Gå til innhold

Abid Raja er HOT

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Celine_*
Skrevet

Hei,

jeg personlig syns at mørke menn er utrolig tiltrekkende. I det siste har jeg fått øye på den norsk-pakistanske advokaten, og syns han er utrolig HOT.

Ikke nok med, jeg syns han er veldig SHARP og hans IQ er ganske høyt. Asiater er generelt sett veldig smarte, kanskje det ligger noe i kulturen dems. Ikke vet jeg men syns denne mannen er dyktig.

Er jeg alene om det? :gjeiper:

http://no.wikipedia.org/wiki/Abid_Raja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke minst representerer han Venstre - om dere stemmer på partiet fordi Abid Raja er en steaming hunk of manly goodness eller fordi dere er enige i politikken han representerer er forsåvidt knekkende likegyldig, så lenge dere gjør det.

Skrevet

Kan det ha noe å gjøre med hans bakgrunn som trikkefører i Oslo Sporveier?

Skrevet (endret)
Kan det ha noe å gjøre med hans bakgrunn som trikkefører i Oslo Sporveier?

Har han det?

Det er i såfall kjempefint; at han viser at det er mulig å begynne på bunnen og jobbe seg oppover i det norske samfunnet, selv om du har minoritetsbakgrunn.

.. men det som gjør han mest attraktiv i mine øyne er selvsagt partitilhørigheten hans :)

Endret av Salamandra
Skrevet

Jeg synes han virker litt for sleip, men det er vel et karaktertrekk han deler med en god del andre advokater også.

Hot? Tror ikke det.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er enig, syns han er veldig kjekk.

Gjest Miss Charlotte
Skrevet

Jeg syns Abid er skikkelig HOT. Jeg selv liker mørke menn, og spesielt smarte som ham.

Det er egen stil advokater har, noe som passer perfekt for en politiker. Det er viktig at slike kloke folk kommer fram og fører Norge i riktig retning.

I go for Abid :gjeiper:

Skrevet

Ja, han fremstår som så reflektert og seriøs!! :rødme:

At han lagde en egen videosnutt om seg selv og fremhevet rolexklokka si (nærbilde av klokka for å vise tiden) og zoomet inn på et ferrariklistremerke han hadde på laptopen sin, viser jo at han er voksen og reflektert. Fikk virkelig tillit til ham etter den filmen, eller kanskje ikke.

Lurer på hvor venstre finner alle raringene sine? :fnise:

Raja gir blanke blaffen i politikk - han har da aldri vært opptatt av noe annet enn seg selv.

Skrevet (endret)
:nocomment: Endret av Wonders
Skrevet

Han er en eks-trikkefører som bare vil gjøre karriere. Møtte ham for ti år siden jeg, og han var alt annet enn liberal. Begriper ikke hva han gjør i Venstre. :tristbla:

• 2 uker senere...
Skrevet

Han er kjekk og har et direkte blikk, noe jeg finner attraktivt. Han er også alltid velstelt. Men så fort han åpner munnen mister han litt tiltrekningskraft...

Skrevet

At han lagde en egen videosnutt om seg selv og fremhevet rolexklokka si (nærbilde av klokka for å vise tiden) og zoomet inn på et ferrariklistremerke han hadde på laptopen sin, viser jo at han er voksen og reflektert. Fikk virkelig tillit til ham etter den filmen, eller kanskje ikke.

Raja gir blanke blaffen i politikk - han har da aldri vært opptatt av noe annet enn seg selv.

Hihi, morsomt skrevet. Venstre tiltrekker seg nok flest mennesker som tør å gå imot saueflokken. Jeg synes at Venstre har mye bra for seg og mange flinke folk og skulle ønske at de kunne bli mye, mye større veldig fort...

Skrevet

Jeg har vel sånn passe sans for ham som debatant, men ærlig talt så utstråler han først og fremst at han er en løs kanon, lettere forivrret og litt "gal" spør du meg.

Skrevet
Hei,

jeg personlig syns at mørke menn er utrolig tiltrekkende. I det siste har jeg fått øye på den norsk-pakistanske advokaten, og syns han er utrolig HOT.

Ikke nok med, jeg syns han er veldig SHARP og hans IQ er ganske høyt. Asiater er generelt sett veldig smarte, kanskje det ligger noe i kulturen dems. Ikke vet jeg men syns denne mannen er dyktig.

Er jeg alene om det? :gjeiper:

http://no.wikipedia.org/wiki/Abid_Raja

Kul kar! Spes. beundringsverdig det han har klart med oppveksten og sykdommen hans.

Skrevet

Vi trenger flere stemmer i politikken, det kan jeg like. Men stemmen min får han ikke, og på det personlige planet er han veldig lite tiltrekkende for meg. Virker for selvopptatt og skravlete.

Skrevet

Jeg synes ikke han er hot, men jeg foretrekker ham fremfor mange andre politikere.

Skrevet

Dette er ikke riktig. Japaner, kinesere, koreanere og noen andre skårer litt bedre på iq-tester enn vestlig mennesker. Dette gjelder ikke alle asiater. Folk fra filipinene skårer under gjennomsnitt og folk fra pakistan så vidt jeg vet på snittet eller litt under. Det er ikke en gang en eksisterende myte at folk fra de regionene er spesielt smarte. Den myten gjelder "gule" asiater og er til dels sann.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor Venstre må ha så mange merkelige representanter på Stortinget. Politikken til Venstre er helt ok men jeg klarer hverken å finne disse menneskene "tiltrekkende" eller å identifisere meg med dem. Tvert imot. På lokalvalget får Venstre min stemme, men ikke ved stortingsvalget.

Skrevet

Og dette har du lagt ut om deg selv, for å anonymt få bekreftelse...patetisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...