Gjest MB Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hvordan kan jeg få vekk valker fortest mulig? Skal på ball om 3 uker, så trenger resultat innen det for å passe inn i kjolen Litt for mye digg i sommer.. Treningsmetoter osv.
Respect Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Ut og løpe! Minst tre ganger i uken. Foreslår to økter intervall (4x4) og en langkjøring (minimum 45 min). Fint om du klarer å putte inn litt styrketrening også.
Gjest Elfrida Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Det blir ikke kjappere enn dette: http://www.spanx.com
Chanel.No5 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Det blir ikke kjappere enn dette: http://www.spanx.com
Gjest MB Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Kan desverre ikke jogge pga ødelagt knær Og sånn "dress" var ikke helt hva jeg tenkte meg, vil jo gjerne være sånn på ordentlig også
Chanel.No5 Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 (endret) Kan desverre ikke jogge pga ødelagt knær Og sånn "dress" var ikke helt hva jeg tenkte meg, vil jo gjerne være sånn på ordentlig også Kondisjonstrening kombinert med hard styrketrening og sunt kosthold vil ihverfall hjelpe på. Svømming, sykling, romaskin og elipsemaskin osv. er alternative treningsformer.. Endret 28. august 2009 av Lotte27
Gjest pernille85 Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Det er ingen tvil, kjør melkesyretrening! Det blir som sirkeltrening med et par baseøvelser i et sett, pause og så gjenta. Det funka for meg og jeg målte meg underveis på sånn kroppsvekt med fettprosentmåler. Gikk ned fra 28% til 17% Grunnen er at når man trener slik at melkesyra hoper seg opp i kroppen som frigjør veksthormon som igjen frigjør masse fettforbrennende hormoner og enzymer. Effekten varer ikke bare under treningsøkta men i flere timer etterpå. Man får ikke store muskler av denne typen trening heller fordi det er såpass lette vekter og høye repetisjoner. Fitnessmodeller bruker også denne formen for å finpusse kroppene sine. Når det gjelder kosthold er det lett å spise FOR LITE, så spise ikke mindre enn 75-80% under vedlikehold. Spis sunt, nok proteiner, sunt fett og litt trege karbohydrater. Eksempel av treningsprogrammet: Start med første øvelse og gå rett til neste øvelse, 10-12 repetisjoner på hver øvelse: A1: Chins / Nedtrekk (øvre kropp, rygg) A2: Knebøy (nedre kropp, lår, legger og rumpe) A3: Pushups (bryst og armstrekker) A4: Markløft (Beste rumpeøvelsa som finnes! + bakside lår og korsrygg) Så tar du en 2 min. pause og gjentar dette 2-3 ganger alt etter form. Deretter er det litt magetrening (10-12 reps): B1: Hengende beinhev B2: Situps i skråbenk (hodet lavere enn beina > mer motstand) Pause og så gjenta. Etterhvert kan du øke antall gjennomkjøringer med dette (feks 3-4 ganger i stedet)
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Det er ingen tvil, kjør melkesyretrening! Det blir som sirkeltrening med et par baseøvelser i et sett, pause og så gjenta. Det funka for meg og jeg målte meg underveis på sånn kroppsvekt med fettprosentmåler. Gikk ned fra 28% til 17% Grunnen er at når man trener slik at melkesyra hoper seg opp i kroppen som frigjør veksthormon som igjen frigjør masse fettforbrennende hormoner og enzymer. Effekten varer ikke bare under treningsøkta men i flere timer etterpå. Man får ikke store muskler av denne typen trening heller fordi det er såpass lette vekter og høye repetisjoner. Fitnessmodeller bruker også denne formen for å finpusse kroppene sine. Når det gjelder kosthold er det lett å spise FOR LITE, så spise ikke mindre enn 75-80% under vedlikehold. Spis sunt, nok proteiner, sunt fett og litt trege karbohydrater. Eksempel av treningsprogrammet: Start med første øvelse og gå rett til neste øvelse, 10-12 repetisjoner på hver øvelse: A1: Chins / Nedtrekk (øvre kropp, rygg) A2: Knebøy (nedre kropp, lår, legger og rumpe) A3: Pushups (bryst og armstrekker) A4: Markløft (Beste rumpeøvelsa som finnes! + bakside lår og korsrygg) Så tar du en 2 min. pause og gjentar dette 2-3 ganger alt etter form. Deretter er det litt magetrening (10-12 reps): B1: Hengende beinhev B2: Situps i skråbenk (hodet lavere enn beina > mer motstand) Pause og så gjenta. Etterhvert kan du øke antall gjennomkjøringer med dette (feks 3-4 ganger i stedet) Har du no link til en side med forklaring av de ulike øvelsene?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Spis ganske lite karbohydrater! I alle fall sent på dagen. Jeg spiser brød til frokost og lunch, men rent kjøtt til middag og dropper potet/ris. Spiser ellers sunt og unngår å bli stappmett.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 og tren kondisjon og styrketrening selvfølgelig:)
Chanel.No5 Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 (endret) Har du no link til en side med forklaring av de ulike øvelsene? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...s&newsid=94 Se også på: www. iform.no På www.youtube.com finner du alt av øvelser også! Endret 29. august 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå