Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Bestile DYR pc for 1 uke siden, fikk ordrebekreftelse og betalte beløpet samme dag. Siden var oppdatert ( det er ikke en norsk side ) med alt av nyheter, og ingen beskjed om at firmaet var på vei ned. Jeg fikk ikke ordren, og har endelig, etter å ha ringt rundt til halve verden, fått beskjed om at firmaet skal i retten 15 september og at alle konti er fryst. Så da sitter jeg her, som en student, som trengte pc til studiene og programvare medfølgende, med sjegget i postkassen. Er det noen som har vært med på lignende ? Fikk dere noe av summen tilbake ? Vet ikke hva jeg skal gjøre her, er helt desperat... Nei , de var ikke svartelistet eller hadde ikke beskjed om konkurs-status i noen instans.
ejoty Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Hvordan betalte du? Hvis du betalte med kredittkort er det vel mulig at det bare er gjort en reservasjon på kortet ditt, men at beløpet ikke er overført.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Betalte du med Visa eller Mastercard? Da går de inn og utbetaler. Om ikke så sitter du nok dessverre igjen med tap. Og det er heller fint lite du kan gjøre i forhold til norske lover siden butikken ikke ligger her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå