Gå til innhold

Tigi-shampoo like god som redken?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei!

Jeg bruker redken all soft-serien på håret mitt...

Men synes kanskje det er litt kjedelig å bruke samme shampoo hele tiden (+ at jeg føler håret blir "lei"..)

Har tigi en bra shampoo som tilsvarer all soft-serien?

Forslag?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Jeg har registreret at mange roser Tigi her inne. Det har nesten blitt panikk- stemning rundt Tigi. Jeg for min del synes dette merket er oppskryt. Redken er et flott merke som jeg nesten synes er bedre. Men som sagt, dette med merker er jo individuelt i forhold til hvilket hår du har... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nillan

Enig, Tigi er blitt hauset opp litt her syns jeg. Har nettopp brukt opp min Tigi Dumb Blond og jeg kommer ikke til å være desperat etter å kjøpe Tigi igjen med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Tigi er blitt hauset opp her inne. Sebastian er bra, Paul Mitchell liker jeg også, samt Biotherm :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigi er et svært godt merke som, etter min mening, har fortjent all honør det har fått her inne.

Jeg er svært fornøyd med alle mine tigiprodukter. "Feilen" til mange, er kanskje at de har valgt feil type til sitt hår og bruk?!

Redken er også et svært godt merke. Her foretrekker jeg derimot hårkurene fremfor shampoo og balsam.

Men som allerede nevnt, så er hår individuelt - en må rett og slett prøve seg frem. Mitt råd til deg vil være å gi tigi en sjanse, det fortjener dette stjernemerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Jeg har siden sist brukt shampoo og balsam fra både Tigi og Redken og syns Redken er et lysår bedre på alle måter. Har tilleggsprodukter fra Tigi jeg er fornøyd med, bl.a. en shinespray og en vitaminbooster.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både Tigi og Redken, og Redken passer definitivt best til mitt hår (shampo). Men stylingproduktene til Tigi er jeg kjempefornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...