksuelt område pr definisjon. Og eg ville likevel hatt tankar om at legen kunne sett det som noko seksuelt, eg ville rett og slett ikkje klart å la vere å ha slike tankar uansett kor lite opphissande det var for meg. Tror jeg stiller meg bak denne. Den forklarer det egentlig greit. Til Biancha28 og andre som ikke forstår hvordan det er mulig å bli sjalu på at dama går til mannlig lege for GU: Jeg er sjalu på at andre menn skal se og røre dama mi der nede. Hvorfor sier dere, det er en medisinsk undersøkelse. Grunn: Det finnes en god del leger som tenner på dette, umulig å si hvor mange men det finnes. Da er det ikke bare en uskyldig undersøkelse lenger. Derfor kan vi for pokker ikke vite om legen som dama går til blir kåt av dette. Det ble tatt en ny lege for misbruk for få dager siden. Så defor har vi menn god grunn til å bli sjalu på dette. Dermed punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #352 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har ikke orket å lese gjennom hele tråden jeg, men herregud så mange patetiske menn det finnes. Være sjalu fordi dama går til en mannlig lege eller gynokolog. Hadde min mann sagt at han ikke likte at jeg gikk til en mannlig gynokolog så hadde jeg nok flira godt og sagt at han har lite eller ingeting han skulle sagt om den saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldri enig Skrevet 11. oktober 2010 #353 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror jeg stiller meg bak denne. Den forklarer det egentlig greit. Til Biancha28 og andre som ikke forstår hvordan det er mulig å bli sjalu på at dama går til mannlig lege for GU: Jeg er sjalu på at andre menn skal se og røre dama mi der nede. Hvorfor sier dere, det er en medisinsk undersøkelse. Grunn: Det finnes en god del leger som tenner på dette, umulig å si hvor mange men det finnes. Da er det ikke bare en uskyldig undersøkelse lenger. Derfor kan vi for pokker ikke vite om legen som dama går til blir kåt av dette. Det ble tatt en ny lege for misbruk for få dager siden. Så defor har vi menn god grunn til å bli sjalu på dette. Dermed punktum. Greit nok, vær sjalu dere og ikke prøv å gjøre noe med sjalusien deres for den er det jo dama som må gjøre noe med. Og for all del ikke vær med dama til gynokologen og se hvordan det foregår, jeg kjenner jenter som har med seg kjæresten uansett om det er en kvinne eller mann de går til fordi de ikke liker selve undersøkelsen og vil ha en hånd å holde i. Jeg føler meg utlevert når jeg ligger i en stol med beina opp og nakent underliv, men det gjør jeg også når jeg er hos en kvinnelig lege. Jeg har ennå ikke vært til en gynokologisk undersøkelse hvor legen har vært alene med meg. Hvis man skal begynne å tenke i seksuelle baner så bør menn ikke gå til kvinnelige leger, for det kan jo hende legen tenner seksuelt på mannens utstyr og siden menn tenker sex i alle sammenhenger så kan det jo hende at mannen slår til og har sex med legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ?? Skrevet 11. oktober 2010 #354 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor er alle mennene som ikke liker at dama går til manlig gynokolog? Jeg har ikke hørt om problemstillingen før her inne, og jeg er ikke omgitt av dotter heller. De kan å uttrykke sine meninger om både dette og hint så det er ikke det det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #355 Del Skrevet 11. oktober 2010 er bare umodne gutter/menn som har problemer med at dama går til mannlig gynekolog. Det er dere gutter som har et problem med det som faktisk har et problem, og det er ikke noe noen trenger å ta hensyn til. Det er iallefall min mening [/quote Umodne gutter? Jeg er 42 og har hatt flere partnere enn snittet. Så den må du gå lenger ut på landet med. Og til deg Consensio: Da kan det også hende at enkelte menn ikke vil ha deg som kjæreste heller om det er såå viktig for deg å gå til mannlig lege for GU. Det finnes enkelte menn som synes dette er viktig. Om dere da vil droppe forholdet fordi dere insisterer på å vise underlivet til en mannlig lege så er det selvsagt deres sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #356 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor er alle mennene som ikke liker at dama går til manlig gynokolog? Jeg har ikke hørt om problemstillingen før her inne, og jeg er ikke omgitt av dotter heller. De kan å uttrykke sine meninger om både dette og hint så det er ikke det det står på. Er dette et vanlig tema i din omgangskrets??? Jeg er 42 år og omgås massevis av både damer og menn uten at dette er noe tema. Jeg vet da pokker ikke hvor mange det er blant menn som ikke liker dette men det finnes da noen som skriver her inne blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #357 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg sa umodne gutter slash MENN. Fullt mulig for en voksen mann på over 40 å være umoden. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre det Endret 11. oktober 2010 av Bianca28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #358 Del Skrevet 11. oktober 2010 Greit nok, vær sjalu dere og ikke prøv å gjøre noe med sjalusien deres for den er det jo dama som må gjøre noe med. Og for all del ikke vær med dama til gynokologen og se hvordan det foregår, jeg kjenner jenter som har med seg kjæresten uansett om det er en kvinne eller mann de går til fordi de ikke liker selve undersøkelsen og vil ha en hånd å holde i. Jeg føler meg utlevert når jeg ligger i en stol med beina opp og nakent underliv, men det gjør jeg også når jeg er hos en kvinnelig lege. Jeg har ennå ikke vært til en gynokologisk undersøkelse hvor legen har vært alene med meg. Hvis man skal begynne å tenke i seksuelle baner så bør menn ikke gå til kvinnelige leger, for det kan jo hende legen tenner seksuelt på mannens utstyr og siden menn tenker sex i alle sammenhenger så kan det jo hende at mannen slår til og har sex med legen? Siste del av innlegget er useriøst så det gidder jeg ikke svare på. Resten har det vært skrevet om før av Frank og jeg sluttet meg til dette. Jeg vil bare tilføye at jeg ikke kan se hvorfor ikke dama kan ta hensyn til mannen også dersom han føler sjalusi. Jeg forstår at det i noen tilfeller kan bety veldig mye for en dame å gå til nettopp en bestemt lege men i andre tilfeller kan vel også dama ta hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riktig fokus Skrevet 11. oktober 2010 #359 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg sa umodne gutter slash MENN. Fullt mulig for en voksen mann på over 40 å være umoden. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre det Jeg ser at jeg er mer moden enn deg iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #360 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Siste del av innlegget er useriøst så det gidder jeg ikke svare på. Resten har det vært skrevet om før av Frank og jeg sluttet meg til dette. Jeg vil bare tilføye at jeg ikke kan se hvorfor ikke dama kan ta hensyn til mannen også dersom han føler sjalusi. Jeg forstår at det i noen tilfeller kan bety veldig mye for en dame å gå til nettopp en bestemt lege men i andre tilfeller kan vel også dama ta hensyn. Hvorfor er det mer useriøst enn at du tror at damer går til mannlig gynekolog fordi de liker å skreve foran en mann?? Og som sagt tidligere. Det er flere mannlige leger enn kvinnelige, så det er ikke bare å velge og vrake i kvinnelige gynekologer, noen må gå til en mann enten de liker det eller ikke. Så om du er sjalu på dette så bør du faktisk tenke på det. Ikke alle har et valg her. Forstår heller ikke hvorfor dama skal ta hensyn til noe som det ikke er en grunn å være sjalu for. Endret 11. oktober 2010 av Bianca28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå