Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg tenkte å kjøpe slør på Ebay, men har hørt fra enkelte at de har mottatt merkelige, stive slør.

Jeg lurer derfor på hvilke selgere dere som er førnøyd med slørene deres har brukt?

Evt. hvilke selgere dere har fått stygge slør fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lese kommentarene fra tidligere kunder.

Skrevet

Jeg bestilte mitt fra Valuveil, smalt chapel length, med cut edge. Veldig fornøyd med det, det var mykt, og akkurat så enkelt og fint som jeg ville ha. Og det beste av alt, jeg betalte 157 kr inkl porto.

Skrevet

Jeg kjøpte mitt hos selgeren Veils by Leslie V.

Det ble spesiallaget til meg. 3 meter langt i spesiell hvitfarge (diamond white), ca. 100 krystaller over hele sløret, pencil cut (uten noe som helst kant). Festes med en kam i håret.

Var strålende fornøyd! Veldig mykt og fint - tok det med til salongen for å sammenlikne med deres slør da jeg var der for å få tilpasset kjolen, og kunne overhode ikke se forskjell (synes nesten mitt var litt finere :lur: )

Betalte kr. 350,- og er veldig fornøyd med prisen (butikkpris for samme type slør var 2200,-..).

Skrevet

Jeg kjøpte mitt slør fra ebay for 130 kr (og da var frakt inkludert). Kjempefornøyd! Det var litt stivt da det ankom i posten, men jeg vasket det for hånd med tøymykner, ikke bare luktet det godt men det ble veldig bra. Sløret er ca 180 cm langt med kam i Ivory hvit :) Sløret var like fint som det jeg prøvde i brudesalongen, men det i salongen kostet 1500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...