Gå til innhold

buksehjelp!

Gjest Gjest_mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mari_*

Jeg trenger hjelp!

Jeg er passe slank, men har litt sideflesk. Når jeg bruker bukser med lavt liv, så presses sideflesket opp, og da er det ikke fint med en trang genser til.

Men hvor finner jeg bukser som er litt høyere på livet? Ikke høye altså, men normale, så sideflesket dekkes? På HM fant jeg bare lave liv, samme på bikbok.

Jeg bor i Trondheim. Setter stooooor pris på hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pastafisk

det er aldri kledelig å se ut som en muffins...

jeg har lange ben og er høy i livet, med litt sideflesk, som du sier....

nå vet jeg ikke hvor gammel du er å hvilken stil du ellers kjører, men skal du ha et par mørke jeans som er passe høy i livet, uten at du ser ut som livet er helt oppunder armene , vil jeg anbefale å forsøke noen jeans fra SAND.

de har disse på en rekke butikker i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått stor sans for jeansene til Kappahl! De har blitt "yngre" men er samtidig høyere i livet enn f.eks. H&M. Finner både bootcut, rett og smal modell der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastafisk
Jeg har faktisk fått stor sans for jeansene til Kappahl! De har blitt "yngre" men er samtidig høyere i livet enn f.eks. H&M. Finner både bootcut, rett og smal modell der.

jeg klarer ikke klærne på Kappahl, buksene harosmregel eneller annen gradav stretch, noe som ikke ser veldig pent ut etter 2 vask, og de ligger som regel 2 år etter i trendbildet til enhver tid.

akkurat nå er iallefall den kappal butikken jeg bor nærmest som å besøke et ungarsk blomstermarked.......etniske plagg i billig ogdårlig vevd bomull.....nei takk....

ts : sjekk med Match om de har.mener å ha sett det merket på solsiden på match der, men bor ikke i trondheim.

og ei bra bukse kan man godt betale litt for . det er en del av basisgarderoben, og skal vaskes mange ganger, så bruk litt tid på å finne en du er helt fornøyd med.ikke bare kjøp en fordi du må. let til du er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk at Cubus har fått en god del fine dongri bukser i det siste! Jeg kjøpte en der og er kjempe fornøyd! Ikke går den noe særlig ut etter noen dagers bruk heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...