TipsyTopsy Skrevet 6. september 2009 #21 Skrevet 6. september 2009 Min kjære er mørk. Svart hår, brune øyne osv. Jeg tiltrekkes av et eksotisk utseende, men Abid Raja ekke min type
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 7. september 2009 #22 Skrevet 7. september 2009 Utseendemessig så har jeg ikke sansen for mørke "glatte" menn .. de virker sleipe og uærlige på meg - vet ikke hvorfor - men sånn er det. Når det gjelder Abid Raja så har han en nydelig familie - men jeg har ikke sansen for politikere som stikker familien sin fram på en slik måte han gjør. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett han, kona og barna på TV .. men det er mye.
Strix Skrevet 7. september 2009 #23 Skrevet 7. september 2009 Han er karismatisk . Han er ox veldig opptatt av KASTE-samfunn....da mistet han sin sjarm! Jeg trodde han var opptatt av kastesamfunn/system i den grad at han ikke er positiv til det. Abid Raja er vel helt ok
Gjest Cynthia Skrevet 7. september 2009 #24 Skrevet 7. september 2009 Hei, jeg personlig syns at mørke menn er utrolig tiltrekkende. I det siste har jeg fått øye på den norsk-pakistanske advokaten, og syns han er utrolig HOT. Ikke nok med, jeg syns han er veldig SHARP og hans IQ er ganske høyt. Asiater er generelt sett veldig smarte, kanskje det ligger noe i kulturen dems. Ikke vet jeg men syns denne mannen er dyktig. Er jeg alene om det? :gjeiper: http://no.wikipedia.org/wiki/Abid_Raja Han har karisma, men kan ikke si at jeg vil ha ham.
Ethereal Skrevet 7. september 2009 #25 Skrevet 7. september 2009 Han rangerer vel ganske på bunn i mitt kastesystem...
Wonders Skrevet 17. september 2009 #27 Skrevet 17. september 2009 han er for pr.kåt, drar failien sin med på alt han kan tjene penger på. Snart er han med på matprogram han oxo---
Wonders Skrevet 8. januar 2010 #28 Skrevet 8. januar 2010 nei gitt, den var det Sharif som falt for...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå